Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

Με το συμπάθειο..




Σου έχει συμβεί να δεις κάτι που να σου αρέσει πολύ και να μην τολμάς ούτε να το συζητήσεις, από φόβο μην παρεξηγηθείς;

Για να είμαι πιο σαφής, προ καιρού και ψάχνοντας για φωτογραφίες, ούτε κι΄εγώ θυμάμαι τώρα πού, έπεσα πάνω σε μια που μου άρεσε τρελά.
Αυτό λοιπόν έπαθα εγώ, αλλά δεν τολμούσα να τη δημοσιεύσω. Και με τι θεματολογία ....για πες μου.... Πρέπει να υπάρχει λόγος, αιτία και αφορμή.
Να όμως που όλα ήρθαν μαζεμένα ....νάτο πάλι το "Τίποτε δε γίνεται τυχαία" (5/5/2008 ανάρτηση), οπότε τολμώ και το κάνω σήμερα.
Δυο ήταν οι λόγοι που είχα πάρει αυτή την απόφαση.
Και τί δεν έμαθα σ' εκείνες τις δυο χαριτωμένες αναρτήσεις της... ακόμη και πως η χειρονομία των Βραζιλιάνων για καλή τύχη είναι η κερκυραϊκή μούντζα....
"Eίχα μια μούντζα όμορφη,
ντρεπόμουν να τη δείξω,
τώρα που με προκάλεσες

σκέφτομαι ν' αψηφήσω,
τους δισταγμούς και τις ντροπές

και κάτι ν΄αναρτήσω..."
:-)))
Η pentanostimi είπε...
"και στιχοπλόκος φυρδην -μιγδην συνέχισε.... μια μουντζα την ημέρα κανει καλο αλλωστε υπάρχουν λογοι και αιτίες για ενα χορταστικο μουτζωμα καθημερινό!!!"

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...
Της ξανά 'πα
"Πέρα από τη μούντζα(*) μου δεν έχω τίποτ' άλλο, 
στο μπλογκ για την ανάρτηση, πιο πλούσιο να βάλω. 
Γι' αυτό και επειδή ντρέπομαι 
ακόμα τ' αναβάλλω..."
Ο δεύτερος λόγος ήταν μια "κρίση" του καλού μου φίλου George


"Mε προκαλείς (του είπα ) και θα τη ρισκάρω την ανάρτηση.
(
δικαιολογίες έψαχνα κι εγώ ως φαίνεται...)
Είσαι ο δεύτερος λόγος που θα με παρακινήσει να το κάνω...
ΑΝ, λέμε τώρα...
΄Εχει γούστο η φωτογραφία μου...θα γελάσεις...."


George, αυτό εννοούσα, πως θα ταίριαζε στην ανάρτησή σου, με θέμα "Ζωή"
--------

Την κράτησα λοιπόν για να μουντζώνομαι για όσα δεν τόλμησα να κάνω…
Σκέφτηκα όμως πάλι και είπα...για κάτσε ρε Γλαρένια...λίγα έκανες;
Πέντε παιδιά, δουλειά και σπίτι και παλιότερα και δεύτερη δουλειά
(στην από 30/9/07 ανάρτηση)...
Γι' άααααλλον λοιπόν, την προορίζω....
Τώρα εδώ που τα λέμε κι' εσύ ακόμη θα το υποψιάστηκες,
αλλά το λέμε;... δεν το λέμε.....
΄Ασε...σσσσσς, μην το πεις...κρύβε λόγια....

Εν τω μεταξύ, σήμερα μου προέκυψε και...
και εδώ είναι που χρειάζεται, καλή μου φίλη, άλλη μια....


53 σχόλια:

pentanostimi είπε...

δευτερη προσπαθεια να σου αφησω σχόλιο
ευχαριστη εκπληξη η επανεμφάνιση σου νομιζα οτι ταφτυσες αλλά μπα εισαι σκληρό καρύδι[εμ και 5 παιδια ,οσο ναναι θελουνε τη ...γερμανίδα τους ...χα χα
θα τα λεμε γλαρενια,εχουμε ποοολλααα να πουμε
φιλια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

pentanostimi μου,
- Ε, μα... δεν άντεξα η γυναίκα και η αιτία είσαι εσύ...
Είχα τόσα μαζεμένα και ξέρεις με ποιόν τα έχω βάλει, αλλά μην πεις κουβέντα...
;-)))

- Θα σου πω τι συνέβη. Η ανάρτηση ήταν έτοιμη από 9/7 και από λάος μου έδωσα εντολή για δημοσίευση, οπότε έφυγε με παλαιά ημερομηνία.
Στραβόξυλο...όπως είμαι, τη διόρθωσα γιατί ήθελα σημερινή ημερομηνία, αλλά χάθηκε το πρώτο σχόλιο του καλολυ μου George (TO AKOYΣΕΣ Γεώργιε; Ξαναστείλε το, σε παρακαλώ και συγγνώμη).
Να είσαι καλά!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Artanis είπε...

Καλημέρα Γλαρένια...Μια μούτζα την ημέρα, το κακό το κάνει πέρα...
Ρίξτην εσύ καλή μου και μη ανησυχείς, θα πιάσει τόπο αυτή...Το τί μούντζες ρίχνω εγώ, δεν θα πει τίποτα...
Άντε και καλό Σ/Κ...

b|a|s|n\i/a είπε...

εεε ννννναααααααα λοιπόν
λολ. πολύ καλό σου κου!
πολλά φιλιά!!

VAD είπε...

Εγκρίνω και επαυξάνω!Είναι η αυθόρμητη έκρηξη του αγαναχτισμένου!Τόγραψα και στην pentanostimi,η ατάκα της χρονιάς στην TV από μια αγαναχτισμένη κυρία:-Κουράστηκα να φασκελώνω!Θυμησοθ και την αθάνατη σκηνή με τον Κωνσταντάρα Μαυρογιαλούρο!Καλώς ήρθες και πάλι!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Πολυ καλή κίνηση Γλαρένια μου
Αν και η μούντζα σου ειναι
τόσο όμορφη που μόνο προσβλητική
δεν χαρακτηρίζεται
Άλλα πάντα ετσι ήσουν...γλυκιά
ακόμα και στις επιθέσεις σου(αυτή ειναι και η πρώτη νομίζω άλλα και δικαιολογημενη)
χαχαχαχα

καλό Σαββατοκύριακο

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Γλαρένια να δεις που χρειάστηκα μια τέτοια, το απόγευμα, να την ρίξω στον εαυτόν μου, είσαι λιγάκι υπεύθυνη και εσύ για την γκάφα μου.
Ξαπλωμένη η αρίδα μου στην παραλία με την παρέα μου. Στη διπλανή ομπρέλα μία νεαρή μαμά με 5 παιδιά από 3 ετών έως 14 ετών. Πολύ ωραία μαμά πολύ ωραία παιδιά. Συμπέρασμα δικό μου, άξια μαμά σαν την Γλαρένια. Τι μουρμουράς ρωτά η παρέα μου. Της εξηγώ ότι έχω μια e-φίλη με 5 παιδιά σαν αυτή που κάθεται δίπλα μας, και της λέω δεν την ρωτάς αν είναι δικά της. Θα είσαι τρελός ξένη γυναίκα να την ρωτήσω τέτοιο πράγμα.
Παίρνω θάρρος (έτσι το λένε σήμερα το θράσος) και τη ρωτώ. Με κοιτά καλά καλά και παίρνω απάντηση, είσαι καλά άνθρωπέ μου σε αυτή την ηλικία να έχω 5 παιδιά και τόσο μεγάλα! Δεν βρίσκεις άλλον τρόπο να κάνεις καμάκι;
Μου χρειαζόταν ή δεν μου χρειαζόταν;
Πάντως υπέροχο το χέρι αλλά ο δείκτης νομίζω ότι έχει παραμορφωτική αρθρίτιδα, να της πεις να το κοιτάξει.
Δεν νομίζω σε άλλες χώρες η ανοικτή παλάμη να έχει την έννοια της προσβολής. Ίσως όπως λες να είναι κατάλοιπο από την Βυζαντινή εποχή.
Να είσαι καλά και να μη διστάζεις να αναρτάς ότι σου κάνει κέφι, καλή σου νύχτα και πολλά φιλιά gskastro.

maria λεμονατη! είπε...

ξαναχτυπησες δυναμικα γλαρενια. πρωτη φορα ευχαριστιεμαι τοσο πολυ μια μουτζα
:)

kikop80 είπε...

Ρίξ'τη!
Ρίξ'τη!
Μην ντρέπεσαι καθόλου!
Πρέπει και να ξεσπάμε που και που και να μην τα κρατάμε μεσα μας!!!
Καλό βράδυ γλαρένια!
:)

marianaonice είπε...

Ξέσπασε Γλαρένια μου! Μη διστάζεις!!
Για να βρεις εσύ τη μούτζα για κάποιον την προορίζεις και σίγουρα ΄οχι άδικα!!
Σε ξέρω καλά!! Χαχαχα!!

Alexis B είπε...

Το φάσκελο είναι πιό δραστικό όταν δίνετε με χέρια και με πόδια.

Καλή μέρα

Χαιρομαι πραγματικά που είσαι εδώ
που έμεινες

Καλημέρα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

artanis μου,
Δεν κρύβεται ο άτιμος ο θυμός...
;-))
Καλή Κυριακή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

b|a|s|n\i/a μου,
Τούτο το δικό σου φάσκελο ήταν το πλέον απολαυστικό
;-))

Καλή σου Κυριακή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

vad μου,
Προφανώς αναφέρεσαι στην πολύ επιτυχημένη διαφήμιση αεροπορικής εταιρείας, που μεταφέρει εκτός συνόρων την ελληνική λεβεντιά...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

κοτσύφι μου,
αυτό φοβόμουνα....μήπως δε με νιώσετε και παρεξηγηθώ.
Μέχρι που ήραν τα πάνω κάτω και...το ποτήρι ξεχείλισε
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro μου,
;-))))
Είναι να μη γελάω Κυριακάτικα, με το πάθημά σου;
1) Δεν βρίσκομαι σε διακοπές...το ξέρεις/τε.
2) Χωρίς το Γλάρο και χωρίς τάβλι (επίσης γνωστό τοις πάσι) δεν κυκλοφορώ...
3) Τα βλαστάρια μου τα γνωρίζετε, οπότε καταλαβαίνεις πως δεν κυκλοφορούν πλέον μαζί μας, διότι άλλος για Κρήτη τράβηξε, άλλος για Κάτω Χώρες και άλλος για τ' Ανάπλι...

Φτηνά τη γλίτωσες επομένως.... και από την όμορφη κυρία...και παρέα σου .... και φυσικά δε φταίω εγώ
;-)))
΄Οσο για την οστεοαρθρίτιδά της (και ο ωτίτης της στραβώνει, δεν το πρόσεξες...)...δεν τολμώ να της το πώ, μην την πάθω σαν και σένα...

Καλή σου Κυριακή και εβδομάδα!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

maria λεμονάτη,
Καλώς τη μου!!!!!
Ποιά από τις δυο τελικά είναι η γοργόνα στην Κοπεγχάγη;... μου λες;
;-)))
Μην ξεχνάς ...στο λεμονάτο κοτόπουλο μια-δυο πρέζες κάρυ και αν δεν έχεις, τότε μουστάρδα....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 μου,
Για τη ...Φυρδηνία, ρε γμτ.....
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

marianaonice μου,
Τόλμησα, γιατί ήμουν σίγουρη πως θα με νιώσετε...

Καλή σου Κυριακή και εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

alexi b. μου,
Χα... όπως στη διαφήμιση...ναι;

Παρεμπιπτόντως, πολύ γελάω μ αυτήν, όπως και με την άλλη και την έντρομη γιαγιά..."πέφτειιιιιιιιι;"

Καλή σου Κυριακή και εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

George είπε...

ήμουν σίγουρος οτι είχα αφήσει ένα σχολιάκι εδώ. Μάλιστα το είδα και αμέσως ! Να που το έκοψε η λογοκρισία όμως! Και είμαι βέβαιος οτι η λογοκρισία δεν είναι της Γλαρένιας!
Άτιμε μπλόγκερ κάποια μέρα θα τα πληρώσεις αυτά τα τερτίπια σου
Καλή Κυριακή Γλαρένια μου.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

George μου,
Χα..., αυτή τη φορα δεν ευθύνεται αυτός.
Να μην τα ρίχνουμε και όλα σε δαύτον... με τόσα δώρα τον στολίζουμε από χθες...
:-)
΄Εχεις δίκιο κι εγώ ευτυχώς πρόλαβα και το είδα, όμως μιας και μόλις είχε δημοσιευθεί η ανάρτηση και προκειμένου να διορθώσω την ημερομηνία με επαναδημοσίευση (δες την απάντησή μου στην pentanostimi), δυστυχώς χάθηκε.

Καλή σου Κυριακή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

david santos είπε...

Hello, my friend!
Happy week.

Cookie είπε...

Ααααα επέστρεψε η Γλαρένια μας!! Δεν το έκλεισε το μπλογκ της!! Ωραία ωραία :)))

Αυτά που λες... πικρά τα γνωρίζω... Πολλές φορές μου έτυχε να βρω πράγματα που μου άρεσαν πάρα πολύ μα δεν τόλμησα ποτέ να δημοσιεύσω -που λες- μην παρεξηγηθώ. Αυτό δε σημαίνει πως αν βρω την πρώτη ευκαιρία δε θα τα δημοσιεύσω αμέσως (χαχα, και όλο ψάχνω για ευκαιρίες!!)

Να 'σαι καλά Γλαρένια! Φιλιάααα

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Εγώ πάλι ότι είχα να πω σχετικά με τη μούντζα, το είπα απαντώντας στο σχόλιο που έκανες στη δική μου, τελευταία, ανάρτηση... και δεν κάνω παραπομπή από δω, διότι ποτέ δεν ξέρεις...! χα χα χα χα

Σε φιλώ γλυκά :)))

iLiAs είπε...

..έτσι μπράβο!
Γράφε!

Καλο απογευμα Γλαρένια :)

habilis είπε...

Mην μουρμουρας για τα παιδια ,γιατι θα σου ριξω 5 φασκελα :-]] που λεει ο λογος...

patsiouri είπε...

Ρε συ, μια χαρά τατουαζάκι είναι αυτό! Είμαι ακόμα στην αναζήτηση...καταλαβαίνεις!

Νατασα είπε...

Μούντζα δεν θα ρίξω
Μια καληνύχτα όμως … και καλό καλοκαίρι

φάβα είπε...

ωρε γλαρενια, δεν πολυκαταλαβα, ναι...
ΕΠι της ουσιας, γιατι δεν παμε wordpress? ε? ε? φανταστικη γλαρενια?

Dr. Feleki είπε...

Πωπω, γι' αυτο ειναι αθανατοι οι πολιτικοι μας; Τοσες μουτζες που εχουνε φαει... και μπιπ τις τυχες...

Παρε και απο μενα δεκα μουτζες φιλουκια και ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ χάρηκα που σε ξαναειδα να γραφειιιιις!!!!

Μουτς σε ολη τη γλαροοικογένεια...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

david santos,
Dear friend,
Have a nice week,
Obrigado per la visita
Um abrazo
Johanna

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

clocwork μου,
΄Ελα...έλα, έκανα την αρχή... για ξεκίνα, να δούμε..
;-)))

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αμά(λ)θειά μου,
Φύλαγε τα ρούχα σου.... για να ...τα έχεις όλα
;-)))
Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

iLia μου,
Σ' ευχαριστώ, να έχεις μια καλή και δροσερή εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

habiis μου,
΄Εεεετσι... και με τα δυο χεράκια...
;-)))

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouri μουυυυυ,
Πολύ πρωτότυπη ιδέα.
Βγαίνεις στη πλαζ και ....άσε τις άλλες να αναρωτιούνται
;-)))

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

νατάσα μου,
Να ευχηθώ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

φαβούλα μου,
Εσύ θα ζήσεις (και σου το εύχομαι) πολλά χρόνια παιδί μου....

Από χθες το σκέφτομαι να σε "πλευρίσω" για πληροφορίες
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

βρασίδα μου,
Τώρα που το λες και το ξανασκέφτομαι σοβαρά, έτσι πρέπει να είναι..... βρε ΟΛΩΝ των χρωμάτων ....δεξια να τους πηγαίνει κι' εμάς όλα στραβά κι' ανάποδα... μήπως να επαναπροσδιορίσουμε τακτικές;...

Καλή σου εβδομάδα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

greendim είπε...

Μου αρέσει πολύ ο δυναμικός "αυθορμητισμός" σου!...

Greca είπε...

Γλαρενια μου!!!
Περα απο την αρχικη ταραχη που επαθα σαν πατησα το λινκ για το "σπιτικο" σου το προηγουμενο χαρηκα πολυ που απο ενα σχολιο σου καπου (αναθεμα αυτο το "εμενταλ" στο μυαλο μου) σε βρηκα εδω....
ας παμε λοιπον στο προκειμενο... Μια μουντζα κανει καλο και για το κριθαρακι στο ματι.... Ειδες τελικα? δεν ειναι κακη συνηθεια!!!!

καλη βδομαδα ψυχη μου!!!!

φιλακια πολλα πολλα

Ειρηνη

νατασσΆκι είπε...

μμμμμ...
ναι, χρειάζεται κι αυτή, ώρες ώρες!!!
:))))

Καλημέρα Γλαρένια μας, καλή βδομάδα!
(και, να κάνεις ότι θες, δεν θα σου πει κανείς κουβέντα! Κι αν σου πει, εμείς είμαστε εδώ, σφύρα κι ερχόμαστε! ;) )

Φιλιά πολλά :)

dyosmaraki είπε...

Με το συμπάθειο αλλά έσκυψα για να μην με πάρει η μούτζα...χα χα χα
Δεν ξέρω ποιός ήταν ο αποδέκτης της μούτζας σου γλυκειά μου γλαρένια, μα πιστεύω πως ο θυμός σου είναι στιγμιαίος....και ας μην σε γνωρίζω....
Μια μανούλα με 5 παιδιά αποκλείεται να κρύβει θυμό μέσα της...
Οπως και να έχει το πράμα εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα να έχεις καλή μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

grenndim μου,
.....πλην όμως ανεπιτήδευτος και ειλικρινής

Το κακό με μας...τση αυθόρμητοι, είναι πως ενίοτε παρεξηγούμεθα.
Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

greca ΜΟΥΥΥΥΥΥ..........
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
Θα κατάλαβες φυσικά πόσο χαίρομαι που σε "ξαναβλέπω"

Φιλί στην κοιλίτσα σου (από τη Γλαρένια πες της...) και ΜΕΓΑΛΗ Γλαρένια αγκαλιά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

νατασσάκι μου,
:-)
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

dyosmaraki μου,
΄Οχι ψυχή μου, θεός φυλάξοι...

΄Εχεις χάσει επεισόδια.... Διάβασε ΕΔΩ για να μαθαίνεις

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

Γλαρενια μου γεια σου και φιλακια απο ρεθυμνο.Καταφερα και σε βρηκα γιατι για αρκετο διαστημα εμφανιζεται οτι εχεις καταργησει το μπλογκ σου και διαφορα αλλα. Μου ελειψες.Φιλακια ελευθερια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ελευθερία μου,
Eίχα προβλήματα με το Blogger. 'Εκλεισε 6 blogs (απ' όσα γνωρίζουμε τουλάχιστον) μαζί με το δικό μου...

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

dyosmaraki είπε...

Γλαρένια μου είχες δίκιο,έχω χάσει επεισόδια....
Παρόμοιες μαζικές καταστάσεις είχαν δημιουργηθεί μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή και στο Yahoo 360. Διάβασε στην διεύθυνση http://blog.360.yahoo.com/blog-55x735M0d6OOIcqz2vJredS.iT9OYv31?tag=hacked
Είναι το blog της (τότε) from another planet, που εδώ και λίγο καιρό μετακόμισε στον blogger ως asteroessa και είχε εξαγριωθεί. Της είχαν κλέψει το blog!!! Ηταν μια περίοδος που προέκυπταν πολλά κλεψίματα ids κλπ Ετσι άρχισε να καταντά επικίνδυνη η κατάσταση με αποτέλεσμα την μετακόμιση πολλών bloggers σε άλλους παρόχους. Καμιά φορά σκέφτομαι πως οι μαζικές επιθέσεις ίσως να έχουν να κάνουν με ανταγωνιστικές εταιρείες και να μην είναι καθαρά συμτωματικές, φυσικά είναι μια απλή υπόθεση. Χρειάζεται πάντως μεγάλη προσοχή...
Εύχομαι να μην αντιμετωπίσεις ποτέ πια άλλα τέτοια προβλήματα....
Φιλιά πολλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

dyosmaraki μου,
Δεν ήξερα πως υπήρχαν σελίδες και μέσω yahoo.
Τελικά είναι τόσα που δε γνωρίζουμε.

Πέρασε και από το μυαλό μου αυτή η σκέψη σου με τις ανταγωνιστικές εταιρείες. Τί κέρδος έχουν όλο αυτοί αλήθεια εφόσον όλα είναι free, δεν το έχω καταλάβει.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

dyosmaraki είπε...

Από ότι διαπίστωσα πράγματι λίγοι γνωρίζουν την ύπαρξη blogs στο Yahoo. Εγώ από εκεί ξεκίνησα το blogging, αν και τελικά για τους λόγους που εξήγησα μεταφέρθηκα εδώ. Οι περισσότεροι από το Yahoo μεταφέρθηκαν τελικά στο multiply όπου υπάρχει αρκετός κόσμος και εκεί.
Βέβαια τα πράγματα δεν είναι και τόσο free όσο πιστεύουμε, αφού μέσα από κάθε πάροχο διακινούνται διαφημιστικά προϊόντα αλλά και softwares. Η δωρεάν φιλοξενία σε μας δεν σημαίνει πως ο πάροχος δεν κερδίζει...
Ετσι η απόκτηση μεγαλύτερου αριθμού ατόμων που ανοίγουν λογαριασμό σε έναν πάροχο του αυξάνει τις οικονομικές απολαβές!!!
Πολλά δυοσμαροφιλάκια