Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

Κι' είχα ακόμη τόσα να σου πω...


Δυστυχώς, έχουμε και ΠΕΜΠΤΟ ΚΡΟΥΣΜΑ..

Το ιστολόγιο της αγαπητής εκπαιδευτικού από τη Ρόδο sevarose


UPDATE: 9/7 (1:53)
Τί να σου λέω.... περίφημα πάμε....
και .....ΕΚΤΟ-r κρούσμα.
ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ;;;;

Πρέπει να αναρωτηθούμε ΟΛΟΙ, και να προβληματιστούμε,

ΓΙΑΤΙ τώρα και γιατί έτσι μαζικά.
ΓΙΑΤΙ ο πάροχος, ανεξέλεγκτα και αβασάνιστα στηρίζει κατηγορίες,
εφ΄όσον μπορεί κάλλιστα να διαπιστώσει ιδίοις όμμασιν τη σοβαρότητα, την επικινδυνότητα, την αναξιοπιστότητα ή μη οποιουδήποτε ιστολογίου.

ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΗ,
ΑΝΑΣΤΕΛΛΩ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ,
(ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΠΟ ΑΝΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ).....
.....ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ.....
....ΕΩΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.....

ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΤΕ
ΑΠΌ ΠΟΛΥ.... ΕΩΣ ΑΦΟΡΗΤΑ ΠΟΛΥ!!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ,
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ (ΧΑΡΑΣ ή ΛΥΠΗΣ), ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΓΕΜΑΤΗ
ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ,
ΑΠΟ "ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΔΩΡΑ ΣΑΣ"
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,


ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ
ΚΑΙ
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!!!!!

152 σχόλια:

mahler76 είπε...

Καλή σου μέρα. Καταλαβαίνω απόλυτα τον θυμό και την στενοχώρια σου αλλά ξανασκέψου το. Αν το μπλόγκ ήταν για σένα κάτι σημαντικό μην αφήνεις τον πάροχο να στο στερήσει. Υπάρχουν και άλλοι πάροχοι άλλωστε.
Ελπίζω να μήν σε χάσουμε.

αντωνης είπε...

: ((

Καλα να περνας Γλαρενια.
(δεν συμφωνω με την αποφαση σου, αλλά ειναι απολυτως σεβαστη)

Adonios GK είπε...

Χμμμ... είναι όντως λυπηρό!
Μα δες το σαν μια αλλαγή, μια μετακόμιση!
Δοκίμασε μια μετακόμιση στις δικές μας γειτονιές και που ξέρεις, μπορεί να σου αρέσουν κιόλας. ;)
Καλή σου μέρα.

manetarius είπε...

οοοοοοοοόχιιιιιιιιιιι!!!
πολλά φιλιά και να περνάς να σε βλέπουμε!
Καλά να περνάς! Θα μας λείψεις!
:((((((((((

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Γλαρένια δεν περίμενα να λυγίσεις, με όλους εμάς γύρω σου. Εφόσον υπάρχει και 5ο κρούσμα, δεν είναι σύμπτωση. Κάποιος θέλησε να μας κάνει κακό και στέλνει ιούς ή οτιδήποτε άλλο. Δεν νομίζω ο πάροχος να θέλει την αδρανοποίησή μας, δεν είναι προς συμφέρον του.
Ας το δούμε και αλλιώς. Εάν άφηνε να υπάρχουν αυτοί οι ιοί στους υπολογιστές μας, τότε πολύ σύντομα θα είχαμε γεμίσει όλοι μας και κάποια στιγμή θα καταρρεύσει το σύστημα. Από την άλλη μεριά δεν έχει το δικαίωμα να μπαίνει στους υπολογιστές μας και αυθαίρετα να επεμβαίνει.
Για το λόγο αυτό βάζει το σήμα αυτό για να προειδοποιήσει τους άλλους ότι υπάρχει κίνδυνος. Ίσως θα έπρεπε να προειδοποιεί πρώτα τον ιδιοκτήτη και στη συνέχεια να βάζει το σήμα της επικινδυνότητας.
Στη συνέχεια απ’ ότι κατάλαβα πρέπει να κάνουμε εμείς ενέργειες για να διορθωθεί η κατάσταση. Εγώ πάντως χωρίς να αναφέρω το Blog σου θα επικοινωνήσω μαζί τους και θα τους πω ότι έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με αποτέλεσμα να έχει ήδη αποχωρήσει γνωστός μου, και θα ζητήσω αν υπάρχει απλούστερη μεθοδολογία για να διορθώνεται η κατάσταση.
Πάντως αν ισχύει η απόφασή σου, δεν σου κρύβω ότι θα στεναχωρηθώ όπως και όλοι οι άλλοι. Να είσαι πάντα καλά, πολλά φιλιά gskastro

ATHENA είπε...

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΡΙΞΕ ΡΙΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΣΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ :-))

νατασσΆκι είπε...

κι εγώ αυτό θα σου έλεγα -κάνε διάλειμμα, τώρα που έτσι κι αλλιώς όλοι θα λειψουμε -και βλέπεις...
είναι κι άλλες πλατφόρμες που μπορείς να δοκιμάσεις, είναι κρίμα -και θα μας λείψεις :)

Φιλιά πολλά -μη χαθείς!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mahler76 MOY,
O πάροχος ψυχρά και απρόσωπα μόνο απειλές αστήρικτες και μη στοιχειοθετημένες εκτοξεύει.
Εμένα όλο αυτό μου δείχνει πως είναι πλέον αναξιόπιστος

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αντώνη ΜΟΥ,
Κι' εσύ να προσέχεις. Βγάλε οτιδήποτε, ακόμη και μουσική από τη σελίδα σου.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

A.F.Marx είπε...

Άσε τους αποχαιρετισμούς και αποχαιρέτα μόνο το blogspot.
Έλα στη γειτονιά με τις πόρσε... Στο wordpress δηλαδή.
Πανεύκολο είναι... Και θα μεταφέρεις και αυτόματα όλα τα ποστ σου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

adonie ΜΟΥ,
- Eίχα μια απορία τον τελευταίο καιρό...τι τους έπιασε όλους να παρέχουν δωρεάν τόσες υπηρεσίες...
Αν γνωρίζεις είναι η δική μου απορία της Δευτέρας...

- Για τη γειτονιά σου το σκέφτομαι, ίδωμεν...

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mane-tarious ΜΟΥ,
Oυδείς αναντικατάστατος.
Εν τω μεταξύ... κόβεται το κουσούρι παιδί μου; Δε χάνομαι...
;-)))
Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro ΜΟΥ,
Καλέ μου, πες μου σε παρακαλώ, τι συμπεραίνεις από την επιστολή που που έστειλαν, του στυλ: Γειά σας εκεί κάτω... και πολύ γελάσατε...
"Hi there,

Thank you for your note. It is our policy to respond to notices of alleged
infringement that comply with the Digital Millennium Copyright Act (the
text of which can be found at the U.S. Copyright Office website:
http://lcWeb.loc.gov/copyright/ ) and other applicable intellectual
property laws, which may include removing or disabling access to material
claimed to be the subject of infringing activity.

To file a notice of infringement with us, you must provide a written
communication (by fax or regular mail, not by email) that sets forth the
items specified below. Please note that pursuant to that Act, you may be
liable to the alleged infringer for damages (including costs and
attorneys' fees) if you materially misrepresent that you own an item when
you in fact do not. Indeed, in a recent case (please see
http://www.onlinepolicy.org/action/legpolicy/opg_v_diebold/ for more
information), a company that sent an infringement notification seeking
removal of online materials that were protected by the fair use doctrine
was ordered to pay such costs and attorneys fees. The company agreed to
pay over $100,000. Accordingly, if you are not sure whether material
available online infringes your copyright, we suggest that you first
contact an attorney.

To expedite our ability to process your request, please use the following
format (including section numbers):

1. Identify in sufficient detail the copyrighted work that you believe has
been infringed upon. This must include identification of specific posts,
as opposed to entire sites. Posts must be referenced by either the dates
in which they appear or the permalink of the post. For example,
http://example.blogspot.com/archives/2003_01_21_example_archive.html#2104575.


2. Identify the material that you claim is infringing upon the copyrighted
work listed in item #1 above.

YOU MUST IDENTIFY EACH POST BY PERMALINK OR DATE THAT ALLEGEDLY CONTAINS
INFRINGING MATERIAL. The permalink for a post is usually found by clicking
on the timestamp of the post.

3. Provide information reasonably sufficient to permit Blogger to contact
you (email address is preferred).

4. Include the following statement: "I have a good faith belief that use
of the copyrighted materials described above on the allegedly infringing
web pages is not authorized by the copyright owner, its agent, or the
law."

5. Include the following statement: "I swear, under penalty of perjury,
that the information in the notification is accurate and that I am the
copyright owner or am authorized to act on behalf of the owner of an
exclusive right that is allegedly infringed."

6. Sign the paper.

7. Send the written communication to the following address:

Google, Inc.
Attn: Blogger Legal Support, DMCA complaints
1600 Amphitheatre Pkwy
Mountain View, CA 94043

OR Fax to:

(650) 618-2680, Attn: Blogger Legal Support, DMCA complaints


Sincerely,
The Blogger Team"

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ATHENA MOY,
Βρε καλά λες...αυτό θα σκεφτηκε ο πάροχος με τις μαζικές "σαρώσεις"
΄Ηθελε να ξεφύγουμε λίγο από τις οθόνες μας και να λιώσουμε κάτω απ' τον ήλιο...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

νατασσάκι ΜΟΥ,
Να το κάνω έτσι;...
Γιατί οι διακοπές μας αργούνν ακόμη.... να μην πεθάνω από ανία στην τσιμεντούπολη...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

afmarx ΜΟΥ,
:-)))
Δελεαστικές οι προτάσεις.... κακό πράμα η συνήθεια... αλλά ξέρεις τί πεισματάρα είμαι η άτιμη...
Λες θα φεύγω ....γι' άλλες πολιτείες;

Καλώς ήρθες στο υπό διάλυση ...ακαινισμένο σπιτικό μου (θαύμασε αντίφαση)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ATHENA είπε...

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝ ΛΕΜΕ,
ΤΙ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΝΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ COPYRIGHT ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ Ο TROJAN ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ YELLAS?

Cookie είπε...

Γλαρενια μου,

Δεν εχεις ιδεα ποσο λυπαμαι που τελικα φευγεις... Θα μου λειψεις πολυ, να το ξερεις... και αν ποτε αποφασισεις να επιστρεψεις, εμεις θα ειμαστε παντα εδω για να σε αγκαλιασουμε!

Η απορια γιατι εκλειναν μπλογκς λυθηκε. Ηταν οι ιοι απο τη Yellas.gr οπως μου ειπε η ATHENA που αφησε το σχολιο στο μπλογκ μου, και την ευχαριστω.

Να 'σαι καλα Γλαρενια μου και να περνας παντα ομορφα!

Φιλακια!!

fish eye είπε...

τι εγινε αληθεια;δεν καταλαβα τιποτα..
γλαρενια;;;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ATHENA MOY,
Οι περισσότεροι δεν είχαν εγκαταστήσει yellas.gr.
Τι μας λέει τώρα ο "πάροχος"...
Για μένα είναι πλέον αναξιόπιστοι.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φεγγαρένια MOY,
Ο Blogger κλείνει το ένα μετά το άλλο τα bloogs.
Δες την προηγούμενή μου ανάρτηση και θα καταλάβεις.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Crazy Tourists είπε...

Πού πας καλέ;
Ελπίζω να το ξανασκεφτείς!!
Κάτσε τώρα που είναι καλοκαιράκι να ξεκουραστείς και να χαλαρώσεις και το σκέφτεσαι επί νέας βάσεως το πράγμα...
Φιλιά πολλά!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Γλαρένια θα προσπαθήσω να βρω κάποιον που να μπορεί να κάνει ακριβή μετάφραση της επιστολής των The Blogger Team. Εγώ είχα την εντύπωση ότι τους εξουσιοδοτείς να μπουν στον υπολογιστή σου και να αφαιρέσουν ότι δημιουργεί πρόβλημα. Στο κάτω κάτω της γραφής για να βάλουν την ειδοποίηση, σημαίνει ότι γνωρίζουν ότι υπάρχει πρόβλημα και ποιο είναι.
Πάντως όπως σου είπα θα τους γράψω γιατί ενδιαφέρει και εμένα.
Να είσαι καλά gskastro

Από μικρό κι από τρελό είπε...

:((((((

Μα γιατίιιι???

Πάντως σκέψου και αυτό με το wordpress... είναι καλή εναλλακτική!

Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!

Και εμάς θα μας λείψεις! Κι εσύ και οι γλάροι σου και οι γλαρένιες αγκαλιές σου!

Πολλά φιλιά!

marilia είπε...

Α, όχι! Εγώ δεν είμαι δημοκρατική σαν τους υπόλοιπους. Εγώ φωνάζω "δε θα πας πουθενά" και πατάω και ποδαράκι κάτω, γιατί σ' αγαπάω πολύ και δε θέλω να σε χάσω. Το κατάλαβες ή μήπως θες και να στο ζωγραφίσω;;;; Ουάαααααααααααααααααααααααααααααααα!!!! Πώς θα φύγεις πριν επιστρέψει ο Ασκαρούλης;;;; Ξανα-ουάααααααααααααααααααααααααααααααα!
Μη φύγεις. Θα σκάσω στο κλάμα!

fish eye είπε...

γλαρενια μου
τα διαβασα ολα..καταλαβα μα..

εγω εαν μου συμβει,που θα συμβει δηλ.,την κανω με ελαφρια πηδηματακια στην wordpress,που μια χαρα ειναι ολα τα παιδια εκει,κι ωραιο design εχει και επιλογες πολλες εχει..

αντε τι καθεσαι;
ετσι ευκολα παραδιδεσαι εσυ;

αντε γλαρενια μου φτερακια..

:))))

και μπαινω κι εγω τελευταια ξερεις και λεω αα η γλαρενια εχεις servis
:)))

daydreamer είπε...

Γλαρενια μη μας αφησεις!!!Πλιιιιιιιιζ?Θα βρεις μια λυση ναι?Πλιιιιιιζ?

kwstask είπε...

Πατριωτακι,μην τους κανεις την χαρη!Μην κλεισεις το μπλογκ σου! Κατι δεν παει καλα.Καθε μερα ο αριθμος των μπλογκ που "κλεινουν"αυξανεται...Αλλο ενα μπλογκ που επισης εχει κλεισει ειναι αυτο του Teo, ο οποιος εφτιαξε νεο μπλογκ.Παντως η ιστορια με τα κλεισιματα μπλογκ βρωμαει...Ξαφνικα,μεσ'το κατακαλοκαιρο να κλεινουν μαζικα μπλογκς?Ρε παιδια,μηπως μας την"πεφτουν"?....

patsiouri είπε...

Πλατς πλούτς και Σεπτέμβρη στη wordpress. Θ'ακολουθήσω σύντομα γιατί τα 'χω πα΄ρει!@
Και άντε να μαθαίνουμε ξανά μανά γριές γυναίκες!!
Να έρχεσαι Γλαρένια μου, μη χάνεσαι...καλά με τη Sevarose τι παίχτηκε??? Χαμπάρι δεν πήρα!

kwstask είπε...

Πατριωτακι αν μπεις στο παλιο σου μπλογκ τωρα,εχει την ενδειξη: Το παρων blog καταργηθηκε.....Και απο το γκουγκλη λεει οτι αυτη η τοποθεσια μπορει να βλαψει τον υπολογιστη σας.εχω παρ'ολα αυτα εκανα κλικ και μου εβγαλε ολοκληρο κατεβατο παραπεμποντας με αν θελω να μπω στην διευθηνση της σελιδας σου: http://aspastosblogspotcom.com οπου βγαζει την ενδειξη οτι το παρων μπλογκ καταργηθηκε.....

Ανώνυμος είπε...

Τράβα αλλού βρε φάτσα. Γιατί κάθεσαι εκεί και στεναχωριέσαι και φεύγεις από τον χώρο. Υπάρχει και η yooblog που είναι και ελληνική και πολύ καλή μάλιστα.Μη μασάς από τέτοια.Και στο ξαναείπα. Δεν στέλνεις κανένα θυμωμένο μήνυμα με κανένα δυο καντήλια στους υπεύθυνους;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

craytourists ΜΟΥ αγαπημένοι,
Λέγε... λέγε... αρχίζει να μου αρέσει η ιδέα..
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Cookie είπε...

Γλαρένια μου,

Να το πω κι εδώ... πως αυτή η ιστορία με τους Trojans με πείθει πλέον. Αυτό δε θα πει πως συμφωνώ με το πως ενήργησε η Google και ιδιαιτέρως τώρα που έμαθα πως το παλιό ιστολόγιο σβήστηκε. Αλλά το λέω ξεκάθαρα πως αν έβρισκα ιούς σε οποιαδήποτε σελίδα πρώτα θα την έκλεινα (προσορινά) και μετά θα προειδοποιούσα τον ιδιοκτήτη να τη φτιάξει και να σβήσει τους ιούς. Εγώ το γνωρίζω όμως πως εσύ δεν το έκανες επίτηδες, αλλά οι κύριοι απο την Γοογλε μάλλον θα βαριόταν να ασχοληθούν παρεταίρω.

Ελπίζω πάντως πως θα μας επιστρέψεις όταν μας περάσει το καλοκαιράκι και εσύ ηρεμήσεις λίγο :)

Φιλάκια πολλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Βράχε" gskastro ΜΟΥ,
Nαι, κάποια όχληση έγινε τόσον από πλευράς μου όσον και από΄"νατασσάκι" (όπως είπε στο προηγούμενο ποστ)., αλλά θεώρησα πως ινόταν για επίλυση του προβλήματος και όχι να ανοίξουμε αλληλογραφίες και να απολογούμαστε ως ένοχοι.
Θεωρώ πολύ χαλαρή έως μηδενική την προστασία που παρέχουν στους bloggers, όταν αυτή περιoρίζεται σε ένα απλό κλικ με την ένδειξη "απαράδεκτο περιεχόμενο".
Θεωρείται καταγγελία και οφείλουν να την ζητάνε επώνυμα.
Εν τοιαύτη περιπτώσει, το θεωρώ απαράδεκτο να βρίσκονται τα ιστολόγια (και δεν αναφέρομαι στη δική μου ....τη φυλλάδα, αλλά σε σοβαρές σελίδες), έρμαια στις ορέξεις κάθε κακόβουλου καιροσκόπου.

Ανοιχτές είναι εξάλλου οι σελίδες πρέπει να γνωρίζουν με την προχωρημένη τεχνολογία από πρώτο χέρι και να μην περιμένουν από καταγγελίες...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Theogr ο κηπουρός είπε...

Η Γλαρένια ξέχασε να αναφέρει και το δίκο μου blog o kipos tou Theo. Η δικιά μου απάντηση είναι: δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα Google. Φιλενάδα δεν είσαι μόνη άντε διακοπές και θα ξαναπούμε από το δικό σου blog.

νατασσΆκι είπε...

Γλαρένια μου
τον τελευταίο (περίπου) μήνα, ο Google σε παγκόσμιο επίπεδο έλαβε πολλές καταγγελίες, για σελίδες με ιούς και κακόβουλο λογισμικό -έψαξα, και βρήκα άπειρες αναφορές. Σίγουρα δεν έφταιγες εσύ, αλλά -και μετά την αναβάθμιση του firefox, που έγινε πολύ πιο ασφαλείς και ενημερώνει πια- δεν είχαν προφανώς άλλο τρόπο να κινηθούν. Άρχισαν να τσεκάρουν σελίδες, και όπου έβλεπαν κακόβουλο λογισμικό το έκλειναν. Περιττό να πω ότι κανένα blog της Wordpress (που δεν μας αφήνει να προσθέτουμε τέτοιου τύπου gaget) δεν αναφέρθηκε ως κακόβουλη και δεν έκλεισε.
(το yellas έφταιγε, μεταξύ των άλλων -το ότι το είχες πολύ καιρό, δεν σημαίνει ότι ήταν ασφαλές... )


Κι εμένα μου έστειλαν μια ευγενική απάντηση, ότι η σελίδα σου αναφέρθηκε ως κακόβουλη και θα πρέπει να ρωτήσεις εσύ για λεπτομέρειες.

Ξαναεπιμένω να μετακομίσεις -θα σε βοηθήσουμε σε ότι θες :)))

Φιλιά πολλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

μικρό ....κι' αλλοπαρμένο ΜΟΥ,
΄Εχω ήδη σελίδα από εκεί, σε υπολειτουργία.
Αρκετοί τη γνωρίζουν από παλαιότερα σχόλια.
"Στο κύμα πάει να κοιμηθεί
δεν έχει τι να φοβηθεί.
Μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει
γλάρος ειναι και πηγαίνει...."

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γλυκιά δασκάλα ΜΟΥ,

Θα γυρίσει ο Ασκαρούλης αποτοξινωμένος από τέτοιες μικρότητες και να του φορτώσουμε και τα δικά μας.
Αλλά αν είναι να τσιρίζεις όμως ετσι, εντάξει.... θα περιμένω τον δικό σου να δούμε πώς θα του φανεί όλο αυτό.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φεγγαρένια ΜΟΥ αγκαλιά,
Σ' ευχαριστώ που είσαι κοντά μου, τούτη τη ....δε θα την έλεγα δύσκολη, αλλά είναι που πρέπει να αποφασίσω και με εμψυχώνεις.

Σην αγανάκτηση επάνω (να μη σου τύχει...) το πρώτο που σκέφτεσαι είναι να διαφυλάξεις την ψυχική σου ηρεμία και λες, πίστεψέ με, ΩΣ ΕΔΩ ΗΤΑΝ!!!!

"...ελαφριά πηδηματάκια", είπες;...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

daydreamer ΜΟΥ,
Δεν τίθεται θέμα επιλογών...την εναλλακτική λύση στο τσεπάκι την έχω εξάλλου... αλλά αυτή η ετικέτα και δεδομένου πως μιλάω στο χώρο μου π.χ. για...πάνες βρακάκια...(με νιώθεις;) είναι που ενοχλεί.

Σ' ευχαριστώ για τη στήριξη και τις εκδηλώσεις συμπαθείας

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kwstask ΜΟΥ,
:-(
Πού να ξέρω ψυχή μου....
Με ένα αναπάντητο ερωτηματικό βρίσκομαι κι' εγώ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Άστρια είπε...

Καλή μου Γλαρένια
Σου έστειλα μύνημα και στη προηγούμενη ανάρτησή σου αλλά καταλαβαίνω ότι μέσα στην τόση δικαιολογημένη αναστάτωσή σου δεν το είδες.
Η σημερινή σου ανάρτηση ήταν ένα σοκ. Το τελευταίο που περίμενα να ακούσω από μία αγωνίστρια, όπως σε έχω ψυχολογήσει.
Παρότι σε γνώρισα αργά, είσαι ξεχωριστή και η σφραγίδα σου με όλα αυτά τα ωραία θέματα και τα γλαρένια που μας προσφέρεις, μοναδική, και καθημερινό μας χαμόγελο.
Δεν έχεις λοιπόν το δικαίωμα να μας στερήσεις κάτι δικό μας.-
Ξεκουράσου λίγο ή και πολύ και ξαναέλα. Δεν μπορεί να πάει χαμένος τόσος κόπος.
Και σ' αυτόν τον Πάροχο, μήπως πρέπει να απευθυνθούμε μαζικά; (Εμένα άν μου τύχει δεν ξέρω να κάνω τίιιιποτα.)
Πολλά φιλιά, (όχι αποχαιρετισμού) :)) :)) :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouraki MOY,
Mη λες κακές κουβέντες παιδί μου...τι να πούμε κι' εμείς οι σιτεμένες...μιλάς εσύ περί γήρατος...

Να την κάνουμε προ τα κει...ιότι έτσι όπς εξελίχθηκαν τα πράγματα....δεν έχουμε άλλη επιλογή...
Χάσαμε την εμπιστοσύνη μας από ...δώθε μεριά
;-)))

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kwstask MOY,
΄Εχω ξαναπεί σε κάποιο παιχνίδι, πως στις ό,ποιες σχέσις δίνομαι...πνεύματι, ψυχή, τε και σώματι... ΄Αλλά όταν με πληγώσουν ..."μουλαρώνω"... "διαγραφω".

Τον "Ασπαστό" μου τον αγάπησα και τον πόνεσα σαν παιδί μου, όπως όλοι μας εξάλλου τις σελίδες μας.

Δε σου κρύβω πως ύστερα από αυτή την ενέργεια (κακόβουλη;, λάθος; σύμπτωση; ότι και αν ήταν), τον ένιωθα σαν μίασμα..."κλώτσησα" ρε παιδί μου....

Πρώτη μου μέριμνα να σώσω τις αναρτήσεις. Από κει και πέρα και που το εβλεπα με ενοχλούσε...μου ήταν βάρος.... και το ΔΙΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΠΡΩΊ , ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ!!!!!
Ανακουφίστηκα, σου λέω.....
;-ι

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

island MOY,
΄Οπου γης και πατρίς....
:-)
Σ' ευχαρισώ, να είσαι καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

clockwork plum MOY,
Λογικό το βρίσκω να λμβάνονται οποιαδήποτε μέτρα προστασίας, συστημάτων και διαχειριστών. Ενόχλησε όμως η συμπεριφορά... και καλά... τί πληρώσατε...τί είχατε και τί χάσατε...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

theogr MOY,
Mη με αδικείς ψυχή μου....
Δες τη χθεινή ανάρτηση και συγκεκριμένα το ΠΡΟ-τελευταίο UPDATE. Aν ήταν τελευταίο, ίσως να σκεφτόσουν ότι το πρόσθεσα εκ των υστέρων.

Δε φεύγω ακόμη...το Σεπτέμβρη...εδώ θα "βράζουμε" παρέα με όσους μείνουν
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

νατασσάκι ΜΟΥ,
Να ευχηθούμε τουλάχιστον να σταματήσει εδώ.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

άστριά ΜΟΥ,
Σου απήντησα, στη βιασύνη μου όμως έφυγε ανώνυμο. Είναι το πλέον μακροσκελές (στην ερώτησή σου για τον πάροχο σου παρέθεσα την επιστολή που έλαβα από ...δαύτον) και κάτω την απάντηση στην αμά(λ)θεια.
Καλό σου βράδυ και σ' ευχαριστώ για ΟΛΑ!!!
Το καλό με μένα, είναι πως με τούτη την αγάπη και τη συμπαράσταση ΟΛΩΝ ΣΑΣ...... πρέπει να την τολμήσω τη νέα ανάρτηση...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Oπως λεει κι ο Βασιλης "κρατα ρε φιλε γερα" Δεν σε ξερω, πρωτη φορα σε επισκεπτομαι, αλλα ολοι οι μπλογκερ φιλοι δεν ειμαστε;

kwstask είπε...

Μονο συμπαρασταση πατριωτακι?Ρε θα τους παρει και θα τους σηκωσει αν κλεισει κι αλλο μπλογκ!Θα βγουμε στους δρομους!!!Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΩΝ BLOGS ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!Σε οποιον δεν αρεσει καποιο μπλογκ,το κουβαδακι του και σ'αλλη παραλια!Αι σηχτηρ,συγχηστικα βραδιατικα...ΥΣΤ:Οπως ελεγε και ο Κοστελλο στον Αμποτ,στο ομωνυμο καρτουν:ειμαι ενα κακοοο παιδι,αυτο ακριβως υσχιει και για τον παροχο:ειναι ενα κακοοοο παιδι!Χι,χι,χι!

Maria Tzirita είπε...

Αγαπημένη Γλαρένια, να κάνεις αυτό που σου λέει η καρδιά σου. Εμείς εδώ είμαστε και πάντα θ'αποζητούμε την παρέα σου, αυτό είναι δεδομένο. Πέρνα όμορφα και ξένοιαστα το καλοκαιράκι σου κι όπως σου βγει με το μπλογκ. Από μένα φιλιά πολλά και την αγάπη μου...
Υ.Γ. Τον Γλάρο και τα μάτια σου! Είναι η ζωή σου...

spyros1000 είπε...

Στεκομαι με τα ματια δακρυσμενα μπροστα σου μηπως και μου δωσεις λιγη σημασια.Μηπως και με λυπηθεις που καταντησα ετσι.Που επεσα τοσο χαμηλα ωστε να με χλευαζουν ολοι.Που ξεγυμνωνομαι μπροστα στο πληθος για να προβαλω την ατομικη μου ματαιοδοξια και το προσωπικο μου αδιεξοδο.Ψαχνοντας για λιγα ψιχουλα παραπεταμενης αγαπης και ερωτα.
Ξερω πολυ καλα οτι εχεις αυτο που ζηταω.Το κρυβεις καλα αναμεσα στα χερια σου.Δεν θελεις να στο κλεψω γιατι ετσι θα ελευθερωθω.Εγω ομως θα καραδοκω.Να ξερεις οτι θα πεθανω για εσενα.Απλα σ'αγαπω...

Dr. Feleki είπε...

Γλαρενιαααααααααααα
Σε εψαχνα τοσο καιρο... Και τωρα σε χανουμε...
Να εισαι καλα Γλαρενια μας η αποφαση σου σεβαστη. Θα μας λειψεις.

Αν συμβει οτιδηποτε, αν γυρισεις ... πες το μας!

b|a|s|n\i/a είπε...

κάνε αυτο που αισθάνεσαι, και σε κάνει πραγματικά ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη. μα μου μοάζει σαν να μην σου αρέσει η τηλεφωνία που έχεις, και να μην χρησιμοποιείς τηλέφωνο. φιλιά πολλά!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ασημώνη ΜΟΥ,
Φίλη είμαι καλέεε.. και ναι, είμαστε φίλοι!
:-)
Καλώς ήρθες!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kwstask MOY,
Ναι...ναι... πές τα δυναμικέ πατριώτη...δεν θα περάσει!!!
:-)
Θα πας κατω; Εγώ το Σεπτέμβρη μπας και βρω κανένα αλώνι να λιάζουν σταφίδες, όπως τότε....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαρία Τζιρίτα ΜΟΥ,
"είναι η ζωή σου όλη"....με συγκίνησες το ξέρεις;
Μα γερόντισα (δες την από 10/4/07 ανάρτησή μου -ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ) μου είχε πει προ χρόνων "Τον άντρα σου και τα μάτια σου" ...και πολύ μου άρεσε.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

spyyro10000
΄Αντε καλέ.... από τη συγκίνηση, πάταγα αβέρτα μηδενικά και το 1000 σου βγήκε ....κάτι εκατομμύρια...
;-)))

Να προσέχεις τον ήλιο σήμερα και αύριο,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

βρασίδα ΜΟΥ,
Δε χάνεις και τίποτε σπουδαίο...
Καμιά σκανδαλιά των γλαρόπουλων παραπάνω θα ΄ναι, καμιά παιδική μου θύμηση... τόσο καλά...
Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

basnia ΜΟΥ,
"Πανωφόρι" (η από22/9/2007 ανάρτηση) τα τηλέφωνα, μέχρι που με μάλωσαν τα παιδιά στα σχόλια....

Η απόκρυψη.... εσύ ήσουν καλέ μου;....
;-)))
Κατά πάγια τακτική μου, οι αποκρύψεις μένουν αναπάντητες...

Καλή σου μέρα και όσο μπορείς πιο δροσερή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

tΧμ και τελικά ο blogger χάνει ή εμείς;

Ούτε που μπορώ να το φανταστώ ότι δεν θα ξαναγράψεις.

Εχουμε πολύ δρόμο ακόμα, ξαπόστασε μα μην σταματήσεις το ταξίδι που σε τόσα όμορφα σε πήγε, μας πήγε μαζί σου.

Είναι κρίμα
όχι έτσι

Φιλιά πολλά
μαζί με την εκτίμησή μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αλεξάνδρα ΜΟΥ,
Σαν να μην έχεις άδικο....δεν τον τιμωρούμε μ' αυτόν τον τρόπο.
Μπούμερανγκ η τιμωρία....

Καλή και όσο μπορείς πιο δροσερή μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

Όταν το είδα πριν μερικές μέρες δεν ήθελα να το πιστέψω! Διάβασα για μια διορία μέχρι τον Σεπτέμβρη πιο πάνω και κάτι μου λέει ότι και του χρόνου έδω θα τα λέμε!!!

Και για να χαμογελάσουμε περίμενα να δω post με τίτλο Η εκδίκηση του Γλάρου! Βρε μπας και ο ανταγωνιστής πάροχος φτιάχνει προβληματικά add-on για τον δικό μας ώστε να προσελκύσει πελάτες?

Καλημέρα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσι του λευκού φτερού, της ανοικτής θάλασσας πέταγμα, του λευκού αφρού, και της φωτερής ματιάς
ό,τι για σένα είναι σημαντικό
μην το αφήσεις ποτέ πίσω
ό,τι γεμίζει τα πνευμόνια σου αγάπη και δημιουργία μην αφήσεις κανέναν να στο στερήσει.
Θα βρεις τον τρόπο, και τον τόπο
σαν τον γλάρο Ιωνάθαν Λίβινγκστον

.......................

«...Στένεψε τα μάτια του σε εντατική αυτοσυγκέντρωση, κράτησε την ανάσα του, με δύναμη θέλησε να δώσει... ένα... ακόμα... εκατοστό... κλίσης... στην καμπύλη.
Ύστερα τα φτερά του ζάρωσαν, έχασε τον έλεγχο κι' έπεσε.
Οι γλάροι, όπως ξέρετε, δεν χάνουν ποτέ τη σταθερότητα, δεν χάνουν ποτέ τον έλεγχό τους.
Να χάσουν τον έλεγχο της πτήσης τους είναι γι' αυτούς ντροπή, είναι εξευτελισμός.
Όμως ο Ιωνάθαν Λίβινγκστον Γλάρος, που δίχως ντροπή άπλωσε ξανά τις φτερούγες του πετώντας στην ίδια κείνη τρεμάμενη δύσκολη καμπύλη - όλο και πιο αργά, πιο αργά και πάλι χάνοντας τον έλεγχό του
- δεν ήταν ένα κοινό πουλί.

Οι περισσότεροι γλάροι δε νοιάζονται να μάθουν παρά μόνο τα πιο βασικά πράγματα για το πέταγμα — πώς να πετούν από την ακτή στην τροφή τους και πίσω πάλι.
Για τους περισσότερους γλάρους σημασία δεν έχει το πέταγμα, αλλά το φαγητό.
Για τούτον, όμως, το γλάρο σημασία δεν είχε το φαγητό, αλλά το πέταγμα. Πάνω από κάθε τι άλλο, ο Ιωνάθαν Λίβινγκστον Γλάρος αγαπούσε να πετάει...

..............................

«Θέλω να μάθω να πετάω έτσι», είπε ο Ιωνάθαν, κι' ένα παράξενο φως γυάλισε στα μάτια του. «Πες μου τι να κάνω».
Ο Τσιάνκ μίλησε αργά και παρακολουθούσε τον νεώτερο γλάρο με έντονη προσήλωση.
«Για να πετάξεις με την ταχύτητα της σκέψης, δηλαδή οπουδήποτε», είπε,
«πρέπει ν' αρχίσεις γνωρίζοντας πως έχεις κιόλας φτάσει...».
Το κόλπο, σύμφωνα με τον Τσιάνκ, ήταν να πάψει ο Ιωνάθαν να βλέπει τον εαυτό του φυλακισμένο σ' ένα περιορισμένο σώμα με άνοιγμα φτερών ένα μέτρο και επίδοση που θα μπορούσε να προγραμματιστεί σε διάγραμμα.
Το κόλπο ήταν να ξέρει πώς η πραγματική του φύση ζούσε, με την τελειότητα ενός άγραφου αριθμού, παντού και ταυτόχρονα, περ' απ' το χώρο και το χρόνο.
Ο Ιωνάθαν δούλευε εντατικά, σκληρά, κάθε μέρα, αρχίζοντας πριν ακόμα βγει ο ήλιος και τελειώνοντας μετά τα μεσάνυχτα. Και παρ' όλες τις προσπάθειές του δε μετακινήθηκε ούτε ένα φτερό μακριά από τη θέση του.
«Ξέχνα την πίστη!».
Ο Τσιάνκ του το 'λεγε ξανά και ξανά.
«Δεν σου χρειάστηκε πίστη για να πετάξεις, χρειάστηκε να καταλάβεις το πέταγμα. Το ίδιο και τώρα... για ξαναπροσπάθησε...».
Και τότε μια μέρα ο Ιωνάθαν, καθώς στεκόταν στην ακτή, με κλειστά τα μάτια, συγκεντρωμένος, αντιλήφθηκε αστραπιαία για τι πράγμα του μιλούσε ο Τσιάνκ.
«Μα, είναι αλήθεια! Είμαι ένας τέλειος, απεριόριστος γλάρος!». Ένιωσε ένα μεγάλο ξάφνιασμα χαράς.
«Αυτό είναι!», είπε ο Τσιάνκ, και η φωνή του σήμαινε νίκη.
Ο Ιωνάθαν άνοιξε τα μάτια του. Στεκόταν μόνος με το Γέροντα σε μια ολότελα διαφορετική ακτή - με δέντρα ως κάτω στην άκρη της θάλασσας και δυο κίτρινους ήλιους να τριγυρίζουν πάνω απ' το κεφάλι του.
«Επιτέλους, το βρήκες», είπε ο Τσιάνκ,
«ο χειρισμός όμως πρέπει ακόμα να δουλευτεί λίγο...»
...............................

Στον πραγματικο Γλάρο Ιωνάθαν,
που ζει στον καθένα μας

του (Ρίτσαρντ Μπάχ-απόσπασμα)

...και δες...:) Δεν είσαι μόνη έχεις δυνατούς κρίκους (φίλους) για να κρατηθείς,
να ισορροπήσεις...
Και Θα Νικήσεις!!!

σε φιλώ γλυκά με έγνοια να είσαι καλά

ΥΓ
Συγχώρεσε μου το μακρόσυρτο του σχολίου και την κατάχρηση του σπιτικού σου, μα είναι ένα κομμάτι που ήθελα να στο αφιερώσω

Με αγάπη

manetarius είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
manetarius είπε...

Να με συγχωρεί η αφεντιά σου αλλά δεν είμαι της άποψης "ουδείς αναντικατάστατος"..
Σε φιλώ στα μούτρα και όπως είπαμε, να περνάς για τα νέα σου !
Φιλιααααααά πολλά γλαρόνι μου καλό!

maya είπε...

μόλις έμαθα όλο αυτό απο την αλεξάνδρα!!!!!
μα πάμε καλά???????

να πω κάτι κι ας είναι μαλακία?
δεν ξέρω όλ'αυτά που λέτε περί yellas (δεν ξέρω τι είναι αυτο)
αλλά το γράμμα που σου γράψανε
λέει για copyright και λοιπά
που με βάζει σε σκέψεις:
μήπως λέω, είναι θέμα εικόνων και μουσικών που κατεβάζουμε χωρίς άδεια απο δω και κει?
μήπως οι εταιρίες αποφάσισαν να πάρουν τα ποσοστά τους?

σαφέστατα και θα αλλάξεις γειτονιά.
(και δεν θα φύγεις γι'άλλα μέρη!)
μπορεί να μην είσαι η δίπλα πόρτα
αλλά πια με την τεχνολογία
πάλι δίπλα θάμαστε!!!!

με γειαχαραντάν στην blogger και
να σε βρούμε με το καλό αλλού.
θα είσαι απώλεια μεγάλη για όλους
mother goose!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
:))))))))))))))))

kwstask είπε...

Πατριωτακι θα κατεβω-μαλλον-στις 24 του μηνα και θα γυρισω στις 29(27 εχουμε πανηγυρι με κλαρινα στο χωριο.Ειναι του Αγ.Παντελεημονος ο οποιος ειναι προστατης του χωριου μας.Το χωριο ονομαζεται Ροδια Πηνειας Ηλειας.Ναι,ναι απο τα καμμενα-το δικο μου ευτηχως ξωφαλτσα-και απο τα κουνημενα....).Απο 17 η 18 του μηνα θα ειμαι στο εξοχικο στην Αρτεμιδα Αττικης.Εχουμε και εκει πανηγυρι(στις 18 ειναι της Αγ.Μαρινας)με συναυλιες και εμποροπανυγηρο.)Ναι ειμαι για τα πανηγυρια.Το ξερω.Χι,χι,χι!Στο ενδιαμεσο μαλλον θα κανω κοντινες αποδρασεις στα νησακια του Σαρωνικου:Σαλαμινα,Αιγινα κλπ,ενω 29 με 5 Αυγουστου που γυρναω για δουλεια σκεφτομαι να παω κανα ταξιδακι με κανα τουριστικο γραφειο.Πως με κοβεις?(Μην ακουσω κανα κρυο του τυπου:Φετες.....)

Chameleon_Dark είπε...

Αχχχχ......λίγες φορές έχω στεναχωρεθεί τόσο με μια είδηση όπως αυτή που εδώ, μέσα στην αγανάχτησή σου μας ανακοίνωσες...Δεν θα πω οτι δεν σε καταλαβαίνω-εννοείται-,όμως, για νιοστή φορά εδώ μέσα, θα σε παρακαλέσω να σκεφτείς σοβαρά να αλλάξεις πάρωχο: έχεις ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ να δώσεις, που ειλικρεινά είναι αμαρτία να αφήσεις μια εταιρία να σου κόψει την επικοινωνία μαζί μας...

...κι εγω σκέφτομαι, πως το τοπίο θα γίνει τόσο πολύ πιο ξερό και γκρι χωρίς τα χρώματα και τις μελωδίες που ξεπηδούσαν από τις σελλίδες του ψηφιακού σου βιβλίου...
Καλά να είσαι, ότι και αν κάνεις, και να ξέρεις πως, παντα θα περιμένουμε (ή,,τουλάχιστον, εγώ προσωπικά) την επιστροφή σου στα λημέρια τα παλιά... :(

ζαφορα είπε...

Γιατί καλή μου γλαρένια ;
Νομίζω ότι δεν το βάζουμε έτσι
εύκολα κάτω και δεν πρέπει.
Άντε τώρα διακοπές με τον γλάρο σου
και στην επιστροφή τα ξανά λέμε,
με κέφι όπως πάντα.
Εξ άλλου δεν μπορούμε πλέον
χωρίς εσένα, τι να κάνουμε τώρα,
μας κακόμαθες.

Φιλί ζαφορένιο, καλές διακοπές
και σε περιμένω ανανεωμένη.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mist-ήριο
πράγμα....θάμπωσαν τα μάτια μου... μα αλλεργίες τέτοιαν εποχή...

"...ό,τι γεμίζει τα πνευμόνια σου αγάπη και δημιουργία μην αφήσεις κανέναν να στο στερήσει...

Μου ...
είπες φτου ξελευτεριά....και φεύγω πίσω απ' τα κρυμμένα...

Είσαι πολύτιμη ψυχή κι' εγώ αισθάνομαι πολύ "μικρή" για να ασχολείσαι μαζί μου...
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

radio marconi MOY,
Τσ,τσ,τσ,τς.... εσείς κάτω από τ' αυλάκι...
Λεεεες;
;-)
Χα.... Η πρωτη σκεψη του Γλάρου μου (για να με παρηγορήσει), αυτή ήταν.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

manetarious ΜΟΥ,
Είσαι πολύ γλυκιά κοπέλα...
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

maya MOY,
- Με συγκινείς ψυχή μου...
και σ' ευχαριστώ για την ηθική σου στήριξη.

Το φέρω όμως βαρέως, γιατί ο "πάροχος" είναι ασαφής "απαράδεκτο περιεχόμενο"....
Κόλλησε τη ρετσινιά...και πέρα βρέχει....

- Αν επρόκειτο περί πνευματικών δικαιωμάτων των καλλιτεχνών (που εν πάση περιπτώσει τζάμπα διαφήμιση τους κάνουμε), ας το ανακοίνωναν εγκαίρως και οι ποινές να επιβάλλονταν στους μη συμμορφουμένους.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kwstask MOY,
Μια χαρά σε κόβω....
Αν δεν έχεις πάει Αγκίστρι, επιδίωξέ το, αξίζει τον κόπο. Το σνομπάριζα κάποτε...μα είναι πολύ όμορφα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

chameleon ....φωτεινέ μου,
"μέσα στην αγανάχτησή σου μας ανακοίνωσες"
Διορατικέ και ευαίσθητε "σκορπιέ" μου.... μ' "έπιασες"....

ΔΕΝ κοιμήθηκα εκείνο το βράδυ.... μα..."απαράδεκτο περιεχόμενο";
Να ντρέπομαι και τα παιδιά μου δηλαδή;....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ζαφορένια ΜΟΥ,
Δεν τίθεται θέμα απομάκρυνσης λόγω διακοπών, εξάλλου αργούμε.
Είναι αυτό που είπε ο chameleon ..."μέσα στην αγανάχτησή σου μας ανακοίνωσες"...
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...μυρωδένια μου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

leila είπε...

ελα βρε γλαρενιααααααααα....
που παςςςςςςςς;;

μπορεις παντα να ερθεις και σε αλλες γειτονιες και να συνεχισεις απο κειιιι....

οπως και να εχει εσυ αποφασιζεις..

ειναι λυπηρο πολυ να συμβαινουν παρομοια και ποσο μαλλον σε τοσους πολλους.. κριμα..

καλο καλοκαιρι σου ευχομαι και παντα να κανεις ο, τι και σε οσα σε ευχαριστουν!!

οσους σε επισκεπτομαστε παντως ξερεις που θα μας βρισκεις..

φιλακια

Ανώνυμος είπε...

Μόνον τα Μικρά έχουν Μεγάλη Αξία!! γλαρένια μου, εκείνα που είναι κρυμμένα στο πολύ εντός, κι ίσως ν' αναζητούν ακόμη την κρύπτη, γιατί το τεχνιτό φως των σαλονιών τρομάζει και καταδικάζει

για με τα μεγάλα άλλοι έχουν κατα-πιαστεί, γι' αυτό και σκόρπιζουν λαίλαπα)))
και μένουν μόνο κάτι μικροί ναύτες (με μόχθους ιθύνων εν μέσω λαιλάπων κι εν μέσω των θηρίων κατά τον Σπ. Βασιλειάδη)

εγώ Μεγάλο Ευχαριστώ για τα ευάρεστα πάντα λόγια σου!

να προσέχεις τον εαυτόν σου, και να'χεις πάντα ορθάνοιχτα τα φτερά

υγ
πάντα κάτι ήθελα να σου στείλω μα δεν ήξερα-ω πώς
εν καιρό λοιπόν...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ποιον τιμωρείς αν φύγεις οριστικά;
Ήρθα προηγουμένως κι έλεγε πως το ιστολόγιο καταργήθηκε.. ευτυχώς τώρα σε βρίσκω πάλι ... Ότι και να γίνει, αν θες, άσε ανοιχτό τον χώρο τούτο, έστω κι ανενεργό. Θα λυπόμουν πολύ αν χανότανε.. σα να βυθιζότανε νησί αύτανδρο.
Ελπίζω να έχεις πάλι σύντομα, όπου κι αν είναι, τον δικό σου χώρο.. Να σε βρίσκουμε.
Καλό καλοκαίρι...

Theogr ο κηπουρός είπε...

Γλαρένια μου σόρυ. Το σχόλιο δεν ηταν για να σε κατηγορήσει άλλα για να ενημερώσει. Και ναι το είδα το up date αλλά είχα ήδη αναρτήσει το σχόλιο. Με τόσα τρεχάματα στα καλά καθούμενα όλο και κάτι θα μας ξεφύγει. Δοκίμασα το w/p άλλα δεν μου πάει. Έτσι αποφάσισα να ξαναστήσω τον κήπο από την αρχή. Αν θέλετε περάστε να μου πείτε γνώμες άλλα περισσότερο για να δω αν αξίζει τον κόπο να το κάνω. Γιατί κήπος χωρίς κόσμο τι να τον κάνεις;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

leila ΜΟΥ σαν εμένα γατόφιλη,
Βρίσκομαι σε μια φάση που δεν μπορώ να αποφασίσω σε ποιά πλευρά θα συνεχίσω.....γιατί ΘΑ συνεχίσω ...ναι;

Φιλί και Γλάρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mist MOY,
Να κάνω τώρα σα μικρό παιδί;

Τιιιιι θα μου στείλειιιις;
Να, εδώ: sobuang@yahoo.gr να το στείλεις
:-)

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Νικόλαε ΜΟΥ (ανεμοσκορπίσματα)
΄Εχεις δίκιο..ΠΟΙΟΝ;
Θα γίνει μπούμερανγκ, όπως έλεγα και πιο πάνω...

Σ' ευχαριστώ καλέ μου φίλε, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είναι που ίσως δε γνωρίζουμε λειτουργίες στη WP...
Στο Λεξίτυπο (στα links μου) μπορείς να βρεις πολλές χρήσιμες πληροφορίες.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kostaslogh είπε...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΦΕΥΓΩ????
Και μας που μας αφήνεις???
Εμένα μου μάθανε γουμαρ απ σ απστουμάει ξανακαβάλα του(το ξαναλέω)
Και μένα που με ξαναβλέπεις έχω ανοίξει
3 μπλόγκ μέχρι στγμής(4 με το facebook
5 με το live space)και πάω για ένα ακόμα!
Όχι και πάλι όχι!!!! δεν το δέχομαι!!!
...και οι γλαρένιες αγκαλιές......

Nefelli είπε...

Καλέεεε.... κι εμάς που μας αφήνεις χωρίς γλαρένιες αγκαλιές???? θα μας κάψουν οι UVA ΚΑΙ UVB :-(((
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες, διακοπούλες και μετά ξανά κοντά μας, από άλλο πάροχο.

Φιλί γλυκό ανησυχίας...

kikop80 είπε...

Γλαρένια μου να κάτσεις και να παλέψεις!
Σιγά μην αφήσουμε τον παλιοπάροχο να μας κάνει ότι θέλει!
Αν χρειαστεί θα πάμε όλοι μαζί στη wordpress!
Μην το βάζεις κάτω!
Θα περάσει κι αυτή η δυσκολία μωρέ!
Τόσοι άνθρωποι είναι μαζί σου και έτοιμοι να σε βοηθήσουν!!!
Γι' αυτό σε παράκαλώ ξανασκέψου το και κάνε το για 'σενα!
STAY!

kikop80 είπε...

ΥΓ
Πήγα ξανά στην παλιά σου διεύθυνση http://www.aspastos.blogspot.com/
και τη βρήκα ανοιχτή Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2007!
????
Τι είναι αυτό?

Ανώνυμος είπε...

Πολλά κρούσματα και αυτό δεν είναι καθόλου καλό. Μην αποθαρρύνεσαι εσύ όμως..Στην τελική, υπάρχει και το wordpress! Καλό καλοκαίρι!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό από σένα
Γλαρένια μου
Τι θα πει ειναι αναξιόπιστος ο πάροχος?

Ε...και?

Για τον πάροχο έγραφες?

Η γι αυτόν σε αγαπήσαμε?
Τι παιδικές τρέλες ειναι αυτές?
τι πείσματα?

Αν ξενέρωσες με τον παροχο κανε αλλαγή
πήγαινε όπου θελεις άλλα μην φεύγεις ετσι απλά

Μην εγκαταλείπεις κάτι που αγαπάς
Κανε αν θελεις το διάλειμμα σου
Και πάλι εδώ

Δεν ειναι σωστό να τα παρατήσεις για αυτό τον λόγο

Στο τέλος την ταλαιπωρία την πέρασες
μην περιμένεις συγνώμες και τέτοια

Καλημέρα και περιμένω συνέχεια
από δω
Θα φύγεις μόνο για διακοπές
ΚΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΈΜΒΡΙΟ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΝΩΜΗ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ

Πολλα κοτσυφοφιλιά

τσιου!!!!!!!!!

faraona είπε...

Καλημερα!
Εχω καταλαβει οτι εισαι πεισματαρα κι αγωνιστρια κι οτι δεν μασας.
Κανε διαλειμμα και ξαναελα!!!
Εγω στη θεση σου κι αφου οι διακοπες σου αργουν ακομη οπως διαβασα,θα συνεχιζα και μαλιστα με μεγαλυτερη ορεξη.

Οπως κι αν κανεις παντως εμεις σ αγαπαμε ...κι ειμαστε εδω.
τα φιλια μου

P. Kapodistrias είπε...

Μικρή ανάπαυλα αποσυμπίεσης και μετά πάλι κοντά μας. Έστω και από άλλον πάροχο!
Σε αγαπάμε!

leila είπε...

ναι! :-)
καλημερα καθε μερα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kostaslogh ΜΟΥ,
Τις αγριάδες γενικώς ...δεν τις πάω, αλλά μεταξύ μας τώρα.... τούτη με κολάκεψε, να μην το πω η γυναίκα;
:-))))

Μπλογκ στο fecebook;
Μου έκανε ένας α΄εξάδελφός μου πρόσκληση, έχει και φωτο με τον γιο του, αλλά δεεεεν το είδα σαν κάτι τέτοιο..... και αλλαξοδρόμησα
Ααααα...είσαι προχωρημέεεενος....τι είναι το άλλο το live...πως το λένε

Καλέ, εγώ πότε θα μαγειρεύω και θα σιδερώνω αν στρογγυλοκαθίσω σε όλα τούτα;
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

nefeli ΜΟΥ,
Με τόση αγάπη εδώ μέσα....πες μου, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΠΟΥ;
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!

Ξέρεις, τούτη η στήριξη ΟΛΩΝ ΣΑΣ, είναι βάλσαμο στην πικρία και το δικαιολογημένο θυμό, που μου προκάλεσε η συμπεριφορά του παρόχου.
Ας σταματήσει εδώ τούτη η κατασταση (αυτό περιμένω) και δεν γίνεται να χαθώ

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 ΜΟΥ,
Eίσαι νέος στην παρέα και δε γνωρίζεις πράγματα που αναφέρω στα blog-o-γενέθλια (12/1)

Το πρώτο μου μπλογκ αυτό που αναφέρεις, ήταν το aspastos.blogspot.com
Δεν είχε κλείσει όμως μήνα λειτουργίας και για ένα περίεργο λόγο, μη μπορώντας να μπω στο τοτε e-mail που είχα και φυσικά να έχω πρόσβαση σσν χρήστης του μπλογκ, δεν μπορούσε να λειτουργήσει πλέον.

Αναγκαστικά δημιούργησα το aspastosblogspotcom.blogspot.com, με τη ννωστη εξέλιξη και το οποίο έχω ήδη διαγράψει.

Τούτο είναι το τρίτο στη σειρά με την ίδια ονομασία και σκέφτομαι....

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

Ενεσούλα είπε...

Καλά ταξίδια φιλενάδα, όπου κι αν είσαι.
Αν κάνεις κάτι που σ' ευχαριστεί δεν είναι σωστό να το σταματάς, εφόσον όχι μόνο δε δυσαρεστεί κανέναν, αλλά αντιθέτως ικανοποιεί πολλούς!
Εσύ ξέρεις όμως...
Την αγάπη μου και τα φιλιά μου
Ενεσούλα- Βιβή

Ανώνυμος είπε...

Βάλτε και το κρουσμα του

attackthem.blogspot.com,
το δικό μου δηλαδή...

και προσέχετε και του λόγου σας! Γλαρένια λυπάμαι που σε γνώρισα υπό αυτές τις συνθήκες, μας στερήσαν ένα χόμπι, που μας κόστισε σε χρόνο, πολύ χρόνο! αγάπη και πολύ μεράκι

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

akon MOY,
΄Εχω ήδη σελίδα εκεί από πέρυσι. δεν έχω όμως εξοικειωθει με τις λειτουργίες του.
Είναι βέβαια γεγονός πως το βρίσκω πολύ πιο αξιόπιστο και εύκολο.

Τούτος εδώ ο "πάροχος", σε κάθε επανεκκίνηση του υπολογιστή, μου ζητάει τα μύρια όσα, για να μπορέσω να μπω στο μπλογκ μου.

Απ' εκεί με ένα κλικ...τελείωσες....

Φιλί αι Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kotsifako MOY,
Θα ήμουν πολύ ανόητη αν περίμενα κάτι τέτοιο,δε σου κρύβω όμως πως με ανησυχούν οι εξελίξεις και επειδή δε θελω να φορτώσω τους δικούς μου με επιπλέον δικές μου....θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου...εγώ κακά λόγια δε λέω...
;-))))

΄Ελα κοτσύφι μου καλό...ποιός θα μου τσιουρίζει εμένα κάθε μέρα;
Θέλεις να πάθω κανά στερητικό σύνδρομο και να βάζω το Γλάρο μου να τσιουρίζει.... αντί να κρώζει...

Φιλί στα μπρατσάκια του Αρίσταρχου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

π. Π.Κ. MOY
Επειδή και εγώ ΣΑΣ αγαπώ
ΘΑ συνεχίσω,
και ο Θεός βοηθός...


(να....Του φορτώνουμε κάθε τόσο τις αδυναμίες μας)

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Μετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

faraona MOY
Tιμή μου και σεβαστή σου η γνώμη, κάπως έτσι προσανατολίζομαι να λειτουργήσω, ύστερα βέβαια από το σοκ των πρώτων ημερών..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

leila MOY
:-)))
Καλή σου και χαρούμενη μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ενεσούλα MOY
Γέμισε βρε συ μια μεγάλη.... 50 ml έχετε; ...και ρίξ' του του ανεπρόκοπου...έτσι για να τον εκδικηθω....
:-)))
Καλή σου και χαρούμενη μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

έκτορά MOY
ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ!!!!!
΄Αντε καλέ...τίποτε δεν είναι τυχαίο...πώς θα γνωριζόμασταν διαφορετικά;...
Αυτό σκέφτηκε, ως φαίνεται, ο πάροχος...και το έκανε για να μας διευκολύνει...
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣ δουλεύει.... τόσο διακριτικός είναι...

"...ένα χόμπι, που μας κόστισε σε χρόνο, πολύ χρόνο! αγάπη και πολύ μεράκι..."
΄Οπως τα λες...αλλά.... ΜΑΣ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΕ;;;;;;
Εγώ ήδη τα έχω μεταφέρει εδώ στη νεα σελίδα. Κάνε κι' εσύ το ίδιο...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΟΥΜΕ!
:-)))
Καλή σου και χαρούμενη μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Γλαρένια ΜΟΥ! :) ΄το υπέροχο μάτι σου, το έχω δει σε πολλά blogs που 'εχουμε συν-pstarei, αλλά δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου; + οτι δεν είμαι τακτικός blogger, δεν είχα δει το δικό σου το οποίο πραγματικά τώρα που το βλέπω είναι πολύ όμορφο. Η artanis με ενημέρωσε και πραγματικά λυπάμαι πολύ για όλα τα παιδιά + γι 'μένα φυσικά :(
Η αλήθεια είναι οτι θέλει πολύ χρόνο και τεχνικές γνώσεις για να "ασφαλίσει" κάποιος το blog του, που δεν διαθέτω. Πάντως απ'εδώ και πέρα θα σ'επισκέπτομαι. Εμάς που μας "φίμωσαν" και τους άλλους που φοβάμαι οτι θα "φιμώσουν" πρέπει να τους αντισταθούμε. Αλλά πώς; διάβασα όλα τα σχόλια. Να είναι καλά τα παιδιά, αλλά την τεχνική λύση δεν την έχει κανείς. Προσωπικά το έψαξα, και βρήκα κάτι, θα το postaro αργότερα, γιατί τώρα σου γράφω από δουλειά και δεν το έχω πρόχειρο-αλλά και πάλι μετά από 2 ξενύχτια, τεχνικός δεν κατάφερα να γίνω...Επίσης, αν και άνοιξα και 'γω ένα ακόμα blogspot, ποιός μου λέει οτι αύριο δε θα ξαναπάθω το ίδιο;

http://ektoras7911.blogspot.com
σκέφτομαι σοβαρά το wordpress.

Σε φιλώ συμπάσχουσα και σε καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ!

ZouZouna είπε...

Aααααα, όχι, όχι κυρά μου δεν είσα καθόλου εντάξει....
Να μου πεις, δεν προλαβαίνεις, να σε καταλάβω,
να μου πεις, σε βαρεσε η ζέστη, να σου πω να πας στην παραλία,
να μου πεις, βαρέθηκα, θέλω χρόνο, αει να το χωνέψω.
να μου πεις, πως κέρδισες στο καζίνο και μας αφήνεις "γεια", άντε να μην ζητήσω μία.

ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΡΩΜΟΠΑΡΟΧΟ, Ε, ΑΕΙ χασου παλιομύρμυγκο, που λέγαμε παλαιότερα !

Για κάνε διακοπές και όταν γυρίσεις, ξανά-ματα-ανοίγεις και μας ενημερώνεις. Είναι το μόνο περιθώριο που σου δίνω.
Κερασομάάάάάτςςςςς!

Ανώνυμος είπε...

Και στην τελική Γλαρένια θα σου πω μόνο 1!

Να χαίρεσαι την οικογένειά σου την τόοοοσο μεγάλη που σ'αγαπάει και αγαπάς.
Να έχετε πάντα υγεία.
Καλούς φίλους, παρέα, αγάπη.

Ας τα έχουμε αυτά και δε πα να.. τα blogs! Ντάξει, δε θ'αρωστήσουμε κιόλας :)
Κάναμε διαδικτυακούς φίλους, μοιραζόμαστε/αν; σκέψεις ιδέες, νότες, όλα όμορφα. Μα τελικά γιατί να μην τα κάνουμε με αυτούς που έχουμε δίπλα μας πραγματικά;
Όλοι θα ξεχαστούμε στο νέτ, όσοι μας συμπάθησαν μας συμπάθησαν, αν κάποιοι μας αγάπησαν δεν θα μας ξεχάσουν ίσως.

Για φαντάσου τόσο χρόνο να τον αφιερώναμε σε κάτι άλλο; (αν τελικά αποφασίσουμε οτι blog-τέλος)
Προσωπικά 10 μήνες blogger, τις 118 αναρτήσεις που με κόπο έρευνα κλ.π. πόσταρα, αν το χρόνο τον σπαταλούσα π.χ. να μάθω ιστιοπλΐα, που μ'αρέσει, ή μια ξένη γλώσσα, ή να αναγνωρίσω το πτυχίο μου που σκούριασε, ή να πηγαίνω πιο συχν'ά γυμναστήριο και να έχω τώρα καλοκαιράκι το τέλειο σώμα :P
Φυσικά δεν απαξιώνω ούτε μετανιώνω για το blog μου ούτε απαξιώνω τα blogs γενικά. Γνώρισα θαυμάσιους ανθρώπους. Αλλά στην τελική, άμα σου τύχει, το σκέφτεσαι και λες...
Άει σιχτίρ! τόσες ώρες τόσος κόπος και το αποτέλεσμα; Το ξέρω, λόγια οργής, ασ με συγχωρέσετε παιδιά, Γλαρένια, ξέρω πως με καταλαβαίνεις

Νά'σαι πάντα καλά

p.s. ξέρω οτι blog παρ'όλα αυτά, το μικρόβιο δε φεύγει. Για αυτό άλλωστε έστησα πάλι blog, αλλά αυτή τη φορά, μπορεί να μην αναρτηθεί τπτ. περαιτέρω ή να αλλάξει πάροχο (βλέπε wordpress). Όπως και νάχει, θα βάλω καμμια 20αριά από τις σημαντικότερες αναρτήσεις μου και θα απέλθω για καιρό. Ίσως αν βρω το χρόνο να μάθω τεχνικά στοιχεία που να το κάνουν στοιχειωδώς ασφαλές επανέλθω.
Το σίγουρο είναι οτι όσο έχω net, τόσο θα σας επισκέπτομαι.
Ούφφφ, αυτά. Αλλά πάντα τα σημαντικά βρίσκονται στην αρχή τούτου δα του post!

"Να χαίρεσαι την οικογένειά σου την τόοοοσο μεγάλη που σ'αγαπάει και αγαπάς.
Να έχετε πάντα υγεία.
Καλούς φίλους, παρέα, αγάπη."

Θα επανέλθω με 2 διευθύνσεις που ίσως σου φανούν χρήσιμες.
Φιλιά

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Τώρα μάλιστα...μιλάς σωστά
Ετσι ειναι το ορθό
Εμείς ας κάνουμε αυτό που
θέλουμε και τα άλλα όλα
θα τα βρούμε στην πορεία

Πολλα κοτσυφοφιλιά
σου στέλνω
Να είσαι πάντα αισιόδοξη
και γεμάτη θετική ενέργεια

τσίου?

Chameleon_Dark είπε...

Αχ, τόση αγάπη, πού την χωράς Γλαρένια ΜΑΣ ??? Εδώ συγκινήθηκα εγώ με τα όσα όμορφα διάβασα για την τρυφερή σου φωλίτσα, είναι δυνατόν να μην "λυγίσεις" εσύ? :)

Εδώ,καθηστική διαμαρτυρία θα έκανα,με βουβά "ποστς",μέχρι να επέστρεφες!!! Αλλά,ευτυχώς η αγανάχτηση, όπως και όλες οι άλλες "πληγές", συνήθως "κλείνουν" με ένα τρυφερό χάδι,ένα φιλί,έναν καλό λόγο...
Τρυφερες ,φωτεινές,αγκαλιές...

kwstask είπε...

Καλησπερα Πατριωτακι.Πρωτον το προηγουμενο μπλογκ σου εχει ενα μυνημα στο οποιο αν κανεις κλικ,σου βγαζει αυτο: Safe Browsing
Diagnostic page for aspastosblogspotcom.blogspot.com/

What is the current listing status for aspastosblogspotcom.blogspot.com/?

Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer.

Part of this site was listed for suspicious activity 1 time(s) over the past 90 days.

What happened when Google visited this site?

Of the 20 pages we tested on the site over the past 90 days, 3 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 07/01/2008, and the last time suspicious content was found on this site was on 06/28/2008.

Malicious software includes 3 trojan(s). Successful infection resulted in an average of 2 new processes on the target machine.

Malicious software is hosted on 4 domain(s), including neiron2008.com, 1-2times.com, yellas.gr.

3 domain(s) appear to be functioning as intermediaries for distributing malware to visitors of this site, including yellas.gr, trafagon.cn, countermediagroup.com.

Has this site acted as an intermediary resulting in further distribution of malware?

Over the past 90 days, aspastosblogspotcom.blogspot.com/ did not appear to function as an intermediary for the infection of any sites.

Has this site hosted malware?

No, this site has not hosted malicious software over the past 90 days.

How did this happen?

In some cases, third parties can add malicious code to legitimate sites, which would cause us to show the warning message.

Next steps:

* Return to the previous page.
* If you are the owner of this web site, you can request a review of your site using Google Webmaster Tools. More information about the review process is available in Google's Webmaster Help Center.

©2008 Google - Google Home// Τι λεει και τι συμβαινει ρε παιδια? Δευτερον,ελα απο το μπλογκ μου!Ειναι πολυ σοβαρο αυτο που εχω ποσταρει:Ο θειος μου επαθε λεπτοσπειρωση και τωρα δινει μαχη για την ζωη του στην εντατικη του Τζανειου,επειδη καταναλωσε εμφιαλωμενο νερο"ΑΥΡΑ"!Για περισσοτερα στο μπλογκ μου(Οποιος αλλος θελει ας περασει.Ειναι σημαντικο να το μαθουν οσο το δυνατον περισσοτεροι για να προστατευθουν!).Πατριωτακι μια χαρη:Διεδωσε το οσο μπορεις για να προστατευθουν κι αλλοι!Σε περιμενω..

iLiAs είπε...

Να είσαι καλά Γλαρένια, να προσέχεις, να χαμογελας :)

Να περασεις όμορφο καλοκαίρι..θα σε ξαναδούμε :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ektora MOY,
΄Ηρεμα παιδί μου...θα μου αβασκάνεις το μάτι.....
Δεν πάω για νύφη... αλλά το έβαλα γιατί κάποτε με ρώτησαν γιατί επέλεξα το συγκεκριμένο αβατάρ.

Ούτε εγώ ξέρω να το ασφαλίσω...τι είναι τούτο πάλι.....

Με γειά σου το νέο σου μπλογκ και είπαμε... όπου γης και πατρίς....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

zoyzoun-ιάρα MOY,
που άστραψες και βρόντηξες....
Μη βαράς...καλά...καλά... εδώ θα είμαι και θα τα λέμε....
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kotsifako MOY,
:-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

chameleon MOY,
:-)))
....μέχρι βουβά πόστ...
Και ξέρεις τώρα Φωτεινέ μου, αυτοί πολύ συγκινούνται...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kwstask MOY,
Λυπάμαι ειλικρινά για το θείο σου, όμως είναι διαγνωσμένο πως προσβλήθηκε από το νερό;
Ξέρω πως μεταδίδεται από τρωκτικά.
Μήπως από την επαφή με το εξωτερικό της φιάλης και όχι από το περιεχόμενο;
Περαστικά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Aristodimos είπε...

Γλαρένια μου ,
μην αφήνεις κανέναν "πάροχο" να σου χαλάει αυτα που εσυ εφτιαξες με την ψυχή σου και εχεις σ αυτα αποτυπώσει τις πιο όμορφες σκέψεις σου κι εχεις μοιραστεί μαζι μας τοσες ωραιες στιγμές της προσωπικής σου ζωης... Μην τους κανεις την χαρη να σου στερήσουν αυτη την χαρα της αμφίδρομης επικοινωνίας μας...
Ελπίζω να σε ξαναβρω παλι εδω...
Την αγάπη μου και την απεριόριστη εκτίμησή μου

Αρης

(Πήρες τα 2 mail που σου έστειλα με τις φωτο ;;;)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλέ MOY iLia,
:-)
Κι' εσύ να 'χεις καλό καλοκαίρι και θα τα λέμε

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Αρη MOY,
:-)))
Τα πήρα και σ' ευχαριστώ.
Τώρα που μου έστειλες μπόλικες, θα τρελάνω το template μου στις αλλαγές, αρχής γενομένης από την ....μωβίζουσα ανατολή

Εδώ λοιπόν και θα τα λέμε,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Γλαρένια, διάβαζα ένα προς ένα τους Γλάρους σου, 123 μαζί με τις απαντήσεις σου, και αυτές μέσα σε 3 ημέρες. Όσους δεν παίρνει όλη μαζί η υπόλοιπη παρέα, και τόλμησες να σκεφτείς να μας εγκαταλείψεις;
Πόσο τρυφερά μηνύματα, πόσο ανθρώπινα! Πρέπει να σε αγαπούν πολύ όλοι οι Γλάροι για να αγωνιούν μήπως τους εγκαταλείψεις.
Πολλά φιλιά από τον gskastro

kwstask είπε...

Δεν ξερω ακριβως,αλλα τους εδειξε το μπουκαλι,το οποιο και εξετασαν(μεσα-εξω λογικα)και κατεληξαν οτι κολλησε απο αυτο.Τωρα αν φταιει το περιεχομενο η συσκευασια,λιγη σημασια εχει.Σημασια εχει οτι η εταιρια οφειλε να κανει απολυμανση στους χωρους της,κατι που προφανως δεν εχει πραξει για να κοβουν βολτες τα ποντικια....Αρα εχει ευθηνες και εγω προσωπικα θα επιθυμουσα την διωξη της εταιριας και θα ηθελα Α)Αν ο θειος μου τα καταφερει και γινει καλα,να του ζητησουν συγνωμη δημοσια και αν(χτυπα ξυλο)οχι,τοτε να ζητησουν συγνωμη απο την συζυγο και τα παιδια του και αν εχουν τα κοτσια να ξηλωσουν τον υπευθηνο καθαριοτητας των χωρων της εταιριας.Β και τελευταιο,ηθικη αποζημιωση για την ταλαιπωρια που τραβαει αυτες τις μερες ο θειος μου.Αλλα το αν θα κινηθει νομικα εναντιον της εταιριας,θα το αποφασισει η θεια μου και συζυγος του.Παντως εγω θα το εκανα...Εχω δικιο?

George είπε...

Η τελευταία εικόνα Γλαρένια μας ήταν ο γλάρος που τριγυρνούσε πάνω απο το κεφάλι μου όταν είπες ότι έφευγες για καλοκαίρι αλλά θα είσαι μαζί μας παίρνοντας τη μορφή του γλάρου.
Διαβάζω οτι υπάρχει περίπτωση να σταματήσεις και δεν θέλω ούτε ως σκέψη να το δεχτώ.
Ελπίζω οτι μετά απο τις διακοπές και την ξεκούραση θα μας γράψεις για κάτι καινούργιο και όμορφο.
Ορίστε με έκανες να γράψω πάλι. :))))
Καλό καλοκαίρι και ας τον μπλόγγερ να κάνει μ......ιες

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Γλαρένια, ευχαριστώ για τα σχόλιά σου. Όντως έχεις δίκιο σε αυτό που λες για το λόγο που πλέον δεν λειτουργεί το blog! (μου)

Λοιπόν, αν έχεις όρεξη ή κάποιον φίλο που να γνωρίζει τεχνικά θέματα, σου αφήνω 2 διευθύνσεις. Κάνε τις copy-paste στον browser. Μπορεί να σε βοηθήσουν. Φιλιά

------kwsta περαστικά στο θείο σου

1.
https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=sitemaps&passive=true&nui=1&continue=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fwebmasters%2Ftools%2Fdashboard&followup=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fwebmasters%2Ftools%2Fdashboard&hl=en

2.
http://www.stopbadware.org

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro MOY,
Ναι...ναι οι πολύτιμοι "ΓΛΑΡΟΙ ΜΟΥ", που παρέα κάναμε .....περιστροφές,στροβιλίσματα και τούμπες....
Συγκινηθήκαμε, "αγκαλιαστήκαμε", γελάσαμε, ήπιαμε τους πρωϊνά μας καφεδάκια... θα ήταν μεγάλο πλήγμα για μενα να τους στερηθώ και για ό,σο....ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ.-

(το πρόσεξες; και τελεία...και παύλα...)
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kwstask MOY,
Γνωρίζουμε όλοι πως τα εμφιαλωμένα νερά αλλάζουν πολλά χέρια και διαδρομές μέχρι τον καταναλωτή. Από αποθήκη σε νταλίκα και από νταλίκα σε αποθήκη ...μέχρι το ράφι ή το ψυγείο στο πεζοδρόμιο...
Το ζητούμενο και ευκταίο είναι ο συγγενής σου να διαφύγει τον κίνδυνο
Από 'κεί και ύστερα, μπορείτε να συμβουλευθείτε δικηγόρο, αλλά βεβαίως έχοντας και αποδεικτικά στοιχεία στα χέρια.
Περαστικά του!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

george MOY,
Mε εκείνη την ανάρτηση ήθελα να σας προλάβω πριν φύγετε... εγώ αργώ... καλό Σεπτέμβρη...

Αχ, τώρα μου θύμισες μια υπόσχεση που σου είχα δώσει στο "Μετανιώνω" σου, "είσαι ο δεύτερος λόγος...", σου είχα γράψει`

Βάλε τσίπουρο με μεζέ στο τραπεζάκι του καφενέ σου να τσουγκρίσουμε.... και άντε, ύστερα θα την ετοιμάσω την επόμενη ανάρτηση...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ektora MOY,
- ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΑΦΗΣ δικαιολογία-απάντηση.
Ο χαρακτηρισμός "απαράδεκτο περιεχόμενο" εμένα με παραπέμπει σε άσεμνο και χυδαίο και προσβλητικό περιεχόμενο, πράγμα που σε κανένα από τα 6 μπλογκ δε συμβαίνει.
΄Ωφειλαν να μας δώσουν ακριβείς απαντήσεις και σαφείς κατευθύνσεις για την επίλυση του προβλήματος.

- Τις κρατώ τις διευθύνσεις... μέχρι να γίνω φόρτωμα σε όποιον βρω....
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ηλιας....Just me! είπε...

Μου έκανε τρομερή εντύπωση το ότι δεν μπορούσα ναμ πω σοτ ιστολόγιό σου και κατάφερα να βρω το καινούριο σου blog από το σχόλιο που άφησες στον Άσκαρ.... γλαρένια μου είναι δικαίωμά σουν α θέλειςνα σταματήσεις για οποιονδήποτε λόγο εκτός από αυτόν της αναγκαστικής "φίμωσης".... Εάν ενδιαφέρεσαι να συνεχίσεις το blogging μπορείς να δοκιμάσεις μια σελίδα της wordpress.... Μπορεί να μην παρέχει τόσες επιλογές όσες ο blogger, αλλα τώρα βλεπω πως έχει προβλέψει αρκετα προβλήματα που θα μπορούσε να προκαλέσει αυτή η ανεξελεγκτη ελευθερία... Και ό,τι βοήθεια χρειάζεσαι το λες σε εμάς (και το εννοούμε όλοι μας πιστεύω!) Άσε που στο wordpress είναι πολύ εύκολο να να περάσειςόλα τα προηγμούμενα post σου χωρίς να κάνει ούτε ένα Copy paste! Σκέψου τα και η απόφαση είναι δική σου. Εμείς πάντα θα σε αγαπαμε και θα σκεφτόμαστε όταν θα βλέπουμε τα γλαροπούλια να πετάνε στον θαλασσινό αέρα! Φιλιά πολλά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ηλία ΜΟΥ just you,
Καλώς το μου!!!!
:-)
Στείλε μου, σε παρακαλώ, στο μέιλ μου οδηγίες για τον τρόπο που θα τα περάσω στη Wordpress.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Maria Tzirita είπε...

Διαβάζοντας όλα τα σχόλια (κι είναι πάαααρα πολλά!), καταλήγω στο: "κάθε εμπόδιο για καλό"!
Κανείς δε φεύγει Γλαρένια από τόση αγάπη, το ξέρεις καλά αυτό.
Εγώ θα σε χαιρετήσω προσωρινά, μέχρι τις 21/7, όπου πάω για ολιγοήμερες διακοπές στον καλό μου στην Κύπρο. Να είσαι καλά, να χαμογελάς, ν'αγαπάς και καλή αντάμωση....
Φιλιά!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαρία ΜΟΥ Τζιρίτα,
Ααααχχχχχ... πολύ ωραία!!!!!
Εκεί στη λιμνούλα με τα ψαράκια σου να με θυμηθείς.
Σ΄ευχαριστώ που πέρασες πολύ χάρηκα για το ταξίδι σου!!!

Φιλιά, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ και Γλαρένιες αγκαλιές

habilis είπε...

Εχεις φοβερη δύναμη.Οι σελιδες σου εχουν μια γοητεια.Αυτα θα ξαναβγουν οτι και να γινει...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Βλέπω κι ακουω και για άλλες αλλαγές
άντε μπράβο!!!
Ριζική ανακαίνιση
Και μια ανάρτηση χαρούμενη
Γλαρένια μου ναι?

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

VAD είπε...

Αργησα;Ηρθα όμως σε καλή ωρα όπως φαίνεται,την ώρα που ξαναείπες το μεγάλο ΝΑΙ!!!Δε μας τρομάξανε ΄΄ των Γερμανών τα βόλια..΄΄,θα μας τρομάξει τώρα ποιος;Σε χρειαζόμαστε,προπάντων εμεις,οι νεοσύλλεκτοι του χώρου!Αντε,περιμένουμε νέα ανάρτηση!

Σπύρος είπε...

Tι έγινε ρε παιδιά ...; Γλαρένια ελα μην διαβάζω περι αποχωρήσεις...λοιπόν ας βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.

1 = Δεν μπορούμε να τα βάλουξε όλα στο ιδιο καζάνι
2 = Ζημιά κάνουν πολλά άγνωστα widgets τα οποιοα στέλνουν αναφορές η περιέχουν κάποιον ιο με αποτέλεσμα να σβήνει το ιστολόγιο
3 = Υπάρχει μια μπάρα επάνω στο ιστολόγιο που μπορεί κάποιος να πατήσει για να στείλει αναφορά στο blogger.com περι άσεμνου ιστολογίου εγω με πρόσθεση κώδικα την έβγαλα αυτή την μπάρα για να μην μπορεί να γίνει κάτι απο κάποιον που δεν σε παει.


ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΝΕΝΑΣ mAIL ΣΤΟ ΒLOGGER .COM ? ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ...ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΟΛΛΟΣΟΥΣ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ BLOG.

ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΝΑ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΟΤΗΚΑ;

ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΜΑΖΙΚΟ ΘΑ ΕΣΚΙΖΑ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΑΠΛΑ ΤΙ ΛΟΓΟ ΕΧΟΥΝ ...;

ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΕΝΑ MAIL ...ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙΚΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΕΝΕΙ ...

ΔΕΝ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ...

ΑΠΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

habilis MOY,
Μηηηη ψυχή μου... και είμαι στο γραφείο.... και δε θέλω να με βλέπουν με κόκκινα μάτια...
;-)

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,
Καλό και δροσερό Σ/Κ!!!

Φιλ΄λι και Γλάρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

>kotsifako MOYYYYY...
Χεεε.... χαρούμενη ε;...
Περίμενε... να δεις τι σου 'χω για μετά....
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

vad ΜΟΥ,
Τελευταία, η ζωή μου αποδεικνύει, πως..."Τίποτε δε γίνεται τυχαία..." (5/5/2008 ανάρτησή μου).
΄Ηρθες, λοιπόν, στην πλέον κατάλληλη στιγμή. Κοντολογίς, εγώ πρόφτασα να e-γνωρίσω έναν αξιόλογο ιστολόγο!

"Απουρώ"... λοιπόν, μ' εμένα,. που με τόσους "Λεωνίδες" σκιάχτηκα στον οχτρό...

Καλώς τον στην παρέα ΜΑΣ και Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Φιλί και Γλαρενιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τζαντζαμίνι και Μπουγαρίνι ΜΟΥΥΥΥΥ....
Αυτή η μπάρα, από χθες το βράδυ, στο στομάχι μου κάθεται.
΄Εχει το κόκκινο σημαιάκι (στιγμασμένη εγώ τώρα...κατάλαβες;) και ....μου γυρίζει το μάτι ανάποδα...

Πες μου ψυχή μου, πώς να το "πετάξω", να πάει στην ευχή και να μη το βλέπω;

Καλό σου δροσερό και χαρούμενο Σ/Κ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

ενταξει εχεις δικιο ειναι εντελως αδικο και σπασιμο ολο αυτο ...ετσι χωρις λογο...δεν ξερω μωρο οτι νομιζεις να κανεις και οτι ειναι καλυτερο για σενα...εμεις εδω ειμαστε ...ουτως η αλλιως αμα θες υπαρχουν και τα μσν να μιλαμε κτλ

φιλακια απο Μηλο

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skoulik-aki ΜΟΥ,
Μήλο ε; Η γιαγιουλα μου ήταν από 'κει. ΄Ομορφο νησι!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!!!

Σ' ευχαριστώ για ΟΑΑ,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Περιμενω Γλαρένια μου
Ειμαι σιγουρος πως θα
ειναι κατι σπεσιαλ
Αυτό που μετράει ειναι
πως η παρέα μας δεν χαλάει...
Γιατί κακά τα ψέματα,χωρίς γλαρένια
δεν θα ήταν ίδια η γειτονιά

Ευχαριστώ πολύ που παραμένεις
στις επάλξεις

κοτσυφοφιλάκια
(και στην γλάρο-οικογένειά σου)

τσίου!!!

kikop80 είπε...

Έτσι ντε να σε βλέπω ανεβασμένη κι αποφασισμένη!
Θ ατα καταφέρεις και μπορείς συνεχίσεις!
Όταν μάθεις πληροφορίες για wordpress και έχεις χρόνοστείλε μου κι εμένα ένα μέϊλ γιατί έτσι όπως πήγανε τα πράγματα το σκέφτομαι κι εγώ σοβαρα!
Αγωνιστικά φιλιά!
Κίκοπας!

KitsosMitsos είπε...

Μην τολμήσεις και το κάνεις αυτό! Σε περιμένουμε πάρα πολύ γρήγορα...

maria λεμονατη! είπε...

καλο γλαροκαλοκαιρο γλαρενια και ευχομαι εις το επανιδειν

maika είπε...

εεεεεεεεεεεεε
που πας?
κι εμείς τι θα κάνουμε χωρίς γλαρένιες αγκαλιές?
έλα βρε γλαρένια μας...
μη χαθείς!
ίσως μια μετακομισούλα μόνο??
ε??
πολλά πολλά φιλιά΄
;0)))

Dr. Feleki είπε...

Πηγα να το παιξω ευγενικος ποντικας και δεν μου παει την αλλη φορα...

Αγριαδες ομως στη γλαρενια μας εν μπορω να κανω...

Θα το ριξω στην κλαψα...


ΠΟΥ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ; ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΚΕΙΣ ΠΟΝΤΙΚΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΓΑΤΕΣ ΕΕΕΕΕ;


Καλα να εισαι παντα μπρε, θα σε πρηζουμε εμεις για να μην αφηκεις το βλογκάκι σου

Δήμητρα είπε...

Μια ένσταση και από μένα...Μείνε...Η φυγή είναι το εύκολο.Το δύσκολο είναι να μένεις.Παντού