Σάββατο 19 Ιουλίου 2008

Πρόσφατες blog-o-εντυπώσεις (α΄ μέρος)







ΕΦΡΙΞΑ....




ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΣ...


ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ και ΠΑΛΙ ΦΕΤΟΣ....



ΑΗΔΙΑΣΑ.....


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΗΚΑ....



ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΑ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ...


ΕΚΤΙΜΗΣΑ... την ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ


ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΕΔΩ...
(Πρώτο μέρος)

(Δεύτερο Μέρος)
(Τρίτο Μέρος)

και ΕΔΩ...


ΓΕΛΑΣΑ....


ΚΑΤΑΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑ....


Μ' ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ.....ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ ΜΟΥ....


΄Εστειλα ένα "ΓΛΥΚΟ" φιλί...
και μια ευχή για τα καλύτερα που έρχονται...


ΕΦΡΙΞΑ,
ΠΟΝΕΣΑ,
ΑΗΔΙΑΣΑ,
ΔΑΚΡΥΣΑ,
ΝΤΡΑΠΗΚΑ,
ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ,
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΗΚΑ....

και
...ΕΒΡΙΣΑ....
για τον "ΑΠ- ΑΝΘΡΩΠΟ" ΤΟΥ 2008

Στο επόμενο το β΄και τελευταίο μέρος

76 σχόλια:

Laplace είπε...

apisteyto post..

kikop80 είπε...

Καλησπέρα γλαρένια!
Πολύ όμορφος ο τρόπος που παρουσίασες τις πρόσφατες μπλογκοβόλτες σου και μπλογκοεμπειρίες σου!

Έννιωσα πολύ οργή με το τελευταίο link!
Αίσχος!
Μην τον πιάσω στα χλερια μου τον τύπο ε?



ΥΓ
έφτιαξα ένα πρόχειρο μπλογκάκι στη wordpress και εξασκούμαι!!!
Καλά φαίνεται πως είναι!
θα σε ενημερώνω για το πως πάει!

Καληνύχτα και γλαροόνειρα γλυκά!!!
:)

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι που είναι το φεγγάρι σήμερα κάπως, ήρθε και αυτό και μας αποτέλειωσε. δεν υπάρχουν λόγια. μόνο ελπίδα ότι θα το βρουν μπροστά τους κάποτε. αυτοί που τα κάνουν όλα αυτά. φιλιά μελαγχολικά.

Άβατον είπε...

Και εις ανώτερα λοιπόν :)
Να ανακαλύπτεις πάντα καινούργια πράγματα.
Να νιώθεις, να αισθάνεσαι, να οργίζεσαι, να αγαπάς και να μαθαίνεις γιατί έτσι θα καταλαβαίνεις καθημερινά την διαφορά των ζωντανών από τους πεθαμένους.
Κανένας εφησυχασμός και αδράνεια...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 μου,
- Είδες; είδες καλέ μου, πόσο "ωραίος" γίνεται ο άνθρωπος και "ανώτερον"¨υποτιθέσθω όν, που τον τοποθέτησε,λέει, ο πανάγαθος θα εξουσιάζει τα Α-λογα όντα....

- Με τη WP τα βρήκα δύσκολα με τις εικόνες, στην περίπτωση που θέλω να δημοσιεύσω περισσότερες της μιας εικόνες.

Καλή σου Κυριακή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

b|a|s|n|\i/a μου,
Επειδή εξακολουθώ να αμφιβάλλω με τη ...θεία δίκη, απλά εύχομαι να καταφέρει το ζώο να το ξεπεράσει.
Σε κάποιο μπλογκ είδα χθες πως βρίσκεται σε κλινική ζώων στη Γλυφάδα και δε κράτησα σημείωση κι' εγώ η ευλογημένη...
Καλή σου Κυριακή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

άβατον μου,
Θλίβομαι και πανικοβάλλομαι στη σκέψη
ότι αυτός ο εγκληματίας, μπορεί να είναι ο απλός συμπαθής που σε κάποια μας βόλτα μας στο νησί, περάσαμε από το μαγαζί του, μας έφερε τον καφέ, το φαγητό μας ή αγόρασα το μαγνητάκι που έχω στο ψυγείο μου με απεικόνιση μιας γειτονιάς του Πόρου.....
Καλή σου Κυριακή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

laplace78 μου,
Μαζί μέ όλα τα απίστευτα που επιτρέπουμε οι ΑΝ-θρωποι να συμβαίνουν...

Καλή σου Κυριακή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ATHENA είπε...

ΓΛΥΚΙΑ ΓΛΑΡΕΝΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΣΤΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΙΗΛ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΧΟΥ

το mail του δημάρχου
mayorpor@otenet.gr

το mail του δήμου
dimporu1@otenet.gr

ΦΙΛΙΑ

tovenito είπε...

με έκανες και γέλασα με το βιντεάκι του λιάπη!!! πολύ καλό! δεν το είχα δει!
είναι και πολλά τα λινκ. δεν τα προλαβαίνω όλα! λολ! φιλιά!

Nefelli είπε...

Γλαρένια μου, υπέροχη ανάρτηση!!!!!
Υπέροχη όπως κάθε τι που μας παρουσιάζεις.
Για τα τελευταία λινγκς, δεν θέλω να κάνω κανένα σχόλιο.... έχω μείνει άφωνη και προσπαθώ να το αποβάλλω...
Τα φιλιά μου και την απεριόριστη αγάπη μου
Φιλί γλυκό, Κυριακάτικο...

roadartist είπε...

Εφριξα κανονικότατα..
Δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω πως μπορούν οι άνθρωποι να πληγώνουν έτσι τα ζώα. Ειναι αδιανοητο στο μυαλο μου. Ειναι πραγματικα απιστευτη η κτηνωδια μας..
Οσο για το 1ο λινκ .. πιστευω οτι αξιζει ξεχωριστο post για να το δουνε και να μαθευτει περισσοτερο.
Λειπω το τελευταιο καιρο απο τη μπλογκοσφαιρα, σε ευχαριστω πολυ για όσα διάβασα εδώ σήμερα.. Τη καληνύχτα μου :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

athena μου,
Καλή η σκέψη σου, θα το φροντίσω αύριο

Καλή και αισιόδοξη εβδομάδα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

tovene592 μου,
΄Εχεις δίκιο, αλλά το βρήκα άσκοπο να το χωρίσω σε περισσότερες αναρτήσεις για πράγματα δημοσιευμένα και ήδη γνωστά, απλά και μόνο επειδή άγγιξαν, εντυπωσίασαν ή "δηλητηρίασαν" εμένα....
Καλή σου και δροσερή εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

nefeli μου,
Είναι ένα πολύ μικρό μέρος από δικές ΣΑΣ δουλειές που κρίνω πως άξιζε να τις γνωρίσουμε όσοι δεν έτυχε.

΄Αφωνοι μείναμε όλοι από την απάνθρωπη και αποτρόπαια ενέργεια.

Καλή σου και όμορφη εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kryos είπε...

Θέλω να σου πω ότι είσαι ένας ακόμα υπέροχος άνθρωπος που γνώρισα σ αυτήν την blog-o-γειτονιά .... να σ ευχαριστήσω που με την ανάρτηση σου αυτή μας γνώρισες άλλα πολύ όμορφα τετράδια φίλων που άξιζε να γνωρίσουμε.

Να μείνεις πάντα έτσι .... να κρατήσεις την ματιά σου ίδια .

Καλό βράδυ κούκλα μου !!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

roadartist μου,
To 1o link περί του οποίου δεν είχα ιδέα, σε παρακαλώ ανάλαβέ το (ό,ποτε και εάν επιθυμείς), ξέρω πως από τα χέρια σου το αποτέλεσμα θα είναι πολύ αξιόλογο.

Το συμβάν στον Πόρο είναι βασανιστικό και σαν σκέψη. Ας υποθέσουμε πως ο Λήο διαφεύγει τον κίνδυνο και επανέρχεται, τί μέλλει γενέσθαι;
Θα αφεθεί στη μοίρα του... έρμαιο του κάθε διεστραμμένου;

Καλά να περνάς και δροσερή εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

spyros1000 είπε...

ΤΟ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΚΥΛΙ ΜΕ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕ.......
ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ.....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Οχι kryos αλλά ΗΛΙΑΣ..
...γι' απόψε και ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ και από εδώ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κι' εγώ αισθάνομαι υπερήφανη με τούτη την όμορφη παρέα όλων ΣΑΣ.
Καλή σου και αισιόδοξη εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

Τα ταξίδια του Kits-Mits τα γνώριζα αλλά το τελευταίο....
Δεν μπορώ να φανταστώ να κάνουν αυτό το αργό, βασανιστικό και φρικτό πράγμα σε οποιοδήποτε ζώο.
Καλό ξημέρωμα.

VAD είπε...

Δεν ανήκω στους φιλόζωους,ούτε στους ΄΄αντι-φιλόζωους΄΄,αλλά η τελευταία εικόνα με συγκλόνισε,για να ξεφύγω-δεύτερη ομολογία-γύρισα πίσω στο ΄΄μαθημα΄΄φλερτ του Καζανόβα Michel Liapis!Τα μαθητουδια μου,ντροπαλά-ντροπαλά,μα και βλεμματα γεμάτα υποσχέσεις!Η πληροφορία ότι η κυρία ήταν πράκτορας της siemens ελέγχεται ως ανακριβής!!!
Ηθικόν δίδαγμα για σοβαρές κυρίες:
Μακριά απο κοινωνικες εκδηλώσεις παρόντος του φλογερού Μιχαήλ!!!
Δεν κατέχω επαρκως την ευγενη γλώσσα του θερμόαιμου Michel,
mais Bonjour,Madame Glarenia!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

spyros1000 μου,
Σκληρή τιμωρία, χωρίς καμιά απολύτως δικαιολογία..

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

radio marconi μου,
Είμαι περίεργη, θα κοιμάται τώρα ήσυχος;.....

Καλή σου και όμορφη εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

vad μου,
:-)
Bonjour monsieur

Καλή σου και όσο πιο δροσερή γίνεται εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

καλημερα γλαρενια!!!
καλη εβδομαδα!!!
ευτυχως που κανεις τετοια ποστ και μαθαινω πιο γρηγορα τι γινεται τωρα που εχω ψιλοχαθει!!
την καλημέρα μου!
και φιλι εννοειται!
και ΜΕΓΑΑΑΑΛο ευχαριστω!!

leondokardos είπε...

Γλαρένια καλημέρα.
Είμαι πολύ καινούργιος στο χώρο των μπλόκερς και ψάχνοντας είδα το "φυρδην-μιγδην". Αυτό μου κίνησε τη περιέργεια και νάμαι στο μπλόκ σου...

Πολύ όμορφα περιγράφεις αυτή τη κτηνωδία. Εγω προσπαθώ να σκεφτώ πως μπορώ να αποκαλέσω αυτόν που την έκανε. Όσες λέξεις κιαν μου έρχονται στο μυαλό, δεν μου αρκούν μου, φαίνονται μάλλον ήπιες. Ούτε και τη ποινή που του αξίζει δε μπορώ να βρώ.

Νάσαι καλά και καλή βδομάδα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

lifewhispers μου,
:-)
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

leondokarde μου,
"Mε λιονταριού καρδιά" και ψυχή περιβόλι...
:-)
Σε καλωσορίζω στο χώρο και χαίρομαι για την αξιοπρεπή και αξιόλογη παρουσία σου.
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Γλαρενια μου...ομορφα βολταρεις...αυτο το τελευταιο ομως, για αλλη μια φορα να μας υπενθυμιζει τη σαπιλα μας...

leondokardos είπε...

Γλαρένια μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τη ζεστή υποδοχή στο χώρο σου. Το χρειάζομαι, σαν πρωτάρης που είμαι στη μπλοκόσφαιρα που 'εχει αρχίσει να με συναρπάζει.

Όσο για τα λιοντάρια, φαίνεται οτι τελικά τα πρωτερήματα που λένε πως έχουν- ευαίσθητα,προστατευτικά, τρυφερά- δεν αντέχουν στη σημερινή εποχή. Αλλά εμείς εκει, σταθεροί,δεν αλλάζουμε,τρομάρα μας...

Καλό απόγευμα με...λιονταρίσια καρδιά.

------ είπε...

Καλο μεσημερι...να διαβάσω απόψε στην εκπομπή το σαν τα χιοοοοονια;;;;
για το τζιτζικα;;;;;
θα κοιτάξω και στη δισκοθήκη να μου βρουν ήχο με τζιτζίκια για την ώρα που το διαβάζω!!!!!!
καλά σόου θα γίνει απόψε!!!!!
Μονο απάντα μου γρήγορα γιατι αγχωνομαι!!!!
Μμμμμμμακια σου

------ είπε...

Καλο μεσημερι...να διαβάσω απόψε στην εκπομπή το σαν τα χιοοοοονια;;;;
για το τζιτζικα;;;;;
θα κοιτάξω και στη δισκοθήκη να μου βρουν ήχο με τζιτζίκια για την ώρα που το διαβάζω!!!!!!
καλά σόου θα γίνει απόψε!!!!!
Μονο απάντα μου γρήγορα γιατι αγχωνομαι!!!!
Μμμμμμμακια σου

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κοίτα Γλαρένια, για την Ταϋλάνδη εγώ πρέπει να σου μιλήσω ... ο Κιτσομήτσος τα βλέπει λίγο ρομαντικούλια ο καλός μας! χεχε

Όσο για την κτηνωδεία κάποιων συν-"ανθρώπων" μας καλύτερα να μην το σχολιάσω...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

butterfly μου,
Το τελευταίο πόνεσε για την απάνθρωπη και απαράδεκτη συμπεριφορά μερικών ανεγκέφαλων.
ΛΥΠΑΜΑΙ, ΛΥΠΑΜΑΙ, ΛΥΠΑΜΑΙ.....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιόντα μου,
Σας ξέρω πολύυυυ καλά από πρώτο χέρι....
ΟΛΑ αυτά που είπες, ΣΥΝ δραστήριοι, αποφασιστικοί, δυναμικοί.....τι κούναγα τόσα χρόνια παιδί μου;
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Νανούκα ΜΑΣ,
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ....
Και το ρωτάς;
Μόνο που σκέφτηκες να ασχοληθείς μαζί μου, με τιμάς ιδιαίτερα!!!
Σε ευχαριστώ, δική σου απόψε η ανάρτηση ΣΟΥ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. Καλή μας τζιτζιροακρόαση... λοιπόν)
:-)))

ATHENA είπε...

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΡΟ.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΗΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΜΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΝΟΧΟΥΣ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αskardoulino μουυυυ...
- Δε θέλω να το θυμάμαι... με βασανίζει η εικόνα του και η σκέψη πως υποφέρει...

- Και δε μας τα λεεες μέσω μιας ανάρτησης...εσύ ξέρεις κολασμένε ερημίτη...
;-)))

Φιλί βρε και Γλαρένιες αγκαλιές

Ενεσούλα είπε...

Φοβερή ιδέα!
Πόσο χαίρομαι που δε σταμάτησες να μπλογκάρεις!
Φιλιά.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ATHENA μου,
Τυχερό στην ατυχία του το συμπαθές και ταλαίπωρο τετράποδο, χάρις στην ευαισθησία του κ. Δημάρχου του γραφικού Πόρου και εύγε του για την άμεση ανταπόκριση και κινητοποίηση.
Σ' ευχαριστώ καλή μου φίλη και εύχομαι ο Λήο να τα καταφέρει.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Είναι να απορείς με τα κτήνη που
γεννήθηκαν με μορφή ανθρώπου άλλα
και να εξοργίζεσαι πολλές φορές
Απο την άλλη υπάρχουν και άνθρωποι
έστω και με την μορφή περσονας σε
κάποια bloggs που σε κάνουν να
χαμογελάς με αισιοδοξία

καλή βδομαδα Γλαρένια μου

κοτσυφοφιλιά
τσίου!!!!!!

iLiAs είπε...

..Καλη βδομάδα Γλαρένια :)
Να είσαι καλά!!

pentanostimi είπε...

χαιρομαι που ''σε γνωρισα'' γλαρενια ειναι ωραιος ο κοσμος σου και ο τροπος σου μονο που με εβαλες να τρεχω σε ολα τα μπλογκάκια .....και βρεθηκα μια ωρα με το πι σι χαλαλι σου και χαλαλι τους...

leondokardos είπε...

Ε λοιπόν τότε, μη μου πείς οτι δεν είσαι τρισευτυχισμένη μένα ...λιονταράκι στα χέρια σου!!!
Όσο για τη προσθήκη στα... υπέροχα γνωρίσματά μας, αν και λέων,φουσκώνω σαν παγώνη!!!

Καληνύχτα γλαρένια μου.

ILive2LoveMe είπε...

Πανέμορφο ποστ καλή μου Γλαρένια. Και ευτυχώς που σε βρήκα διότι προσπαθούσα στο παλιό και τπτ. Πολύ όμορφο. Άντε με το καλό να δούμε και το β' μέρος.
καλό βράδυ και πολλά φιλιά

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Tα συγχαρητηρια μου για την παρουσιαση του ποστ σου για τον τζιτζικα απο την Νανα στην εκπομπη της.Αξιζε.

daydreamer είπε...

Περασα να αφησω ενα "Καλη εβδομαδα" και ειδα εινα απιστευτο ποστ γεματο συναισθηματα!!!Ελπιζω τελικα να υπερισχυουν μονο τα θετικα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ενεσούλα μου,
Να 'ξερες πόσο χαίρομαι, που συνεχίζουμε να είμαστε μια όμορφη συντροφιά.
Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΆ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kotsifako μου,
Καλή σου και όμορφη εβδομάδα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

iLia μου,
Χρόνια σου Πολλά (και από εδώ) και Χαρούμενα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

pentanostimi μου,
Mε την ησυχία σου... εδώ ο χρόνος είναι συνεργάτης και όχι εφιάλτης όπως στην καθημερινότητά μας.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιόντα μου,
΄Εεεεναααα....
Μέτρα ευτυχίες λοιπόν.. 2 λιονταράκια, 2 αιγοκεράκια και 1 ....ζυγουδάκι...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ulive2loveU μου,
Δεν υπάρχει πλέον...ΕΔΩ οι λόγοι που έκλεισε για να προσέχετε...
Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

exoaptonkyklo μου,
΄Οχι...μη....δε σε διώχνω...

(Το κτητικό με το nickname σου, σα φοβέρα ακούγεται...)
:-)))
Με χαρά σε καλωσορίζω!


Τα συγχαρητήρια στη Νανά ΜΑΣ για την εξαιρετική της εκπομπή και παρουσίαση.
Μόλις σήμερα το απόγευμα με ενημέρωσε, εδώ, μέσα από τα σχόλια.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

daydreamer μου,
Ακριβώς όπως το λες, η ανάρτηση προέκυψε εντελώς αυθόρμητα και κάτω από την συμπίεση όλων αυτών των συναισθημάτων ...της μισής ημέρας.
Η μυστηριώδης μαγεία τούτου του χώρου..

Καλό σου ξημέρωμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

tdjm είπε...

KATAΠΛΗΚΤΙΚΟ ΘΕΜΑ!!!

nikiplos είπε...

Καλημέρα... Είδες όμως πόσα διαφορετικά συναισθήματα και συγκινήσεις, σου προσέφερε η μπλογκόσφαιρα? Θα τα είχες ζήσει όλα αυτά γλαρένια μας? Λοιπόν: αίεν υψιπετείν και η δροσερή αύρα του καλοκαιριού πάντα στα φτερά σου, στο πνεύμα σου και στην ανεπανάληπτη διάθεσή σου...
Φιλιά καλοκαιρινά!

ΥΓ> βγάλτο το chiane το κακόμοιρο από την τελευταία φωτογραφία... please...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

tdjm μου,
Βρίσκεις κι'΄εσύ;
Χαίρομαι... γιατί δε μπορεί... κάπως έτσι λειτουργούμε περίπου όλοι μας

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Παριζιάνε μου,
΄Εχεις δίκιο και σ' ευχαριστώ που το επεσήμανες, ευτυχώς εξελίσσεται θετικά η ιστορία αυτή.
Eξάλλου υπάρχει στα links.

Kαλά να περνάς στην πατρίδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

αααααααααααααααααααααα

δεν μπορω ουτε να τα βλεπω αυτα ... δεν αντεχω ρε παιδια ..

ουφ !!!!


ελπιζω να περασες ομορφα μικρη μου να ξεκουραστηκες και να γυρισες με αναμνησεις ομορφες ..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skouliki μου,
- ΄Εχεις δίκιο....όμως τα βιώνουμε... και πρέπει να καταλάβουμε πως ζωή δε σημαίνουν όλα ετούτα τα αρνητικά.

- ΄Οχι ...μικρότερή μου.... δεν έφυγα.Μου αρέσει η Αθήνα ΑΔΕΙΑ.... Περιμένω εκεί γυρω στον 15Αύγουστο να την απολαύσω...


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Γλαρένια μου χθες άκουγα το δημόσιο ραδιόφωνο , νετ και σε μια εκπομπή διάβασαν ένα άρθρο από το Blog σου! χάρηκα πάρα πολύ . Σε φιλώ , καλημέρα .
Ηλίας

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είσαι ο ilias μου από τη Χαλκίδα;
:-)))))

Χαίρομαι, γιατί έχεις 'χθεί" εδώ και καιρό και έχω ανησυχήσει.

Η υγεία προέχει, όλα τα άλλα είναι απλά για να "νοστιμεύουν" την καθημερινότητά μας.
Σ' ευχαριστώ που με θυμάσαι και πάλι Χρόνια σου Πολλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

P. Kapodistrias είπε...

Don't worry, be happy!!!

Ανώνυμος είπε...

Και να φανταστείς ότι όλα αυτά τα έκανα και εγώ μαζί σου. Τί να πεις;

Φιλί τυμπανιστό...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

π.κ. μου,
:-)
Σ' ευχαριστώ και χαίρομαι όταν αισθάνομαι τη σκιά σου

Μετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

island μου,
Kαλό σου ξημέρωμα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

panoptis είπε...

ένα πέπλο έχει απλωθεί στην γειτονιά μας...
ένα μυστήριο, μαγικό πέπλο...
άλλοτε δυσάρεστο, άλλοτε ευχάριστο, άλλοτε...

μα τι πάω να πω!
τα είπες εσύ.
είσαι εξάλλου ΕΔΩ!

καλημέρα

panoptis είπε...

ένα πέπλο έχει απλωθεί στην γειτονιά μας...
ένα μυστήριο, μαγικό πέπλο...
άλλοτε δυσάρεστο, άλλοτε ευχάριστο, άλλοτε...

μα τι πάω να πω!
τα είπες εσύ.
είσαι εξάλλου ΕΔΩ!

καλημέρα

patsiouri είπε...

Σ'ευχαριστώ, σ'ευχαριστώ πολύ.
Προσπάθησα και χτες να αφήσω σχόλιο αλλά δεν το βλέπω, μήπως αφηρημένη πάτησα τίποτα και...γειά σας???

Σήμερα πήγα και είδα το Λήο.

Επίσης, κατάλαβα πως ο Δήμαρχος μας δουλεύει κανονικά.

Στην επίσημη σελίδα του δημαρχείου, ούτε μια ανακοίνωση, ούτε μία αναφορά...μόνο για τη γιορτή της Λεμονιάς μιλάει...

Σας παρακαλώ, στείλτε του mail...όλοι...μόνο έτσι θα ξεκουνηθεί...

mayorpor@otenet.gr

Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον Γλαρένια μου...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

panoptiς μου,
Καλησπέρα έστω και με καθυστέρηση, διέφυγε της προσοχής μου και συγγνώμη.

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouri μου,
Λες;... δε θέλω να κάνω την κακή σκέψη πως ....πετάξαμε μια απαντητική επιστολή... για τις εντυπώσεις
;-(

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouraki μου,
Tα σχόλιά σου βρίσκονται στη νέα ανάρτηση (εκεί είχες σχολιάσει), τούτη εδώ είναι η προηγούμενη.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές