Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Ας πούμε πως...


Ας πούμε πως στα ξαφνικά η θάλασσα, οι ουρανοί,
τα δέντρα γύρω σου και τα βουνά βαρέθηκαν και φεύγουν.
Ας πούμε πως η Γη κάποια στιγμή ζαλίζεται -τόσες
στροφές για σκέψου- κι' ακουμπά στον ώμο σου,
μήπως και της περάσει.
Ας πούμε πως κάποια βραδιά η νύχτα πάει σ' ένα μπαρ,
μεθάει και δεν φεύγει.
Ας πούμε πως ένα πρωί το φως ξεχνιέται κάπου
και δεν φτάνει.
Ας πούμε πως, κάποια στιγμή, η φύση θα το δει
πως ξέχασες κείνη την υπογραφή
στο συμφωνητικό μαζί της -και το σπάει...


myspace graphics
Τι λες; Παίρνουμε σήμερα τη μέρα
και να την πάμε εκδρομή; Να φύγει λίγο απ΄την κλεισούρα,
να πάρει μια ανάσα, βρε αδελφέ...
Να την αφήσουμε να τρέξει στα λιβάδια,
να ξεχαστεί σαν άνθρωπος κι' αυτή...
Κι' όταν βραδιάσει, πάμε πίσω και την
αφήνουμε όμορφα να κοιμηθεί.

myspace graphics

Μου λες συχνά ότι ονειρεύομαι,
στα σύννεφα πετάω και πως τον περισσότερο καιρό
με παραμύθια ζω.
Μπορεί, μα εκεί κάτω, μάτια μου, οι νόμοι είναι σκληροί.
Ξέρεις, βαρύτητα, κανόνες, λογική -καμιά φορά κι' εσύ.
΄Ετσι απογειώνομαι, παίζω ένα τάβλι με τα ξωτικά,
ακούω τον άνεμο να τραγουδά
κι' όταν βραδιάσει κάνω παρέα με τη Χαλιμά.
myspace graphics



Τι λες γι' απόψε, πάμε κάπου αλλού;
Πάμε μια βόλτα στο κΕνό να πιούμε λίγο ουρανό,
ν' ακούσουμε των αστεριών τα ντραμς
και να χορέψουμε ένα ροκ με το Θεό;
Τι λες γι' απόψε, πάμε κάπου αλλού;
Εδώ κοντά, για κοίταξέ την,
σε περιμένει μια αγκαλιά
Τι λες γι' απόψε, πάμε κάπου αλλού;
Πάμε μια βόλτα στη σιωπή,
μήπως ακούσεις την κραυγή;
Στη μνήμη του Σταύρου Απέργη, Δημιουργού του "Γεωτροπίου" και επί σειρά ετών Διευθυντή Σύνταξης της "Ε" .
(Η φωτο ευγενική προσφορά του ηλιογράφου ΜΑΣ)

138 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Γλαρένια μου , πανέμορφο! Είναι πραγματικά υπέροχο να θυμάσαι ανθρώπους. Και να περιγράφεις με τόσα συναισθήματα...
Καλή σου μέρα γλυκιά μου Γλαρένια, φιλιά.

b|a|s|n\i/a είπε...

ας πούμε πως όσο θυμόμαστε, ζούνε για πάντα

kiki είπε...

Φιλιά πατρινά και με γεια το νέο σπίτι!
Μια συμβουλή: μην το παραφορτώσεις όπως το άλλο γιατί αυτά τα φορτώματα δημιουργούν τα προβλήματα. Στο δικό σου μπλογκ και σε άλλο ένα, όποτε έμπαινα, άνοιγαν pop ups και προβληματικές σελίδες. Ίσως γι' αυτό έπαθες ζημιά. Όσο πιο λιτό, τόσο καλύτερα.
Καλό μεσημέρι!

Αρχισυντάκτης είπε...

καλό καλοκαίρι.

ραντεβού το σεπτέμβρη.

KitsosMitsos είπε...

Μια εκδρομή στο όμορφο...
Φιλιά!

. είπε...

Κι ας πούμε πως τα κάνουμε όλα αυτά...υπάρχει ελπίδα να ξαναζωντανέψει η ανθρωπιά;
Γι αυτό...

"Μου λες συχνά ότι ονειρεύομαι,
στα σύννεφα πετάω και πως τον περισσότερο καιρό
με παραμύθια ζω."


Γι αυτό...

"Πάμε μια βόλτα στη σιωπή,
μήπως ακούσεις την κραυγή"

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ulive2loveU μου,
΄Οπως όμορφα ήταν κι' εκείνα τα Σαββατιάτικα πρωϊνά, ξεκινώντας το "γεω" πάντα από τη σελίδα 4.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

b|a|s|n\i/ia μου,
Aς το πούμε κι' έτσι...
Καλό σου απόγευμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kiki μου,
Σ' ευχαριστώ, το είχα ακούσει αλλά και επιβεβαιώνονται οι υποψίες μου για τον κωδικό συγκεκριμένου μετρητή, τον οποίο αφήρεσα σήμερα, αμέσως μόλις φίλοι με ειδοποίησαν πως εμφανίζονται διάφορα περίεργα στη σελίδα μου.

Καλό σου απόγευμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αρχισυντάκτα μου,
Στο καλό!!!!!
Και καλά να περάσεις!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kitsomitso μου,
Χρειάζονται΄κι' αυτές... μέχρι τις διακοπές
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ανασαιμιά μου,
Για ΟΛΑ αυτά...
Καλό σου απόγευμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Chameleon_Dark είπε...

Διάβασα την ομορφιά στις λέξεις που έγραψες,και από εκείνη τη στιγμή,κάποια λεπτά πριν δηλαδή, οι τοίχοι της δουλειάς μου μου μοιάζουν φυλακή! Θέλω να πάω αυτή τη βόλτα,να κλείσω τα μάτια, και ν'αφήσω τη σκέψη μου να πετάξει, να πάει να βρει το υπέροχο Αυγουστιάτικο φεγγάρι!!!

Αχ, κάθε (μα κάθε φορά) βγαίνω από την γλαροφωλιά σου με ένα χαμόγελο νοσταλγικό,και με τη σκέξη αλλού-αλλά εντελώς αλλού μιλάμε! Να περνάς καλά, γλαρένια μας, και να ξέρεις πως θα είσαι πάντα όαση για ταλαιπωρημένα μάτια και ψυχές... :)

marilia είπε...

Υπέροχο, Γλαρένια μας, υπέροχο!

φιλάκι και αγκαλίτσα σφιχτή :)

Ανώνυμος είπε...

πολύ ομορφο...ένας ζωντανός πίνακας όλο χρώματα και συναισθήματα :)
καλό βραδυ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

chameleon ΦΩΤΕΙΝΝΕ μου,
Κι' εσείς είστε η όασή μου!!!!
Ειλικρινά, έτσι τη νιώθω τούτη την παρέα μας.

Αν ήξερες τώρα τί έκανα...μεσ' τη ζαλάδα είμαι..
Μου δημιούργησε μια σελίδα ο ηλίας...just me στη wordpress, για να σωθούν οι γλαρένιες αγκαλιές (glareniesaggalies.wordpress.com)

Το βρήκα σαν την εναλλακτική λύση και βάλθηκα όλο το απόγευμα να μεταφέρω ΜΙΑ-ΜΙΑ τις αναρτήσεις 19 ολόκληρων μηνών (τους 9 έχω μέχρι στιγμής καταφέρει..)
Περιττό να σου πως... ούτε η κουζίνα μου με είδε, ούτε ο κήπος μου, ούτε και ο Γλάρος μου....
Γελάς;
:=))))
Να χαμογελάς ΠΑΝΤΑ!!! Η ζωή είναι ωραία ακόμη και μέσα από τις ό,ποιες δυσκολίες της.

Είμαι ψόφια... τα μπλογκ μου μέσα η μεσήλιξ...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

marilou μου,
Δεν είναις Μου αρέσουν όλα τα ρομαντικούλια.. γλυκιά δασκάλα που 'χεις τα μαλλιά σου σκάλα...
;-))

Φλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

cook μου,
Συναισθήματα προ πάντων...
Καλό σου βράδυ και σ' ευχαριστώ!

Φλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kikop80 είπε...

Καλησπέρα γλαρένια!
Να άλλος ένας λόγος που μ' αρέσει το μπλόγκ σου & οι αναρτήσεις του!
Το σημερινό post!!!!
Πήγα κι έριξα μια ματιά στο άλλο γλαρομπλογκ, αυτό στη wordpress και έπεσα σε έναν φανταστικό φράχτη απόξυλομπογιές!!!!
Θέλω να πάω να πάρω και να (ξανα)ζωγραφίσω!!!!!
τι μου θυμίζεις βραδιάτικά βρε?

ΥΓ
Παίξατε μπυρογευσιγνωσίες με το γλάρο σου στον κήπο, ή έκανες τη "μετακόμιση"?
:))))

leondokardos είπε...

Γλαρένια μου, μου μίλησες... Ίσως τη πιο σημαντική,ίσως τη πιο καθοριστική στιγμή της ζωής μου....

" τι λες απόψε πάμε κάπου αλλού,πάμε μια βόλτα στο κενό..."
"Πάμε μια βόλτα στη σιωπή, μήπως ακούσεις τη κραυγή..."

Δε θάθελα να πω τίποτα άλλο...

Καληνύχτα και σ΄ευχαριστώ...

patsiouri είπε...

Eλαφρύ....
Έφυγε με ήσυχη τη συνείδηση...

VAD είπε...

...παίζω ένα τάβλι με τα ξωτικά...!
Μόνο αυτό δεν έχω κανει!!
Με απογείωσες,Γλαρένια μου,Καλη σου μέρα...

νατασσΆκι είπε...

Πανέμορφο Γλαρένια μου
και μπράβο...

Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Γλαρένια μου,
Καλή σου μέρα!!
Μπήκα να σε δω και μου φτιαξες τη διάθεση. Μακάρι να μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα μερικά απ΄ αυτά. Θα χε μεγάλη πλάκα.
Φιλί κοραλένιο και μια αγκαλιά!

Ηλιας....Just me! είπε...

Εάν το έγραψες εσύ αυτό το ποιηματάκι Γλαρένια μου σημαίνει ότι έχεις κρυφά ταλέντα και δεν μας το είχες πει! Μέσα σε μερικές σειρές είχες συμπυκνώσει όλα όσα θα θέλαμε να κάνουμε και να ακούσουμε! Καλό ταξίδι λοιπόν στον Σταύρο Απέργη....


Με το άλλο "θέμα" τι γίνεται; Το επεξεργάζεσαι ακόμα;

Μηθυμναίος είπε...

Ένα από τα Φαξ του κ. Σταύρου Απέργη, τότε απ' το ΓΕΩτρόπιο:

"Δεν λέω, με αφήνεις συχνά να σχημαρίζομαι στο πρόσωπό σου. Άλλοτε σαν κύμα να ρέει χαρούμενο στις αυλακές των ρυτίδων σου. Κι άλλοτε σαν χλομός σπινθήρας στην ίριδα των ματιών σου. Πάντοτε, όμως, σαν έπαθλο ή ως δάφνη που έδρεψες στις ποικίλες Σοφοκλέους της καθημερινότητάς σου. Δεν παραπονούμαι-αναρωτιέμαι μόνο: Γιατί είναι δύσκολο να ζωγραφίζομαι συχνώτερα στο βλέμμα σου; Αφού στον πίνακα των μετοχών το κόστος της δικής μου -δες το και τώρα ακόμα- είναι πάντα ίδιο: στο μηδέν!

Στο μηδέν, Γλαρένια μου! Στο μηδέν!
Καλή σου μέρα και μια αγκαλιά με αύρα Αιγαίου και χίλια ευχαριστώ που μας ξαναθύμισες τα ΦΑΞ του Σταύρου!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 μου,
Ψυχή μου.... κι' εσύ ζωγράφιζες;
Να σου θυμίζω... να σου θυμίζω... αν είναι, όπως λες, να ξαναδημιουργήσεις.
Φανταστικός ο κόσμος της παλέτας....

Το άλλο το μπλογκ θα δουλεύει, ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ακριβώς όπως αυτό.
Τίποτε περισσότερο... ούτε μια λέξη.

Σου ικανοποίησε οπτικά νομίζω....
Πάντως, ό,τι βλέπεις και βλέπετε που χρειάζεται βελτίωση, να το προσπαθήσω, ΕΣΕΙΣ του δώσατε ζωή του "ΑΣΠΑΣΤΌΣ" και από κοινού θα τον περιποιούμαστε, για να εξακολουθήσει να είναι.

Μμμμ... έχουμε μπλέξει τούτο τον καιρό με ένα ωραίο κρασί που μας δώρισαν (ερυθρός ξηρός) από την Κύμη και αφήνω τη μπυρογευσιγνωσία για τις προσεχείς ημέρες
Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιόντα μου,
Ας πούμε απόψε και ....πως φύγαμε...
βροχή ασημένια απ' τη σελήνη να ντυθούμε
Και αν τυχόν στο δρόμο ατυχήσουμε
και στα σκοτάδια της απουσίας της βρεθούμε,
εμείς στης νέας περατζάδας της το ασημένιο φόρεμα, θα περιμένουμε να τυλιχτούμε...

Καρκινοβατώ με την ποίηση... αλλά να, είναι που παρασύρομαι... μα είμαι πολύ πεζή

Ψυχραιμία....ναι;
(Στην καθιριστική στιγμή σου αναφέρομαι)
Και χαμόγελο....
Τίποτε άλλο..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouraki μου,
΄Οπως ακριβώς το λες...
Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

vad μου,
:-)))
Καλή σου μέρα κι' όμορφη!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

νατασσάκι μου,
΄Ηρθα και από σας... ήρθα... τα έμαθες;
;-)
Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

nikiplos είπε...

καλημέρα... πολύ όμορφο και πολύ ωραία η αφηγηματική περιγραφή σου... Το γεωτρόπιο, με ταξίδευε συχνά τα Σάββατα... όταν για πολλά χρόνια η μακρύτερη διαδρομή που είχα πάει ήταν μέχρι το ...περιστέρι...

Μέχρι και τέλη Ιουνίου, εδώ στο Παρίσι, έφερναν Ελληνικές Εφημερίδες στο Saint Michel, ένα κεντρικό μέρος απέναντι από την Notre Dame... (Για μένα που δεν είχα internet ήταν μεγάλη παρηγοριά)... Φυσικά το Γεωτρόπιο ήταν από τα κυριότερα έντυπα που κρατούσα μετά το ξεκαθάρισμα...

Να είσαι καλά γλαρένια και να μας ταξιδεύεις κι εσύ έτσι με τα κείμενά σου... Προσωπικά δεν τον γνώριζα...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

zanzibar-ένια μου ομορφιά,
Πες μου αλήθεια...
ΑΝ... λέμε τώρα...δε θα 'ταν αγγελικά πλασμένος τούτος ο κόσμος;
Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιάκο μου,
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΩΣ δικά μου... του Σταύρου Απέργη ήταν.

Με το άλλο θέμα.. πήγαινε να δεις τί έκανα χθες όλο το απόγευμα και πόση δουλειά έχω ακόμη...
Είσαι βλέπεις και ο "νονός" του μπλογκ..
:-)

Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

Και μετά από 100 χρόνια την ίδια γλυκιά αίσθηση θα δημιουργούν αυτά τα γραπτά.
Καλό μεσημέρι!!!

tdjm είπε...

Ομορφο ,ήρεμο, δυνατό...!!!

Μπράβο Κυρά των Γλάρων....

Ευχαριστώ!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μηθυμναίε μου,
γιθατί με προκαλείς παιδί μου, πες μου...
"Κουβέντιαζα χθες στον κήπο μας με μισν ορχιδέα. Τα λέγαμε και να σου, μπαίνει στην κουβέντα μας και μια γαρδένια. Δεν ήθελε πολύ, να κι' ένα τριαντάφυλλο να λέει τα δικά του.
Σε λίγο ήταν δίπλα μου όλα μας τα λουλούδια - μα πάλι, κάποιος έλειπε απ' αυτή την όμορφη παρέα"

Η επιλογή του "Φαξ" αυτού έγινε γιατί χάρηκα το μεράκι σου με τα λουλούδια

Καλή σου μερα κι' όμορφη!

Φιλί και Γαρένιες αγκαλιές

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχο το κειμενο σου! Μακαρι παντα να θυμομαστε κι ας ποναει! Ο,τι κραταμε ζωντανο μεσα μας, ζει παντοτινα! στη μνημη του, λοιπον, ας ειναι καλα εκει που ειναι!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εξελίχθηκε όμως και για καλό, σε διαδρομή Περιστέρι...Παρίσιοι.....
και ώρα είναι να ακολουθήσεις τη διαδρομή Παρίσιοι....ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΑ

"Για μένα που δεν είχα internet ήταν μεγάλη παρηγοριά"
Με άγγιξε... γιατί όταν βρίσκεσαι μακρια ΤΗΣ συγκινείσαι ακόμη και με αυτά που κοντά της ΔΕΝ αγαπούσες...
Εδώ θυμήθηκα εμένα, όταν άκουσα τσάμικο και κλαρίνα στο ελληνικό κλαμπ του Γιοχάννεσμπουργκ

Καλό σου μεσημέρι!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

faraona είπε...

Γλαρενια μου αριστουργημα!
Μπραβο!Φωτεινο και με μηνυματα που ερχονται και δενουν με τους καιρους που ζουμε

τα φιλια μου

Nikos Lioliopoulos είπε...

"Μου λες συχνά ότι ονειρεύομαι,
στα σύννεφα πετάω και πως τον περισσότερο καιρό
με παραμύθια ζω."
Μπορεί...
Ειναι πολυ ωραία να πετάς στα σύννεφα....
Είναι άραγε ωραία να ζεις με παραμύθια;...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

radio marconi μου,
Μακάρι ύστερα από 100 χρόνια, να μην έχει φθαρεί εντελώς η ανθρώπινη ψυχή... για το καλό ΤΟΥΣ δηλαδή..
Διότι εμείς όπως και να το κάνουμε... θεωρώ πως προλάβαμε πανέμορφες εποχές
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

tdjm μου,
κι' εγώ σ' ευχαριστώ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

butterfly μου,
Nα είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

faraona μου,
...το συμβόλαιο με τη φύση, λες.... που έχουμε σπάσει προ πολλού....

Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

niko μου lioliopoule,
Δε γίνεται και δε μπορούμε... και μάλιστα στην εποχή των διαστημόπλοιων... που κάποτε μας φάνταζαν ως παραμύθι της χαλιμάς...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

P. Kapodistrias είπε...

Ομορφιά,

Ψυχική Τέρψη,

Ανακούφιση από τον κάθε λογής καύσωνα!!!

leondokardos είπε...

Γλαρένια μου, με ταξειδεύεις και πάλι με τους στίχους σου. Νοσταλγικά, γλυκά, ήρεμα.

Μη φοβάσαι όμως. Μπορεί να με κυριεύουν συχνά οι ευαισθησίες του λιονταριού, όμως ο δυναμισμός υπάρχει επίσης.
Πολύ μ΄αρέσει το "Λιόντα". Μη μου τ΄αλλάξεις σε παρακαλώ...

Φιλιά και τη καληνύχτα μου.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

π.κ. μου,
Είναι και κάτι τέτοιοι στίχοι που μς γαληνεύουν.
Απλόί, καθημερινοί, αναγκαίοι.
Καλό ξημέρωμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιόντα μου,
Κανείς μας δεν είναι πάντα γαλήνιος,νηφάλιος, ψύχραιμος και απροβλημάτιστος.
Μα ΚΑΝΕΙΣ...
Απλά, άλλοι έχουμε τον τρόπο να ξεπερνάμε εύκολα τις δύσκολες ώρες και άλλοι πιο δύσκολα.
Εμείς νομίζω εδώ βρισκόμαστε και αυτό το λόγο.
Για τη "χείρα βοηθείας" και δόξα τω Θεώ, είναι πολλ΄αυτά τα χέρια και οι ψυχές.

Είμαι και απόψε ράκος από την κούραση της μεταφοράς των αρχείων, αλλά ευτυχώς τελείωσα.

Λιόντα μου, φεύγω (δεν αντέχω άλλο), αφού προηγουμένως διαμορφώσω το λινκ σου, όπως ακριβώς το επέλεξες
Καλό μας ξημέρωμα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

leondokardos είπε...

Καλημέρα Γλαρένια μου.
Ενα μεγάλο, αληθινό, βγαλμένο απο τη καρδιά μου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Νάσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

καθυστερημενη καλημερα, γλαρενια.......

να παρουμε τη μερα και να την παμε μια βολτα...

με πεθανε αυτο. ειναι κατι πουτο χουμε αναγκη και συνεχως το εγκλωβιζουμε...

φιλι. μεγαλο!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιόντα μου,
Εγώ σ' ευχαριστώ, που ένιωσα έστω και μέσα από την οθόνη, πως χαμογέλασες.
Χθες βράδυ, μισολιποθυμισμένη από τη κούραση,υπό κατάρρευσιν που λένε... σου έγραφα.
Και έχω δουλειά ακόμη γιατί στα βίντιο και στα slide show, πρέπει να αλλάξω κωδικούς Δεν τα παίρνει διαφορετικά. Είναι δουλειά όμως που δεν επείγει.

Φιλί και Γλαένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιόντα μου,
Πού να τις σεργιανίσουμε ψυχ΄΄η μου στα ανήλιαγα και πολύβουα σοκάκια, που λείπουν οι κήποι με τα χρώματα και τις μυρωδιές, τα τραπεζάκια έξω και τα χαμόγελα.
Τώρα κλεινόμαστε στις βεράντες μας... στήνουμε μπροστά και το ψάθινο παραβάν ή ρολ-τοπ να μη μας βλέπουν οι απέναντι και στρογγυλοκαθόμαστε στη μοναξιά μας....

Πωπω... πολύ εριστική είμαι σήμερα... οι συνέπειες της κούρασης
από τη μετακόμιση..
;-)))
΄Ηρθα και στη γειτονιά σου (glareniesaggalies.wordpress.com)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

leondokardos είπε...

Και επανέρχομαι Γλαρένια μου, να σου πω ενα ακόμα ευχαριστώ ,που ξεθεωμένη χθες μετά τα μεσάνυχτα, ασχολήθηκες μαζί μου. Τη σημασία του, μόνο εγω μπορώ να εκτιμήσω.
Εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα απο τις δουλειές που σε κουράζουν τόσο πολύ.

ΥΓ. νομίζω οτι... πήρες φόρα και απαντάς πάλι σε μένα αντί σε προηγούμενο μπλόκερ αμέσως μετά απο μένα ;;!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιοόντα μου....
είδες τι κάνει η πoλλή δουλειά.... τον εκθέτει τον αφέντη... συν το ότι ουκ έρχεται μόνον... αυτό που το βάζεις, μου λες;
;-)

Για τη lifewhispers προοριζόταν το δεύτερο μετά από το δικό σου σχόλιο

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Gamw to Lyo sas to koproskylo mesa.
Mas prixate.
Eisai deili kai tha to svisis to sxolio mou, e?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Α μωρέ Γλαρενούλα ευαισθητούλα...

Φιλάκια!

Cookie είπε...

Ωραίο, πολύ όμορφο το ποίημα...
Καλώς σε βρίσκω ξανά Γλαρένια μου... Τι ωραιότερο από το να ξανασυναντάς τους καλούς σου φίλους με ένα ποίημα μετά από τις διακοπές; :))

Πολλά πολλά φιλάκια!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ας κάνουμε λοιπόν την ζωη μας
παραμυθένια...ας σταματήσουμε
να ζούμε σ αυτό το παραμύθι
που μας σερβίρουν για πραγματικότητα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ανώνυμέ μου,
Δε θα δικαιολογηθώ πως από λάθος το έσβησα το μήνυμά σου και από κίνηση
βεβιασμένη.
΄Εχεις δίκιο ψυχή μου, δείλιασα.
Βρέθηκα σε δίλημμα όχι για μένα, (μια απάντηση, όπως και τώρα θα σου έδινα... χαράς το πράμα), μα για τους φίλους μου εδώ μέσα που ΟΛΟΥΣ τους σέβομαι.
Δείλιασα και για σένα, γιατί σίγουρα δεν θα σου άρεσε αν άντιμετώπιζες εμένα ή άλλον με τούτη την παγερή και αδιάφορη συμπεριφορά.
Λυπάμαι τόσο τις ανθρώπινες υπάρξεις όταν υποφέρουν όσο και όλες τις άλλες που καλώς ή κακώς η φύση μας έταξε να μοιραζόμαστε τούτο τον πλανήτη και ξέρεις... ΟΛΟΙ χωράμε, όταν αγαπάμε.
Kι' εσύ αγαπάς, είμαι σίγουρη, μα από εγωϊσμό δε θέλεις να το δείξεις


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ενεσούλα είπε...

Mα, τι όμορφο!
Και λίγο θλιβερό.
Στη μνήμη ενός αξιόλογου ανθρώπου.
Φιλάκια γλυκιά Γλαρένια μας!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ax μωρέ Askardoulino μου,
και έχω μέρες να σε επισκεφτώ με τη "μετακόμιση"
Θα έρθω μια βολτίτσα, να δω τι άλλο θα δουν τα μάτια μου...
Και μεταξύ μας, τώρα που το καλοσκέφτομαι, καλύτερα τα δικά σου.... από τα φαρμάκια, τα δηλητήρια και τις κακιούλες..
;-))))

Φιλί βρε και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δαμασκηνάκι μου,
Ααααα... καλέ, περάσατε ωραία;
Ο Κούκης το χάρηκε το ταξίδι;
΄Ερχομαι για καφέ....
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

κοτσυφάκο μου,
΄Ενα δάσος παραμυθένιο θα μπορούσαμε να την κάνουμε, λέω εγώ τώρα....

Φιλί στον Αρίσταρχο,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ... Λέμε τώρα...
O κόσμος ήταν αγγελικά πλασμένος, όπως το λες, τότε θα ήταν γεμάτος με γλαρένιες και κοραλένιες ομορφιές!!!
Για να μη ξεχνιόμαστε κιόλας. χαχαχα
Φιλί κοραλένιο και μια αγκαλιά!!

Unknown είπε...

Γλαρενια μου γεια σου απο ρεθυμνο βρηκα το μπλογκ που ανοιξες στο Word,ομως δυσκολευομαι ναμπω μου κολλαει ,παντως οι προσφορες που δεχτηκες καλες και δειχνει οτι σ'αγαπουν.Φιλια ελευθερια.

Unknown είπε...

Γλαρενια ανοιγοντας το νεο σου μπλοκ γραφει δεν ανταποκρινεται και σταματαει

habilis είπε...

Nα που δεν εφυγε !!!

daydreamer είπε...

Η φύση μας, ισως εχει περισσοτερο αναγκη τις διακοπες απο μας τελικα!!!
Καλημερες Γλαρενια!!

Cookie είπε...

Γλαρενια μου,
Πες σε εκεινον τον ανωνυμο τον εξυπνακια να γραψει το ιδιο αλλα υπογραφοντας με το ονοματακι του αν ειναι μαγκας, και οχι να κρυβεται πισω απο την ανωνυμοτητα κανοντας ανουσια σχολια.
Θελω να τον δω τον κυριο τον μαγκα τι θα ελεγε αν καταντουσε ετσι το παιδι του σαν αυτο το σκυλακι που κι αυτο μια ψυχουλα ειναι.
Απορω ποιος ειναι ο "δειλος", ε, ανωνυμε;

Roadartist είπε...

ΑΠΛΑ πανέμορφο!

iLiAs είπε...

..καλό μήνα Γλαρένια :)

rip1708 είπε...

ομορφο..και λιγο λυπημενο :(
καλο μηνα..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ....ΚΟΥΡΑΓΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ, ...ΜΕΖΕΔΑΚΑ .... ΜΠΥΡΙΤΣΕΣ (άκουσες kikop80:!!!!!

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ!!!!


Φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Το φαντάζεσαι, πόσο όμορφα θα ήταν ο κόσμος μας...
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!!
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

zanzibar μου, για σένα ήταν το προηγούμενο σχόλιο.
Είδες... η βιασύνη τι κάνει;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ελευθερία μου,
Δε μπορώ να ξέρω...
μήπως είναι θέμα σύνδεσης;
Εγώ δεν έχω πρόβλημα, επί του παρόντος πάντα...
;-)))

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

habilis μου
:-)
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

daydreamer μου,
OΛΟΙ...ΟΛΟΙ τις έχουμε αναγκη...
:-)
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

clockwork plum μου,

Θέλει μαγκιά για να μπορείς να μεγαλώνεις σωστά τα παιδιά, ειδικότερα σήμερα.
Δεν τους πετάς μόνο πλούσιο φαγητό, ρούχα και παιχνίδια.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ...

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!!!


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

roadartist μου,
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

iLia μου,
Σ' ευχαριστώ!!

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

rip1708 μου,
Γύρω μας, γενικώς, αιωρείται μια θλιμμένη και ομιχλώδης κατάσταση.
Προσπαθούμε με χαμόγελο και αισιοδοξία να την ανατρέ-Π-ουμε... ο αγώνας είνι διαρκής...

Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ

Φιλί και ΓΛαρένιες αγκαλιες

maika είπε...

μα τι ωραίο κείμενο!!
όνειρο!!
κι αυτό το τάβλι με τα ξωτικά...
πάω να το ξαναδιαβάσω...
...βρε δεν ανοίγουμε ένα καφενείο στα σύννεφα?? απ΄ότι καταλαβαίνω θα συναντιόμαστε πολλοί εκεί!!
φιλιά πολλά
;0)))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

maika μου,
Και να σκεφτείς πως χθες όλη μέρα σε σκεφτόμουν....
:-)))
Υπέθεσα πως λείπεις διακοπές.

Πια σύννεφα ψυχή μου... τα μπλογκ μας είναι καφενεία του χαμόγελου και της αγάπης

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Cookie είπε...

Καλό μήνα Γλαρένια!

"Καλημέρα Ελλάδα"... ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια των Going Through...

Ευχαριστώ πολύ :)) Φιλάκια!!

leondokardos είπε...

Γλαρένια μου,
σας αφήνω προσωρινά απο 3-10 Αυγούστου για θαλασσινές βουτιές, μεζεδάκια και μπυρίτσες, όπως προτείνεις. Θα πιώ και στην υγειά σου !!!

Καλό απόγευμα και καλό μήνα.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Ας πούμε... καλό μήνα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δαμασκηνάκι μου,
Την αγάπη μου!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιόντα μου,
΄Εεεετσι μπράβο!!!!
Και να περάσεις Ο,ΣΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αμά(λ)θειά μου,
ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ!!!!
Έξω από γιατρούς και νοσοκομεία να είναι και ΘΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ΠΑΝΤΑ....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ευχαριστώ πολύ Γλαρένια μου
Καλό μήνα να έχουμε

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!!!!!!!!!!!

faraona είπε...

Καλησπερα Γαρενια!
Ερχομαι απο τον Καραφλοκοτσυφα κι αφηνω τσιου και πολλα σνιφ!



Ακου ποια η Φαραωνα?

Ξανα σνιφ!

ξερω γω; είπε...

Όμορφα! Γέμισε εικόνες το μικρό μου δωματιο μεσ'το κεντρο της αθήνας, ταξίδεψα.

Κι ύστερα βυθιστηκα στη σιωπή
κι άκουσα την κραυγή. Τη δική σου, τη δική μου, των τόσων άλλων σαν εμάς -κι είμαστε αρκετοί- της φύσης την κραυγή.

Ωραία είναι εδω!

marianaonice είπε...

Κάποιοι άνθρωποι περνούν και αφήνουν ανεξίτηλο το στίγμα τους στη ζωή μας!!
Γλυκιά η γραφή σου και γεμάτη τρυφερότητα και βαθειά αισθήματα!
"Πάμε μια βόλτα στη σιωπή μήπως ακούσεις την κραυγή"!!
Tα είπες όλα!!
Καλό μήνα!!

P. Kapodistrias είπε...

Ξανακαλημέρα μ' ευχές και αγάπη!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kotsifako μου,
Να έχεις καλό Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

faraona μου
και Κερκυραία αρχόντισσα, συμπάθα με μα και νιώσε με αν μπορείς...
Μέσα σε ένα μήνα να γράψεις 2 φορές τη λίστα των links, δεν είναι λίγο....
Είναι και η ζέστη, είναι και ο Γλάρος μου, που τα βράδια στον κήπο ταρακουνάει το τάβλι για να διαμαρτύρονται από μέσα τα πούλια και τα ζάρια...
:-)

Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Στιχοσυλλέκτριά μου,
(μ' αρέσει καλύτερα έτσι)...αχ, να γινόταν και να σμίγαν όλων μας οι κραυγές..
Θα ξορκίζαμε όλου του κόσμου τα στραβά και τα ανάποδα... όλες τις ερινύες...

Καλώς ήρθες και σ' ευχαριστώ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

faraona είπε...

Αχαχα!!!Ελα βρε Γλαρενια μου ,πακα σου κανα ,πιστευω οτι το καταλαβες...

πολλα φιλακια και Καλο Αυγουστο

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

marianaonice μου,
Τα έλεγε ομορφα, δες και τούτο:
"Μέτρα τις μέρες που αγαπάς, μέτρα τις ώρες, τις στγμές -κι αν βγάλεις άθροισμα καλό, συνέχισε ...με πολλαπλασιασμό.
Μέτρα τις μέρες που αγαπάς, τις νύχτες που καρδιοχτυπάς -κι αν χάσεις το λογαριασμό θα σ' τον πλρώσω εγώ.
Μέτρα τις μέρες που πονας, που χάνεσαι και τριγυρνάς, -κι αν βγάλεις άθροισμα κακό, το ξέρεις, όπως πάντα, υα 'μαι εδώ..."
΄Ενα ακόμη "Φαξ" του Σταύρου Απέργη Σαββατιάτικη (καλή ώρα, όπως σήμερα) συντροφιά.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

π.κ. μου,
ΞανάΚΑΛΟδεχούμενες,
όμορφες, χρειαζούμενες...

Μετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών

spyros1000 είπε...

υπεροχο,καταπληκτικο γλαρενια μας...
την καλησπερα μου....

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Γλαρένια τα βουνά δυστυχώς σε άκουσαν και έφυγαν. Πάει καιρός που ψάχνω να τα βρω. Κοιτάω γύρω μου και μόνο τσιμέντο βλέπω. Στη δική μου περίπτωση δεν βαρέθηκαν, απλά σιχάθηκαν τον άνθρωπο και έφυγαν.
Ευτυχώς μου έμεινε ο κήπος μου, αλλιώς θα έφευγα και εγώ. Μόλις μάζεψα μερικές ντοματούλες, λίγη γλιστρίδα και ένα αγγουράκι, και θα κάνω μία θαυμάσια σαλατούλα που θα απολαύσω κοιτώντας τα δεντράκια μου και τα φυτά μου, αποφεύγοντας να κοιτάξω τις πολυκατοικίες.
Να είσαι καλά Γλαρένια μου και πολλά φιλιά gskastro.

Μαριλένα είπε...

Γλαρένια μου, εξαιρετικό..
ας πούμε ή μαλλον ας ευχηθούμε, να ακούμε συχνότερα τη μουσική των λέξεων..

σε φιλώ, σας φιλώ όλη την οικογένεια και καλο υπολοιπο καλοκαίρι εύχομαι :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

faraona μου,
:-)))
Καλή Κυριακή!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

spyro1000 μου,
:-)))
Καλό σου απόγευμα!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

μαριλένα μου,
:-)
μας έλειψες, το ξέρεις;
Ερχόμουνα κάθε μέρα να δω κάποια ανάρτηση....ανέτρεξα και πέρυσι....τέτοιον καιρό που e-γνωριστήκαμε... θυμάσαι;
Να είστε όλοι ΣΑΣ καλά!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro μου,
:-)))
Eμείς βαριόμαστε τη Φύση, της αλλάζουμε μορφή και
με χρώματα μελανά τη ζωγραφίζουμε...
Πάντα γενναιόδωρη είναι εκείνη μαζι μας.

Γλιστρίδες (αντράκλα) εχω κι' εγώ και τις χρησιμοποιώ πολύ στις σαλάτες. Κα σκέτες με ξύδι μου αρέσουν.
Θυμάμαι, μικρή που ήμουν στη Χαλκίδα όποτε πηγαίναμε, ήταν το συνοδευτικό με τα θαλασσινά. Σε μικρό πιατάκι με ξύδι... τι μου θύμισες πάλι....

Μμμμ...ζαρζαβατικά δεν έχω, γιατί έχω γάτες και δυο σκύλους (ζωή να 'χουν) που δαιμονίζονται....

Είναι μεγάλη απόλαυση να κόβεις από το μποστάνι σου το λαχανικό και το φρούτο.
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετίζω την ευαισθησία σου
και την ομορφιά της ψυχής σου..
Σε τιμάει να θυμάσαι ανθρώπους
που πορευτήκατε μαζί
και που αξίζουν..
Να είσαι καλά γλυκιά μου Γλαρένια
και να έχεις ένα ευχάριστο βράδυ..
Πολλά φιλιά..

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου, όμορφα μάτια μας ταξιδεύουν σε όμορφους τόπους.
Αλίμονο σ' εκείνους που δεν έχουν όμορφα μάτια.
Καλό μήνα κυρά των γλάρων
Την αγάπη μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τάκη μου Τσαντήλα,
και τρυφερέ ποιητή,
Καλή σου εβδομάδα και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
΄Οσο για τον ωραίο, για εμάς το αναγνωστικό του κοινό, δημιουργό, οι συνεργάτες και δικοί του άνθρωποι μιλούν και για ωραία ψυχή.
Πιστεύω πως αυτά τα δυο σ' εσάς τους ποιητές συνυπάρχουν.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

dyosmaraki είπε...

Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι αυτές που μας γεμίζουν και μας γιομίζουν με χρώματα και ομορφιά.
Ανθρωποι που κάποτε ανταλλάξαμε ψιθύρους, άλλοτε γελάσαμε και άλλοτε κλάψαμε μαζί.
Ανθρωποι που αξίζει να μην ξεχνάμε ποτἐ.
Γεμάτη συναίσθημα και ευαισθησία η ανάρτησή σου Γλαρένια μου
Καλημερούδια και καλή εβδομάδα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

nefeli μου,
Τα όμορφα μάτια της ψυχής
πάντα μας σεργιανίζουν,
σε τόπους αφανέρωτους
που τ' άλλα μάτια δεν αγγίζουν...

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

dysmaraki μου,
Γύρισες!!!!!!!!!
΄Ερχιμαι ν μάθω τα νέα σου.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

βιολιστης στη στεγη είπε...

Mόλις σε ανακάλυψα!
Και χαίρομαι πολύ γι'αυτό!
Νάσαι καλά!
Καλημέρα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

βιολίστρια στη στέγη,
Πριν σου απαντήσω, πέρασα από την ιστοσελίδα σου για μια γνωριμίσ....
΄Εμεινα για πρώτη δόση 4 1/2 ώρες....

ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗΝ ΕΥΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ e-ΠΙΣΚΕΨΗ ΝΑ ΣΕ e-ΓΝΩΡΙΣΩ...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

iLiAs είπε...

..καλημέρα Γλαρένια :)

πνευμα είπε...

Πολύ όμορφο Γλαρένια.

Καλό καλοκαιράκι να έχεις

Ένα πνεύμα

ILive2LoveMe είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου Γλαρένια, έχεις προσκλησούλα.
Πολλά φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά τι θα γίνει μ’ εσένα καλή μου Γλαρένια; Σε ξένα Blog θα μαθαίνουμε ότι έχεις γιορτές. Να σου ζήσει η μικρή σου και να τη χαίρεσαι, όπως και να χαίρεσαι όλη σου την οικογένεια.
Πολλά φιλάκια gskastro

Φωτεινή S είπε...

Γεια σου Γλαρένια μου!
Τι κάνεις; Ακόμα εδώ;
Ο Αύγουστος δεν είναι για τα μπάνια του λαού;
Εσύ πού θα πας;
Φιλιά!
Αν θέλεις έλα Ρέθυμνο.

Artanis είπε...

Καλημέρα Γλαρένια...

kikop80 είπε...

Καλημέρα γλαρούλα!!!
Και στις μπύρες λέμε ΝΑΙ!!!
ΧΕΧΕΧΕ!!!
Το κακό είναι πως συνεχίζεται η πίεση των τελευταίων ημερών με δουλειές που πρέπει να γίνου και δεν μπήκα πολύ στην μπλογκόσφαιρα τελευταία!!!
Είναι ωραία η καθημερινή βόλτα στη γειτονιά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

iLia μου,
Καλό σου και χαρούμενο απόγευμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

πνεύμα μου,
Επίσης καλές σου διακοπές!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ulive2loveU μου,
Καλό σου απόγευμα, όσο για την πρόσκληση (δεύτερη κατά σειρά), έχω δηλώσει στην από 16/6/2008 ανάρτηση-blogoπαίχνιδο, πως δε θα ξαναπαίξω.
Και ο λόγος είναι πως 1 1/2 χρόνο μέσα από τα παιχνίδια, διασκεδάσαμε, παίξαμε, ε-γνωριστήκαμε και δε βρίσκω πως έχω κάτι περισσότερο να πω γα μένα, τα ενδιαφέροντά μου ή την οικογενειακή μου κατάσταση, που είναι ήδη γνωστά.

Μέχρι στίχους φτιάξαμε στο άλλο το χαριτωμένο παιχνίδι (3/6) με τις...σουπιές ή το άλλο με τη χαϊκού (6/4) ποίηση. Μιλήσαμε για τη φιλία (17/2), την ποίηση (22/1) τα "αμαρτήματά" μου 21/2, τις καλές και άσχημες στιγμές μου (19/1), σας έδειξα παιδικές και όχι μόνο φωτογραφίες (26/9/07, σας μίλησα για τον
"πρίγκηπά μου (13/6/07) και τόσα άλλα...

Κοίτα τώρα... πόση ώρα θα διαβάζεις...
Αααα, το δωμάτιο έχει μείνει.... έλα βρε παιδί μου, τί καλύτερο να κοιμάσαι δίπλα στο τζάκι το χειμώνα και έξω, κάτω απ' τ' αστέρια με τις κουνουπιέρες τις όμορφες τα καλοκαίρια...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro μου
Σ' ευχαριστώ, να είσαι πάντα καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

φωτεινούλα μου,
Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση μα... περιμένουν και το Ναύπλιο αλλά και και η Γλαρούπολη..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

artanis μου
Kαλό βράδυ, να είσαι πάντα καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 μου
Θα σε μαλώσω... τί ήταν να του δείξω τις αναρτήσεις σου με τις μπύρες... ευκαιρία γύρευε ο Γλάρος...
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Άστρια είπε...

Ήρθα από διακοπές και όσα διάβασα ονειρικά με ταξίδεψαν. Τί όμορφα λόγια και εικόνες! Μπράβο για αυτή την καλοκαιρινή ανάρτηση.
Πολλά φιλιά και καλά να περνάς:)) :))

ΥΓ.Μπράβο και για τη δύναμή που έδειξες στην ιστοσελίδα σου.

P. Kapodistrias είπε...

Ασπασμούς Δεκαπενταύγουστου
εν πνεύματι και αληθεία!
Χαίρε Κυρά!
Δια της Οικογενείας και των καλών Σου Φίλων!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

άστριά μου,
Καλώς μου ήρθες ανανεωμενη, με φύκια και αρμυρα... εικόνες θαλασσινές..

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριου!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ζαφορα είπε...

Δεν αξίζει τίποτα ποιο πολύ
στη ζωή ,
από αυτό που αφήνουμε πίσω μας.

Καλό Αύγουστο
Γλαρένια μου.

Φιλί ζαφοράς

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Απόστολοι εκ περάτων..." ... έχω παιδιόθεν, πολλές αναμνήσεις σε κάτι 'ξωκκλήσια στ' Ανάπλι, κρεμασμένα στα βράχια και τις αγαπώ τούτες τις ημέρες"

Σ' ευχαριστώ για τις ευλογημένες σου ευχές,

Μετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ζαφορένια μου,
Πολύ σημαντικό...
Καλό σου μεσημέρι!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές