Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Τι να πει κανείς....



Εν πρώτοις, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!

Από χθες αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα με το blogger...
΄Ελαβα από τρείς καλούς φίλους μηνύματα και τους ευχαριστώ, πως στην προσπάθειά τους να μπουν στη σελίδα μου, εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα-προειδοποίηση:

"Αυτό το ιστολόγιο βρίσκεται υπό εξέταση λόγω πιθανής παράβασης των Όρων Υπηρεσιών Blogger και η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο στους συντάκτεςhttp://aspastosblogspotcom.blogspot.com/"


Δε γνωρίζω τί μπορεί να συμβαίνει και

είμαι σίγουρη πως δεν προσέβαλα πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις.

Χθες βράδυ η πρώτη ειδοποίηση ήρθε μέσω e-mail από το

ο οποίος μέχρι αργά τη νύχτα  e-στάθηκε κοντά μου προσπαθώντας να με βοηθήσει

η οποία με στήριξε ηθικά


και

  •  σήμερα το πρωί τον καλό μου και νέο στην παρέα αξιόλογο φίλο μας gskastro

Mε λύπησε ιδιαίτερα τούτο το συμβάν,
και ζητώ κατανόηση και συμπαράσταση.


Αν πρόκειται να εκθέτει ο Blogger τη συντάκτρια ενός ιστολογίου που λειτουργεί ως προσωπική σελίδα μιας πολύτεκνης μάνας... με συγχωρείτε... εκτός του ότι υπάρχει και η αντίπερα όχθη, που λέγεται WordPress..... δημιούργησα τούτο το νέο ιστολόγιο, για να συνεχίσουμε το ταξίδι μας.
Επέλεξα την ίδια ονομασία, nickname και avatar, για το λόγο πως έτσι με γνωρίσατε, με επιλέξατε στη συντροφιά σας και σας είμαι ευγνώμων
.



ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
kαι
ΚΑΘΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ!!!!


Φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές


Από ένα μεγάλο ευχαριστώ στους:



νατασσάκι, mahler76, marconi, island, ταχυδρόμοοοοο, akon, ενεσούλα,

zanzibar, crazytourists, ATHENA, π. Π.Κ., talisker stt.,

που με στηρίζουν ηθικά με την αυθόρμητη οικειοθελή τους προσφορά.



(εικόνα από Flickr)
buzz it!

38 σχόλια:

mahler76 είπε...

Εμένα μου βγάζει ένα περίεργο μήνυμα το οποίο θα σου στείλω σε screan capture. Καλήμερα και ελπίζω να λυθεί το θέμα. όσο για το πως θα περάσεις τις αναρτήσεις από το ένα στο άλλο δεν το χέρω, αλλά θα το ψάξω.

νατασσΆκι είπε...

Γλαρένια μου, κι εγώ εδώ είμαι -και μου έβγαλε το ίδιο παράξενο μύνημα, που λέει ο mahler -και τσέκαρε τα μέιλ σου, κι ότι θες για βοήθεια, ναι;
:)
(δεν χρειάζεται να τις μεταφέρεις με το χέρι, υπάρχει τρόπος!)

Φιλιά πολλά
Καλό μήνα, έτσι κι αλλιώς

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mahler76 MOY,
Με συγκινείς ψυχή μου. Γράφω με δάκρυα στα μάτια. Ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια αμεσότητα. Είμαι άϋπνη από τούτο το απρόσμενο και άδικο πρόβλημα.
Και με τι κουράγια να ξαναφτιάξω τη νέα λίστα για την ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΑ...αλλά θα το παλέω γμτ!!!!
΄Εχω πεισμώσει

Σε φιλώ πολύ πολύ, Καλώς ήρθες και σ' ευχαριστώ και ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

το νατασσάκι ΜΟΥ
και δςε θ βρισκόταν στο πλάϊ μου, όπως ΠΑΝΤΑ.
Σ' ΕΥΑΡΙΣΤΩ, είσαι ΟΜΟΡΦΗ ΨΥΧΗ,
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!
Θα περιμένω κατευθυντήριες οδηγίες για να τα μεταφέρω, γιατί μου φαίνεται πως σήμερα θα το πάθω το εγκεφαλικό....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

Γλαρένια μου μην πτοείσαι, τι ήταν αυτό το ξαφνικό! Δεν έχω ιδέα τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Μήπως να στείλεις ένα email να μάθεις το λόγο? Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έχω διαβάσει το disclaimer...
Και εγώ πιστεύω ότι υπάρχει αυτόματος τρόπος να τα μεταφέρεις, δυστυχώς δεν το γνωρίζω... το νατασσάκι φαίνεται να ξέρει. Θα παρακολουθώ τις εξελίξεις.
Μη στεναχωριέσαι, περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να χαθούμε στη μεγάλη σου αγκαλιά παρά από τέτοια γεγονότα!
Καλό Μήνα και ας ξεκίνησε στραβά!!! Να δεις που όλα θα γίνουν καλύτερα!

island είπε...

Να που σε ξαναβρήκα...

Για μένα θα έπρεπε να τους στείλεις ένα πολύ θυμωμένο μέιλ. Μα πολύ.Να έχει πολλά καντήλια μέσα.

Ότι μπορώ και ξέρω να κάνω θα στο πω.

Καλό μήνα

Ταχυδρόμος! είπε...

We like aspastos1! With pation! Καλημέρα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

marconi MOYYYYY,
Σ' ευχαριστώ ψυχή μου, ξαναβρίσκω το χαμόγελό μου με την στήριξή σας. Πάω τώρα για να βάλω μουσική...δε μπορώ άλλο, ύστερα από μια άσχημη νύχτα....για την αδικία και μόνο.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

island MOY
Ξημερώθηκα ....ανάσκελα κοιτώντας το κενό και συντάσσοντας πολύ θυμωμένα μέϊλ....κοντολοφίς είμαι ταλαιπωρημένη...
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ταχυδρόμε MOYYYYY,
Σ' ευχαριστώ ψυχή μου, σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Κι εμένα μου έβγαζε αυτό το μήνυμα από χτες, αλλά δεν πήγε στο κακό το μυαλό μου..Σε βρήκα εδώ από το σχολιό σου στον lockheart...
Eσύ έχεις πρόσβαση στο παλιό blog?
Nα μεταφέρεις τα post από "blogger" σε "wordpress" γίνεται και είναι πολύ εύκολο..
Τώρα από "blogger" σε "blogger" δεν ξέρω αλλα αν εσύ έχεις πρόσβαση στο παλιό σου blog (δηλαδή αν δεν το έχουν σβήσει), πιστεύω πω ένα mail θα βοηθούσε..
Αχ Γλαρένια δεν αξίζει να νιώθεις άσχημα γι' αυτό:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

akon ΜΟΥΥΥΥ,
Σ' ευχαριστώ ψυχή μου. Εγώ έχω πρόσβαση αλλά δεν ξέρω τον τρόπο.
Σκέφτομαι πως αν τα κάνω copy και paste στο νέο θα έχουν άλλες ημερομηνίες και δε λέει.

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ενεσούλα είπε...

Δεν έχω ιδέα για το τι μπορεί να έγινε.
Κάποιο βλαμμένο κουμπάκι θα πατήθηκε!
Σαν συντάκτης δε μπορείς να μπείς;
Φιλάκια, υπομονή και ψυχραιμία!

b|a|s|n\i/a είπε...

δεν πρέπει να γίνεται. δηλαδή να μεταφερθούν όλα τα ποστ αυτόματα από την μία διεύθυνση στην άλλη.
βασικά, επικοινώνησε με γκουγκλ γιατί λογικά θα έχει γίνει κάποιο λάθος. γιατί πρέπει να γίνουν από πολλούς αναφορά να ελέγξουν κάτι. δεν υπάρχει λογική δηλαδή, ένας παλαβός να μπορεί να κλείνει τα μπλοκ.
περίμενε και λίγες μέρες να δεις το γίνεται, και σιγά σιγά, με το χέρι κάνε αντιγραφή επικόλληση τις παλιές αναρτήσεις στο νέο μπλοκ.
:) καλημέρες πολλές!!
και καλό μήνα!!

b|a|s|n\i/a είπε...

τις ημερομηνίες σε κάθε ανάρτηση μπορείς να τις αλλάξεις εσύ με το χέρι. σε νέα ανάρτηση αριστερά γράφει επιλογή ανάρτησης. εκεί βάζεις τις παλιές ημερομηνίες
:)

Ανώνυμος είπε...

Γλαρένια μου καλημέρα!
Επειδή είμαι άσχετη παντελώς, μπορείς να μου εξηγήσεις πως έγινε αυτό; Δηλαδή ποιός το προκάλεσε με ποιο τρόπο και για ποιό λόγο; Δεν μπορώ να καταλάβω δηλ. από που εκπορεύεται η πρωτοβουλία, ποιός είναι αρμόδιος να το κάνει αυτό και μετά από ποιανού παρέμβαση ή προτροπή! Δεν καταλαβαίνω. Άς μου εξηγήσει κάποιος περι τίνος πρόκειται.
Καλό κουράγιο σου εύχομαι. Μη χάνεις την υπομονή σου. Αντιλαμβάνομαι ότι θέλει "τρόπο" και όχι "κόπο" για να το αποκαταστήσεις.
Κοραλένια φιλιά και αγκαλιές γλυκές!

νατασσΆκι είπε...

Γλαρένια μου
(έστειλα ήδη μειλ στο blogger -ελπίζω κι εσύ)

Ναι, όσο κι αν το έψαξα, δεν γίνεται αυτόματα να το μεταφέρεις σε άλλο blog του blogger -μόνο στην Wordpress γίνεται αυτό
(αλλά, τσέκαρε τα μέιλ σου στο yahkoo, σου λέω!!! )

:)

Crazy Tourists είπε...

Τι ανοησία είναι αυτή;
Μήπως έχουν πρόβλημα με τα τζιτζίκια; Τι να πώ...Μη στενοχωτιέσαι πάντως... Όπου και να πας, εμείς θα ερχόμαστε!
Φιλιά πολλά

ATHENA είπε...

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ!
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΟ BLOGGER ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΑΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΕΝΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΣΤΗΣΕ ΜΙΑ ΦΑΡΣΑ, ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΗΨΙΜΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. ΕΛΕΟΣ ΛΕΜΕ!

P. Kapodistrias είπε...

Καλή αρχή, καλή δύναμη! Ποιος να ξέρει τι συμβαίνει...

Ό,τι δεν μάς σκοτώνει μάς κάνει πιο δυνατούς!!!!!!!!!!!!!

Κοντά σου!!!!!

Tali είπε...

Ax Glarenia ..
το χειροτερο ειναι να μην βρισκεις την ακρη ειδικα οταν δεν φταις και δεν ξερεις που να ψαξεις ..
Κατα καιρους γινονται διαφορα και γι αυτο πολλοι αλλαζουν "πλατφορμα"
..εμενα η μικρη πειρα μου λεει
οτι σημερα εσυ αυριο εμεις
καλα εκανες και το δημοσιοποιησες να ξερουμε τι μας περιμενει
-ειμαι σιγουρη πως προκειται περι λαθους..
-καλο σου μηνα κι οποιος θελει σε βρισκει :)

Crazy Tourists είπε...

Σου έστειλα ένα mail στο yahoo. Μην αγχώνεσαι καλε! Όλα λύνονται...
Φιλιά
CrazyTourist1

Side21 είπε...

Γλαρένια χαμογέλα ...
Μάλλον πρόκειται για λάθος.
Πιστεύω πως με ένα Email έντονης
διαμαρτυρίας θα διορθωθούν όλα.
Έτσι κι αλλιώς δεν έχει τη δυνατότητα
κανείς να διαγράφει υπαρκτά πρόσωπα ...
Δεν πρόκειται να χαθούμε !!!
Καλό σου μήνα ...

Artanis είπε...

Το είδα κι εγώ χθες, και συγχίστηκα...Κι άλλος φίλος βρέθηκε με το ίδιο πρόβλημα στο ποστ του, και του έχω στείλει μέηλ, να μάθω τί συμβαίνει...Γελοιότητες...
Ήθελα να σου στείλω κι εσένα ειδοποίηση, αλλά δεν είχα κρατήσει το μεηλ σου για να το κάνω, συγγνώμη...
Όλα θα γίνουν πάλι εντάξει, πιστεύω...Μην ανησυχείς για τίποτα...

νατασσΆκι είπε...

Γλαρένια μου, ξαναδές τα μειλ σου -και πες μας αν έχεις νεότερα, ναι;

Εδώ είμαστε, να το ξέρεις
(σιγά που θα περάσει του παλιο-blogger, ορίστε μας!!! )

:))

Φιλιά!

VagSiok είπε...

Καλό σου μηνα..
Αν και δεν εχω καταλάβει ακομη τι συνεβει στο αρχικό blog (μου εβγαλε κι εμενα αυτο το μήνυμα οταν προσπάθησα να το επισκεπτώ), μην σε παίρνει απο κάτω..
Τελος καλό όλα καλα..
Καλησπέρα..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ενεσούλα μου,
Με συγκνείτε ειλικρινά με τις αυθόρμητες εκδηλώσεις αγάπης.
Σκεφτόμου κι'εγώ να κάνω αυτό που προτείνει ο basnia πιο κάτω,

Σ' ευχαριστώ και Καλό σου μήνα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

gskastro είπε...

Καλή μου Γλαρένια δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει, σου έστειλα δύο e-mail και μου επεστράφησαν σαν απαράδεκτα.
Σου στέλνω και τα δύο e-mail στο νέο Blog. Πολλά φιλιά gskastro

gskastro to sobuang
show details 3:15 PM (0 minutes ago) Reply
Καλή μου Γλαρένια σου στέλνω μεταφρασμένα αυτά που βρήκα σχετικά με διάγνωση του προβλήματος. Απ' ότι κατάλαβα μόνο ο δικαιούχος μπορεί να ζητήσει έλεγχο της διεύθυνσής του. Απ' ότι είδα άλλαξες το όνομα του Blog και το έκανες σκέτο ΑΣΠΑΣΤΟΣ. Πάντως να ξέρεις ότι είναι απαραίτητη μια καλή προστασία. Δεν ξέρω αν χρησιμοποιείς και ποια, εγώ χρησιμοποιώ το Norton 360, και προφυλάσσει από τους περισσότερους γνωστούς ιούς.
Μη διστάσεις να μου ζητήσεις ότι άλλο θέλεις. Πολλά φιλιά gskastro

Διαγνωστική σελίδα για το aspastosblogspotcom.blogspot.com/
Ποια είναι η παρούσα κατάσταση για το aspastosblogspotcom.blogspot.com/;
Η διεύθυνση έχει καταχωρηθεί σαν ύποπτη - η επίσκεψη σε αυτή την διεύθυνση μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον υπολογιστή σας.
Μέρος αυτής της διεύθυνσης έχει καταχωρηθεί για ύποπτη ενέργεια 1 φορά στις τελευταίες 90 ημέρες.
Τι συνέβη όταν το Google επισκέφτηκε αυτή τη διεύθυνση;
Από τις 19 σελίδες ου ελέγξαμε τις τελευταίες 90 ημέρες, σε 3 σελίδες βρήκαμε ότι υπήρχε επικίνδυνο λογισμικό που είχε φορτωθεί και εγκατασταθεί χωρίς την άδεια του χρήστη. Την τελευταία φορά που το Google επισκέφτηκε αυτή τη διεύθυνση ήταν στις 29/06/08 και την τελευταία φορά που βρέθηκε ύποπτο περιεχόμενο ήταν η 28/06/08.
Το επικίνδυνο λογισμικό περιλαμβάνει 3 trolans. Η μόλυνση είχε αποτέλεσμα κατά μέσον όρο σε 2 επεξεργασίες στην μηχανή που στόχευε.
Το επικίνδυνο λογισμικό έχει εγκατασταθεί σε 4 domains συμπεριλαμβάνοντας neiron2008.com, 1-2times.com, yellas.gr.
3 domains εμφανίζονται να εργάζονται σαν ενδιάμεσοι για την διασπορά malware (προβληματικού λογισμικού) σε επισκέπτες αυτής της διεύθυνσης, συμπεριλαμβάνοντας yellas.gr, trafagon.cn, countermediagroup.com
Αυτή η διεύθυνση έχει γίνει πρόξενος διασποράς του malware;
Τις τελευταίες 90 ημέρες το aspastosblogspotcom.blogspot.com/ δεν φαίνεται να έχει λειτουργήσει σαν ενδιάμεσος για την μόλυνση άλλων διευθύνσεων.
Αυτή η διεύθυνση έχει φιλοξενήσει malware;
Όχι δεν έχει τις τελευταίες 90 ημέρες.
Πως συνέβη αυτό;
Σε ορισμένες περιπτώσεις, τρίτοι μπορούν να προσθέσουν βλαβερούς κώδικες σε νόμιμες διευθύνσεις, οι οποίοι μας αναγκάζουν να βάλουμε το προειδοποιητικό μήνυμα.
Επόμενα βήματα:
Να επιστρέψετε στην προηγούμενη σελίδα Return to the previous page.
Εάν είσαστε ο δικαιούχος της διεύθυνσης, μπορείτε να ζητήσετε ένα έλεγχο της διεύθυνσης σας χρησιμοποιώντας το Google Webmaster Tools. Επιπλέον πληροφορίες για τη διαδικασία ελέγχου θα βρείτε στο Google's Webmaster Help Center.


gskastro to Mail
show details 4:02 PM (0 minutes ago) Reply
Καλή μου Γλαρένια σου έστειλα πριν 15 λεπτών την μετάφραση της βοήθειας του Google, αλλά δυστυχώς μου επιστράφηκε σαν απαράδεκτο.
Θα προσπαθήσω το βράδυ να έλθω σε επαφή με τη Yahoo να δω τι συμβαίνει. Είχα μόνο τη μετάφραση και τις διευθύνσεις που αναφέρει το Google. Θα το ψάξω και θα σου πω.
Πολλά φιλιά gskastro
Υ.Γ. Ελπίζω να περάσει

Crazy Tourists είπε...

Φίλε gskastro, το e-mail που προσπαθείς να στείλεις περιέχει μέσα του τις διευθύνσεις οι οποίες σύμφωνα με το google και το yahoo περιέχουν ύποπτο υλικό. Οπότε όπως και το site της Γλαρένιας έχει κριθεί ύποπτο γιατί έχει link για αυτές τις διευθύνσεις, έτσι και το mail σου είναι "απαράδεκτο" γιατί έχει τα ίδια λίνκ...

Αν δοκιμάσεις αντι για .com και .gr να βάλεις κάτι άλλο π.χ. .*om και .*r τότε θα σταλεί κανονικά...

CrazyTourist1

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

b|a|s|n\i/a MOY
Δεν έχω μάτια να σε δώ...που λέει και το άσμα.
Σε ταλαιπώρησα απόψε, αλλά να ξέρεις πως η συμπαράστασή σου τις πρώτες ώρες του ...σοκ ήταν καταλυτική, γιατί είχα μείνει μετέωρη.
Αυτό που προτείνεις είχα σκεφτεί και έχω επιδοθεί τώρα το απόγευμα στις αντιγραφές. Για τις ημερομηνίς δεν ήξερα, θα το δοκιμάσω

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

νατασσάκι ΜΟΥ,
ΕιΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΗ.....
Θα είναι ψέμα αν σου πω πως έστειλα....αφού δεν ξέρω πώς...
΄Εψαχνα και μου θύμισε τα ηχομηνύματα στις μεγαλοεταιρείες...Για τούτο πατήστε "1", για τ' άλλο πατήστε "2"...για το παρακάτω πατήστε δέκα δύο....
Είμαι και άϋπνη...
΄Εχω και το Γλάρο που δοξάζει το Θεό....
:-)))))

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

zanzibar ΜΟΥ,
Ζήλεψα τις ....χαριτωμενιές από ένα μπλογκ και να τα αποτελέσματα.
Αντγραφοντας τον κωδικό (θαρρείς και ήταν η πρώτη φορά...όλα από αντιγραφές τα έχουμε στις σελίδες μας) ο Blogger αυτομάτως με μαρκάρησε σαν τις σεισμόπληκτες περιοχές...

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τρελοτουριστάκια ΜΟΥ,
ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ!!!!
Χαχαχα...το πρώτο που σκέφτηκακι' εγώ ήτν μια εικόνα με τζιτζίκι που είχε γραμμένο το όνομα του χρήστη. Την αφαίρεσαα...αλλά πού....

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

π.κ. ΜΟΥΥΥΥΥΥ,
Ου κλέψεις...δε λέει;
"΄Εκλέψα" ένα κωδικό...έκανα κλόπυ παίηστ (που λέει η zanzibar)
και ουαι.....τοις αποκλειομένοις

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη συμπαράσταση.
Η ευλογημένη παρουσία σου μόνο καλό μου κάνει
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Μετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

talisker MOY,
Eιλικρινά περισσότερο το έκανα γιατί διεπίστωσα πως είναι και άλλοι πολλοί.
Από την άλλη... κάποιοι όροι ρέπει να τηρούνται...αλλά όχι και έτσι...
΄Ολα όσα χρησιμοποιούμε "δανεικά" είναι φόρμες για όλο τον κόσμο.

Ααα...από σένα είχα "κλέψει" τον κύβο που περιστρέφεται, και ανέβασα τις δικές μου εικόνες.
Για όνομαααααα...

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μου δίνεις κουράγιο, γιατί 1 1/2 χρόνο που το "δούλεψα" το αγάπησα.
Φαντάσου τώρα κάποιος που ανεβάζει μελέτες, εργασίες, συγγραφές, ποίηση κι άλλες πνευματικές εργασίες, να πάθει τέτοια ζημιά.

Καλό σου μήνα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

crazytourists ΜΟΥ και ο 1 κι η 2...
Δε βρίσκω λόγια να σας ευχαριστήσω.

Δεν είναι πως έχασα τις σοβαρές εργασίες, μα είναι πως ένιωσα ηθικά ταπεινωμένη...δακτυκλοδεικτούμενη...πώς να σου το πω

Καλό μήνα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro MOY.....
Μένω άφωνη.... εμβρόντητη....
Εκπλήσσομαι από τη μεγαλοψυχία σου να ασχοληθείς μια ολόκληρη μέρα ψάχνοντας και προσπαθώντας να μου στείλεις μέιλ.

Καινούριο και τούτο με τη Yahoo και τις επιστροφές στον αποστολέα...

΄Εχω πελαγώσει...δεν έχω κλέίσει και μάτι

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

crazy tourists MOY
Πωπωωωωωωωωωω....δεν ξέρεις τελικά από πού να φυλαχτείς...

΄Ολα τούτα που λέτε φαντάζουν τα μάτια μου .....σανσκριτικά...

Δεν ήξερα...ε...δε ρώταγα;...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές