Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

Πρόσφατες blog-o-εντυπώσεις - Β΄ Μέρος




Συνεχίζω απόψε την περιγραφή των blog-o-εντυπώσεών μου, με τούτο τον ιδιόμορφο τρόπο, που βρήκα θαρρείς σαν παιχνίδι...

Σήμερα όμως, δε θα σε στενοχωρήσω, όπως σε μερικά σημεία της προηγούμενης ανάρτησης…
Δε μου πάει η θλίψη…
και δεν την πηγαίνω…

UPDATE: 26/7
Mπορεί να μετριούνται στα δάχτυλα, αλλά τελικά....



Νανά μου, σ' ευχαριστώ για τη μεγάλη τιμή!!!!
ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ!!!!!
Τελικά.... μήπως τίποτε δε γίνεται τυχαία (*).....


ΓΕΛΑΣΑ.....

Εδάφιο (10)


kollas-ΤΗΚΑ

ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΗΚΑ....αλλά και "ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΑ"


ΜΑΓΕΥΤΗΚΑ...

ΓΙΟΡΤΑΣΑ.... Ναι...22/7!!!! (*)


και....ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΟΡΤΑΣΩ.... στις 25/7!!!!

ΑΛΛΑ και ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ....

Διότι αν συμβαίνει αυτό....

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OZM3eAgJ_YM&hl=en&color1=0x234900&color2=0x4e9e00">

Τότε…μήπως, τελικά, είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΣ..
....ΚΑΜΕΝΟI ΕΓΚΕΦΑΛΟI;.....

(Η εικόνα περσινό δώρο της Ελπίδας ΜΑΣ)

112 σχόλια:

Alexis B είπε...

Πέρασα για καλησπέρες.
Ακουσα και την Νανα εχθές.
Το κάτι άλλο
Να είσαι καλά.
Πάντα καλά, εσύ ο γλάρος και όλα τα γλαρόπουλα
Φιλιά σε όλους

Theogr ο κηπουρός είπε...

Περίμενα κάπου να δω γραμμένο και το θυμήθηκα.

VAD είπε...

Kαλημέρα μετά από τέτοια εικόνα;μου το λεγανε χθες το πρωι και δεν το πίστευα!!!Θα επαναλάβω το πείραμα και θα σ'ενημερώσω!Παρ'όλα αυτά,
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΓΛΑΡΕΝΙΑ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

alexi b. μου,
Ανέφερε στο ξεκίνημα κάποιο συνονόματό σου, που της έστειλε μήνυμα...πολύ φευγαλέα το άκουσα... το μυαλό μου πήγε σε σένα....αλλά άσε, εδώ μέσα είναι κέντρο διερχομένων....με ένα μαμά στο στόμα είναι όλα τους... αλλά Μ' ΑΡΕΣΕΙ...
;-)))))
Σ' ευχαριστώ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

καλέ μου theogr,
Κι' εγώ άκουσα χθες βράδυ, για τις 14 παραβιάσεις τουρκικών αεροσκαφών (και να ήταν οι μόνες;) στον εναέριο ελληνικό χώρο.... μα δεν το είδα ΠΟΥΘΕΝΑ γραμμένο.

Με τούτο, δε σημαίνει πως θέλω να κάνω κοντρίτσες μαζί σου, μα να σου εξηγήσω πως είναι πράγματα προαποφασισμένα.... όπως ο διαμελισμός της πρώην Γιουγκοσλαβίας και τόσα άλλα που ακόμη "παίζουν" στην πόρτα μας δίπλα..... και άσε να μη συνεχίσω...

Προσωπικά, με πονάει πολύ περισσότερο αυτή η υπόθεση, γιατί έχασα αγαπημένο εξάδελφο που έφυγε από την αγκαλιά της μάνας του, ΕΔΩ, από Ελλάδα και δεν τον ξαναείδαμε....

Καλή σου και καλή μας ημέρα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

faraona είπε...

Απιστευτο!!!
Αυτο με το ποπ κορν στο βιντεο λεω!!!


Τα φιλια μου Γλαρενια μου!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

vad μου,
Είμαι πολύ περίεργη.
Μου έλεγε ο γιός μου πως κάτι ακούστηκε ότι δεν ευσταθεί και πως η επιφάνεια ήταν θερμαινόμενη....
Τι να πιστέψει κανείς..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Γλαρένια καλή μου εγώ να τρέφω τέτοια αισθήματα για εσένα και εσύ να με στεναχωρείς, τι σου έφταιξα ο καημένος;
Μπαίνω στο blog σου, ξαναμπαίνω, θαυμάζω τις λέξεις με τα ωραία χρώματα, κείμενο πουθενά και διαβάζω στα σχόλια εκφράσεις θαυμασμού και μονολογώ κάτι δεν πάει καλά με όλους τους. Τι να γράψω ότι έχεις ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων;
Μπαίνω και στο καινούργιο, τα ίδια. Γυρνάω το ροδάκι στο ποντίκι ανεβοκατεβαίνω, μόνο λέξεις με χρώματα. Περνάει η εγγονή μου με βλέπει με την απορία και μου λέει δεν πατάς επάνω σε κάποια λέξη.
Το κάνω και ω! του θαύματος βγαίνει θησαυρός. Γιατί μου το έκανες Γλαρένια μου αυτό, έχω και αλτσχάιμερ ο δυστυχής.
Καταπληκτική η ιδέα σου. Δεν διάβασα τα κείμενα, θα το κάνω το βραδάκι αλλά πρέπει να βάζεις πολύ μεράκι στο blog σου καλή μου Γλαρένια.
Όσο για τη Νανά, τι φωνή είναι αυτή! Θα τι γράψω για να με ηρεμεί όταν είμαι στις κακές μου. Καλή σου ημέρα και πολλά φιλιά gskastro

Artanis είπε...

Και γιατί παρακαλώ, να έχεις/έχω καμμένο εγκέφαλο; Μήπως είσαι/ειμαι πολιτικός, ή βλέπεις/βλέπω πολύ τηλεόραση;
Χα,χα,χα,χα,χα,χα!
Εγώ μια σύνδεση ζήτησα, να επισκέπτομαι τους φίλους, και δεν μου την κάνουν ακόμα...
Μια χαρά είναι οι εντυπώσεις σου, τις ίδιες έχω και 'γω...
Φιλάκια πολλά, καλημέρα...

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα. Συνεχιζεις τη βολτα σου στα στεκια; Καλα να περνας και να μην προβληματιζεσαι πολυ...ειμαστε οντως καμμενοι ολοι μας...χεχε!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

faraona μου,
Αν είναι και αληθινό... ο πρώτος είναι ο δικος μου, με τόσα που κυκλοφορούν στο Γλαρέϊκο...
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro μου,
Αν δε σε παίδευα...πώς θα μάθαινες... μου λες;
:-)
Μήπως εγώ προ δυο ετών στο ξεκίνημα, όταν έμαθα μερί των blogs τέτοια ευτράπελα δεν πάθαινα;...

Είδες οι νεολαίοι μας;.... να 'ναι καλά τα καμάρια μας να μας μαθαίνουν.

Καλή σου μέρα κι' όμορφη!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

artanis μου,
Αααα... πριν φύγω από τον Π-ΟΤΕ, στη νέα εταιρεία εξήγησα πως δεν εννοώ να μείνω χωρίς σύνδεση μέχρι να γινει η μεταφορά.
Ζήτησαν ένα συμβολικό ποσό για τον ένα μήνα που μεσολάβησε και έτσι πράγματι έγινε.
Καλά να είσαι!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

butterfly μου,
Είναι να μη "γυρίζω"... δεν κυλάει διαφορετικά το καλοκαίρι στην τσιμεντούπολη.

Καλή σου μέρα κι' όμορφη!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

b|a|s|n\i/a είπε...

μια καλησπέρα πέρασα να πω.
μαζί με το αστέρι που το παρακολουθώ καιρό να πέφτει.
αργά αργά. γεμάτο ευχές.

πολλά πολλά φιλιά
με πολλά αστέρια

tovenito είπε...

να είσαι πάντα καλά και να μας γνωρίζεις όμορφες λέξεις και άρα και ψυχές όμορφων ανθρώπων. τιμή μου!
ανακουφιστικά και προσγειωτικά

Φωτεινή S είπε...

Γεια σου, Γλαρένια μου!
Καλά έκανες και δεν μας εγκατέλειψες.
Αυτό με το ποπ κορν είναι διαφήμηση για bluetooth και έχουν κόψει το τέλος. Κάτι τέτοιο κυκλοφορεί και με το ψήσιμο ενός αυγού.
Έχει γίνει τέτοιος ντόρος μ' αυτά τα βιντεάκια που ψάχνουν τον εμπνευστή της διαφήμισης να τον προσλάβουν.
Καλό απόγευμα με πολλά φιλιά!

ILive2LoveMe είπε...

Τέλειο τέλειο κι αυτό το ποστ Γλαρένια μου! Μέσα από το δικό σου ποστ ανακάλυψα και μπλογκ ανθρώπων που δεν γνώριζα. Και πολύ το χάρηκα!
Να είσαι πάντα καλά, πολλά φιλιά και καλό απόγευμα!

VAD είπε...

Δύσπιστος στις υπερβολές,το δοκίμασα...μάπα το καρπούζι!
Παραμένω όμως σ'εκείνο που ακουσα πριν πολλά χρόνια στην προ των κινητών εποχή:Αν η ακτινοβολία που μας περιβάλλει είχε μαύρο χρώμα,δε θα βλέπαμε τον ήλιο!!!Αυτό σιγουρα ισχύει,πολύ περισσότερο σήμερα...
Την καλησπέρα μου...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ba|s|n\i/a μου,
Φέρε αστέρια, φέρε μου.... τα προτιμώ από τους τριγμούς των δένδρων στη Βαρυμπόμπη.
ΕΛΕΟΣ....μα και εδώ δεν πρόλαβαν... τόσο δύσβατη ήταν η περιοχή...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

tovene592,
Τι να πω εγώ χρυσάφι μου, για τη σημερινή σου ανάρτηση που είναι συγκεντρωμένες "10 ΣΕ ΜΙΑ", όσες και τα τραγούδια σου...
Πάντα ομορφιές να μας προσφέρεις!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φωτεινή μου,,
΄Εχουμε πολλά να δούμε ακόμη...
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ulive2loveU μου,
΄Ετσι χαίρομαι κι' εγώ όταν γνωρίζω αξιόλογα blogs και σήμερα είμαι χαρούμενη, που τη λίστα μου με τα links μάκρυνε κατά 3-4 ακόμη
Χαρά να έχεις!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Vad μου,
Mε την ακτινοβολία είναι παραπάνω από αληθινή η πληροφορία.
Τώρα πλέον που έχει ξεφύγει παντελώς η κατάσταση από κάθε έλεγχο και κάθε μέτρο... πες μου από πού και από τι να προφυλαχτούμε

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα μου άρεσε που το δοκίμασε ο VaD και με έβγαλε από το κόπο!!!!
Βρε Γλαρένια ....τι να πω, ότι και να πω είναι λίγο. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Αν μη τι άλλο αυτό που διαπιστώνω είναι ότι όταν έχεις φαντασία το blog δεν γίνεται κουραστικό. Ιδέες θέλει για να γίνεται πιο απολαυστικό, και υπάρχει πρόσφορο έδαφος.
Να με συγχωρείς αν σε ...kollasa!!!
Kalo bradi!!!!

ώρα του τέλους είπε...

Εγώ πρώτα φορά το βλέπω και το ακούω και δεν πίστευα στα μάτια μου όταν το είδα για το τι μπορούμε να κάνουμε με τα κινητά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

radio marconi μου,
Και βέβαια kollas-τηκα η γυναικα, με τη...λιγωτική σου συνταγή (είδες;...να ο τρόπος παρουσίασης που μου λες), για ένα γλυκό, που στο Γλαρέϊκο οτο φτιάχνουμε ακόμη και τους χειμώνες.
Σκέτη πρόκληση ήταν η συνταγή σου, την ακολούθησα πιστά... μέχρι και το κονιάκ που περίσσεψε κατέβασα...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

blooded girl μου,
Τελικά δεν είναι να τα πιστεύουμε και όλα...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kikop80 είπε...

Καλησπέρα Γλαρούλα!!!
Σ'ευχαριστώ για την αναφορά!
Είδες τι καλά πάντως που δεν τα παράτησες???
Μπράβο!
και επίσης ένα μεγάλο μπράβο για τα δυό τελευταία Post που ανοίγουν κι άλλους δρόμους!
Καλημέρα!!!
:))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80,
:-)
Να είσαι καλά!!!

Δεν ξέρω αν ανοίγει νέους δρόμους, ούτε ποτέ το σκέφτηκα έτσι, ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ, πάντως με τίποτε, ΝΑ ΕΚΛΗΦΘΕΙ ΩΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΟΥ.
Δημοσιεύονται καθημερινά μέσω των μπλογκ αναρτήσεις διαμάντια με ποίηση, λογοτεχνία, σχολιασμό της επικαιρότητας, κοινωνικά, πολιτικά κ.α θέματα, τα οποία εγώ είτε δεν έχω δει (δεδομένου ότι δεν είμαι, πέρα από μια εργαζόμενη πολύτεκνη μητέρα) κανένα γραφείο e-τύπου, είτε το φτωχό μου μυαλό δε μπόρεσε να τα αγγίξει.

Καταλαβαίνεις πως το ζήτημα είναι εξαιρετικά λεπτό και χρήζει σωστών και ακριβοδίκαιων χειρισμών.

Εν τέλει, τώρα που το ανέφερες, δε θα ήταν καθόλου άσχημο αυτά τα "διαμάντια" να μη μένουν στην αφάνεια και να προβάλλονται, διαχειριζόμενα όμως από κατάλληλους για κάθε θέμα ανθρώπους.

Καλή σου και όμορφη μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Theogr ο κηπουρός είπε...

Γλαρένια μου μακριά από μας οι κόντρες. Δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτα αντιθέτως έχουμε τόσα πολλά που μας βασανίζουν. Δεν θα διαφωνήσω ότι τα πράγματα είναι προαποφασισμένα. Το 90 κάποιοι γέλασαν με την περίφημη φράση “ποιος θα θυμάται την Μακεδονία μετά από μερικά χρόνια”.
Επίσης διάβασε στο σημερινό ποντίκι να δεις τι πήγε και πρότεινε ο Μανώλης Μαυρομάτης στη Ευρωβουλή για τα blog. Θα φρίξεις.
Και σε ευχαριστώ που συνεχίζεις. Δίνεις κουράγιο και σε μας. ( 4/8 ξαναφεύγω καταλάβαινες το άγχος μου, τι θα βρω και αν θα βρω, άμα γυρίσω)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Γλαρένια μου καλημεραααααα!!!!
Ο ΑΣΠΑΣΤΟΣ έγινε ξανά, αυτό που
όλοι ξέραμε, και ακόμη καλύτερος
Κάθε εμπόδιο που περνάμε μας κάνει
πολύ καλύτερους όταν αυτό γίνετε
με αγάπη και μεράκι χωρίς αυτολύπηση
και κακία

Έστω και καθυστερημένος σας εύχομαι
να ζήσετε μέσα στην ευτυχία με τον Γλάρο σου και να πραγματοποιήσετε οτι
έχετε στο νου και στην καρδιά σας

Οσο για αύριο...τι γιορτάζουμε?

Δεν ειμαι καλός στις γιορτές(κλαψ)
Είμαι σιγουρος πως το κέρασμα θα ειναι
θεϊκό...

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

mikros fokion είπε...

καλημερα

Skouliki είπε...

ολοι ειμαστε γιουπιιιιιιιιι

ευχομαι παντα καλη καρδια απο ολους μας !!!

φιλακια ..μου αρεσει το αφιερωμα αυτο που σκεφτηκες να κανεις

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

theogr μου,
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ZouZouna είπε...

Μια σε χάνω, μια σε βρίσκω. Ουφ πιά. Να χαίρεσαι ότι εορτάζει κι αγαπάς. Φιλιά πολλά κερασένια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

κοτσυφάκο μουυυυυ...
Χα.... μετά τη ζημιά που μου έκανε ο "πάροχος", δε μπορώ πλέον να βάζω link για τις παλαιότερες αναρτήσεις μου.
Αναφέρομαι κι' εγώ σε ημερομηνίες... οπότε πας και βλέπεις... τι έγινε στις 25 και πριν 23 ολόκληρα χρόνια....
;-)))
Φιλί στον Αρίσταρχο!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mikre μου fokiona,
Καλώς ήρθες στο "σπιτικό" μου και σ' ευχαριστώ.
Χαίρομαι που σήμερα γνώρισα τις αξιόλογες σελίδες σου.
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skouliki μου....
Στην επόμενη, σκέφτομαι να αναφέρω την "ξανθιά" σου...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

zouzoun-ιάρα μου,
:-)))
Το ξέρω χάνομαι...


Να, καλέ με βρήκες...μη γκρινιάζεις και τώρα κάθομαι η γυναίκα από την ώρα που γύρισα...
;-)))

Ζουζούνα μουμ
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ωραία... πάω να ψήσω τον καφέ μου με το κινητό!

Ανώνυμος είπε...

Nα χαίρεσαι ότι αγαπάς και να γιορτάζεις πάντα ότι κατακτάς!
Φιλιά κοραλένια και μια αγκαλιά!

leondokardos είπε...

Γλαρένια το ταξείδι σου με όλα όσα λες,πολύ όμορφο.
Καλό βράδυ.

patsiouri είπε...

Πάω να δω το βιντεάκι, σε καμάρωσα κι'εγώ στη Νανά!

patsiouri είπε...

Ευχαριστώ πολύ για κάτω, έλειπα και δεν το έιχα δει...ο Λήο είναι λίιιγο καλυτερα, αλλά θα χάσει τα αυτάκια του. Η εγχείριση θα γίνει σε δεκαπέντε μέρες περίπου γιατί δεν έχει δυναμώσει ακόμα...
Το καημένο, δεν έχει σταματήσει να τρέμει από το σόκ...
Το ευχάριστο είναι πως δεν κινδυνεύει η όραση και η ακοή του...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Askardoulino μου,
:-)))
Τώρα πλεον όλα να τα περιμένουμε...


Φιλί και Γλαρέννιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

zanzibar μου,
:-)
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

Φιλί και Γλαρέννιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

leondokarde μου
Αχ... και το δικό σου σήμερα στο νησί σου ακόμη ωραιότερο!

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouri μου,
Mεγάλο το σοκ που υπέστη.
Μας αποδεικνύουν τα ζώα πως είναι πολύ πιο ευαίσθητα από εμάς.
Τα αυτιά του είναι η μικρότερη απώλεια... είχα θορυβηθεί για την όρασή του.

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

ATHENA είπε...

ΑΠΙΑΣΤΟΣ Ο ΓΛΑΡΟΣ!

ΕΤΡΕΧΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΤΩΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ!

ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΠ ΚΟΡΝ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΜΠΛΟΥΤΟΥΘ ;-)

ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΛΙΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΟΤΑΝ ΥΠΕΡΒΩ ΤΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΝΙΩΘΩ ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΟΙΩΘΩ ΠΡΙΝ ΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.


ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΛΗΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΣΤΑΣΕΙ ΗΔΗ Ο ΣΟΥΕΛ ΚΑΙ ΘΑ ΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩΣ ΑΥΡΙΟ, ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΠΛΟΓΚ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΠΛΑΚ ΛΙΣΤ. Σ ΕΥΧΑΡΣΙΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΝΚ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΛΑΡΕΝΙΑ ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΟΥ :)

spyros1000 είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΜΜΕΝΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ??????
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ.....

magsoulini είπε...

Να πω μια καλημέρα καλοκαιρινη, ζεστή και δροσερή ταυτόχρονα!
Να δώσω και πολλά πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Γλαρένια μου αν πίσω απο κάθε λέξη του ποστ σου κρύβεται και ένας σύνδεσμος...δεν προλαβαίνω να τα διαβάσω.

Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι γεμάτο χρώμα και χαρά , πολλά φιλιά.

kikop80 είπε...

Καλημέρα Γλαρούλα!
Εννοούσα πως με τέτοια post ερχόμαστε σε επαφή με άλλα βλόγς(!) που υπό άλλες συνθήκες δεν θα βλέπαμε. Κι αυτό είναι πολύ καλό!
Και φυσικά δεν το λαμβάνω σαν επιλεκτική προβολή καλέ!
Απλά αναφέρεις κάτι που είδες διάβασες και σου έκανε εντύπωση και πολλά απ' αυτά τα βλογς μου άρεσαν!
Σήμερα είναι αυτά, αυριο κα΄ποια άλλα δεν έχει σημασία!
Άλλωστε φαίνεται άν κάποιος προσπαθεί να προβάλει κάτι ή όχι!
Την καλημέρα μου και γλαρόφιλα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ATHENA μου,
Περιμένω την ανάρτησή σου.
΄Οσο για τις επιπτώσεις της ακτινοβολίας είναι γνωστές και ακόμη μαθαίνουμε..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

spyro μου,
Το άγχος και οι ταχείς ρυθμοί καθημερινότητας, νομίζω ....μας τους καίνε περισσότερο...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

μαγσοθλινι μουυυυυ....
Τί έκπληξη είναι αυτή... χαίρομαι πολύ που είσαι πάλι κοντά μας.
Η γιαγιουλα σου με το κοτσιδάκι το τσαχπίνικο τι κάνει;
Μου είχες υποσχεθεί μια ανάρτηση για τη δυναμική και σούπερ γιαγιά.
:-))))
Εύχομαι και σε σένα ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

magsoulini μου,
Είδες τι κάνει ο ενθουσιασμός... δεν άλλαξα τους χαρακτήρες
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

trelofitsa μου,
Μην αγχώνεσαι, δεν είναι καθόλου απαραίτητο γιατί οι τεέυταίες δυο αναρτήσεις είναι καθαρά προσωπικές μου "εντυπώσεις", που δε μπορεί να ενδιαφέρουν όλους άνδρες και γυναίκες το ίδιο.
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ και πάλι!!!!
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 μου,
:-)
Καλό Σ/Κ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Side21 είπε...

Είδα κι έπαθα ...
να σε ξαναβρώ !!!
Βλέπεις ήμουν κι εγώ περικυκλωμένος
καμμιά δεκαριά μέρες τώρα από ιούς,
μικρόβια, δούρειους ίππους κ.λ.π.
Ευτυχώς με ξέμπλεξε ο κομιουτεράς ανεψιός μου απ' αυτούς τους κομπλεξικούς.
Θα τα λέμε ...
Καλό Σ/Κ

Unknown είπε...

Πολύ ωραία η πρωτοβουλία σου Γλαρένια μου, με τα blogs και τις αναρτήσεις εννοώ. Έκανες πολύ καλή δουλειά!

Unknown είπε...

Wow, τι είναι αυτά που βλέπουν τα μάτια μου? Στο βιντάκι εννοώ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

side 21 μου,
Αν θέλεις το πιστεύεις... σήμερα σε θυμόμουνα.

Δεν τα έμαθες, ως φαίνεται, Νομοθέτα μου τα παθήματά μου.
Αυτό είναι νέο μπλογκ... του άλλου του έκανε (μαζί με άλλα έξι) "φραγή" ο..."πάροχος" για ..άκουσον... "απαράδεκτο περιεχόμενο"...

Παιδεύτηκα να συμμοφώσω το νέο, αλλά θα τα λέμε
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

lily μου,
και τι μας περιμένει ακόμη να λες...
δεδομένου ότι οι επιπτώσεις από τις διάφορες εφαρμογές θα φανούν μακροπρόθεσμα.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Suspect είπε...

το βιντεακι ειναι φεηκ ( σαν το κεηκ )
καλησπερες φιρδην!

νατασσΆκι είπε...

όμορφα όλα όσα ξεχώρισες, Γλαρένια μας -και τα καλά, και τα άσχημα.Όλα υπάρχουν, δεν γίνεται αλλιώς -για την ισορροπία, μάλλον! Μα κι εγώ σαν εσένα, κρατάω τα καλά μόνο, τα άλλα τα ξεχνάω γρήγορα.
:))

Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

iLiAs είπε...

..καλησπέρα Γλαρένια γλυκιά!! :)
..από βουτιές πώς τα πάει η
Γλάρο-family?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

suspect μου,
...άνθρακες ο θησαυρός...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

νατασσάκι μου,
...οι άμυνές μας;....
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

iLia μου,
ΕΚΤΟΣ Λεκανοπεδίου, εκτός...
;-))))
Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

Ξέρεις την μπλογκογειτονιά απέξω κι ανακατωτά πια.

Οσο για τους καμένους εγκέφαλους είναι πολλοί, είναι πολλοί σου λέω

Καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Καμένους εγκεφάλους είχαμε πάντα. Απλά ήρθαν τα κινητά να επιβεβαιώσουν.

Φιλιά Γλαρένια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αλεξάνδρα μου,
Το Greek Bloggers,τη λειτουργία του οποίου μόλις προσφάτως ανακάλυψα, είναι μεγάλη ευκολία

Καλό σου ξημέρωμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

island μου,
Aπλά, μεταθέσαμε την ευθύνη...

΄Οχι εγώωωωω... που έλεγε και ο "μικρός" μου, όταν πράγματι ήταν μικρός...
;-)))

Καλό σου ξημέρωμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Οπως βλεπεις δεν εχω ύπνο
και ηρθα για μια καληνύχτα
Γλαρένια μου... μήπως μια
καλημέρα?

τσίου τσίου!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kotsifako μου,
Α.... θα σε μαλώσω... γιατί ψυχή μου καταπονείς τον οργανισμό σου;
Ενας ύπνος μας έμεινε .....των πτηνών.
Στην επόμενη σύναξη με τα πουλιά του δάσους, να ζητήσεις τη γνώμη της κουκουβάγιας...


Τι σου λέω τώρα... εσύ κοιμάσαι...
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Το γνωριζεις οτι εκει που μας παραπαιμπει το ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ειναι ιστοσελιδα χουντικων (της χρυσης αυγης, στοχου κλπ)?
Ελπιζω σε παρεξηγηση.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

exoaptonkyklo μου,
Καλέ μου φίλε, νομίζω υπήρξα εξ' αρχής σαφής,
Αναφέρομαι αποκλειστικά ΚΑΙ ΜΟΝΟ στην ευαισθησία κάποιων όσον αφορά την περίπτωση του Λήο.
Aυτών που τον περιμάζεψαν και ιδίοις εξόδοις τον μετέφεραν σε Κλινική

Δεν υπέδειξα ούτε προέβαλα κάποιο μπλογκ, διότι δεν είναι δική μου αρμοδιότητα.

Καλή σου και όμορφη Κυριακή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

nikiplos είπε...

Να έχεις τη Σαββατιάτικη καλησπέρα μου! Πέρασα σε πολλά από τα blogs που παραπέμπεις και πολλά από αυτά ήταν υπέροχα... Να είσαι πάντοτε καλά, μέσα από τον ιδιαίτερο τρόπο που έχεις να παρουσιάζεις τα κείμενά σου...

φιλιά, από το ζεστό και βροχερό paris...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Παριζιάνε μου,
Σ' ευχαριστώ, να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

είμαι σε μακρύ διάλειμμα απο το Pc....μα καλές βουτιές σου εύχομαι γλαρένια μου...

Alexis B είπε...

Καλημέρα, Καλή Κυριακή

panoptis είπε...

σκέφτομαι τον παπαδιαμάντη τον αλέξανδρο. στη σκιάθο. με το κερί του αναμένο για να του φωτίζει, να κάθεται και να δημιουργεί ιστορίες που όταν τις διαβάζει ο νεοέλλην του 21ου αιώνος...ε, νιώθει κάτι ρε γαμώτο...

προς τι αυτά που λέω;;;

(προς κινητά και μπλογκικά και όλα τα λοιπά μας και σύγχρονά μας) όπως λέω τελευταία, ό,τι δώσουμε, θα πάρουμε...

καληνύχτα φρεσκοφιλενάδα :)
όνειρα γλυκά και αγαλλιαστά να χεις...

Epicuros είπε...

Θα διαφωνήσω σχετικά με το φλερτ του Λιάπη. Δεν εκτιμώ το πρόσωπο αλλά για άλλους λόγους. Γιατί, άραγε, κάποιος με δημόσια θέση δεν δικαιούται να φλερτάρει; 'Αλλωστε διακριτικό ήταν και μάλλον αμοιβαίο (αν το χαμόγελο και το βλέμμα της όμορφης κυρίας δεν ήταν της αβροφροσύνης). Θα του βρεις τόοοοσα άλλα για να αηδιάσεις μαζί του!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μα....η κουκουβάγια φταίει
Γλαρένια μου
Αυτη λειτουργεί καλύτερα
τη νύχτα και με κρατάει
κι έμενα τον κοτσυφα για
παρέα
χαχαχαχαα

κοτσυφιού φιλιά

τσίου!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

cook μου,
Επιβάλλεται... διαφορετικά πώς θα λειτουργήσουμε έναν ολόκληρο χειμώνα...
Σ' ευχαριστώ, καλά να περνάς!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Συνέχισε "...την περιγραφή των blog-o-εντυπώσεών σου, με τούτο τον ιδιόμορφο τρόπο..."!

Καλησπέρα :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

alexi μου,
Να σου ευχηθώ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ εβδομάδα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

panopti μου,
΄Οπως τα λες.. μα το κακό είναι πως αποδέκτες αυτής της "προσφοράς" θα είναι δυστυχώς τα παιδιά μας....

Καλή εβδομάδα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

epicure μου,
...μα ΚΑΙ αυτό;....
(λες να ζήλεψα;...)
;-)))

Καλή εβδομάδα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

κότσυφά μου,
Είδες τι παθαίνω η γυναίκα... πήγα να σου κάνω πνευματάκι.... αλλά δεεεεεεν τα βγάζεις εύκολα με το πτηνό του δάσους...
;-)
Καλή εβδομάδα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αμά(λ)θειά μου,
και ότι σκεφτόμουν να μη το συνεχίσω το βιολί, όπως συνήθιζε να λέει ο παππούς μου... τώρα που το λες...βρήκα τον τίτλο για σένα και μια συγκεκριμένη σου και πρόσφατη ανάρτηση....
:-)
Καλή σου και ανανωμένη εβδομάδα!!!
Σε περιμένει δουλειά από αύριο, είδα μετακομίσεις...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Είμαι πολύ περίεργη να δω, μα το σταυρό μου,
τι σου 'κανε εντύπωση(?!) από το "κέρατο" μου!

Γιατί, μέχρι και σήμερα, τίποτα το σπουδαίο
δε βρίσκω ότι έγραψα! Ειλικρινά στο λέω!

Αφού ώρες ώρες στο μυαλό αυτή τη σκέψη βάνω,
προτού προλάβει ο πάροχος, μόνη μου "να την κάνω..."


Φιλιά πολλά :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Με στίχους θέλεις να σου πω μα δεν τα καταφέρνω,
και με ρωτάς για να σου πω το μπλογκ σου πώς το "φέρνω"

Ειλικρινά θα σου το πω απλά συμμαζεμένα,πως την ιστοσελίδα σου καλά 'χεις καμωμένα

Τώρα το άλλο που ζητάς και έχεις απορία,
τί εντύπωση μου έκανε.... είν' άλλη ιστορία....

Τα έπιπλα σου ζήλεψα που 'ναι πολύ μοντέρνα,
χαρούμενα έχουν χρώματα, δεν είναι σαν κι' εμένα...

΄Εχω κι΄εγώ με άνεση, κομψότητα και φόρμα
μα όχι σαν εσένανε που 'χουν ωραίο χρώμα....

Τα έπιπλά σου το λοιπόν κι όχι το "κερατό" σου
θα ζητήσω το γραφείο μου να 'ναι σαν το δικό σου...

;-))))

Καλή σου εβδομάδα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

ωραια μπορεις να την αναφερεις με τις λεξεις χαζη ... β(κ)ωλος.. ξανθια..ριζα κτλ χιιχιχιιχ

φιλακια

patsiouri είπε...

Το λίνκ που άφησες στα σχόλιά μου δε βγάζει σελίδα, αν θες στείλε μου mail ή τη διεύθυνση της σελίδας που εννοείς να δω τι έγινε.
Ο Χριστός και η Παναγία!
Για ποιό βιντεάκι από τα δύο λες?
Εγώ πάντως τα βρήκα και τα δύο στο facebook, να σου πω την αλήθεια ούτε καν ρώτησα για την αναδημοσίευση γιατί ξέρω πως τα παιδιά παρακαλάνε να προωθηθεί το περιστατικό...

patsiouri είπε...

Να, δες κι'αυτό εδώ να χαρείς!
http://troktiko.blogspot.com/2008/07/blog-post_4707.html

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skouliki μου,
:-)
Καλό σου απόγευμα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Στην αναφορά για το Λήο κάνε κλικ στα ροζ κεφαλαία:ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ" Το βρήκα και ειλικρινά χάρηκα με το ζωντανό που σταδιακά επουλώνονται οι πληγές του κορμιού και της ψυχής του.
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αρχισυντάκτης είπε...

μού πάει;;;

(μάς πάει;)

Αρχισυντάκτης είπε...

αν πεις ότι μού(μάς) πάει, θα βγει και παραέξω.
εσύ αποφασίζεις!

P. Kapodistrias είπε...

Δροσερές καλοκαιριάτικες ευχές! Όλα να είναι σου καλά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αρχισυντάκτα μου,
Σε μένα μιλάτεεεεε;....
Τιμή μου που επιλέξατε εμένα να αποφασίσω για το αβατάρ...

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Κλεμμένο το είχα από τη mane-tarious...)

:-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

π.κ. μου,
Ευπρόσδεκτες οι ευλογημένες σου ευχές.
Αισθάνομαι πως ΠΑΝΤΑ τις χρειάζομαι και εύχομαι να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά και όλη σου η οικογένεια!!

Μετ' ασπασμών τε και εναγκαλισμών

Alexis B είπε...

Τοκ τοκ
Πέρασα να δώ τί κάνετε και να αφήσω την καλημέρα μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

alexi μου,
Πωπωωωωω.... και δεν τον πάω τον πληθυντικό....
:-)))

Μου συμβαίνει το εξής περίεργο σε τούτο το χώρο...
Δε σε ξέρω...δε σας ξέρω ... και ούτε είμαστε συγγενείς...
Πες μου τώρα, γιατί μόλις χθες το απόγευμα σε θυμόμουνα.... μου λες;
Σκέφτηκα, αύριο θα κάνω επίσκεψη στον alexi..
:-)))

Είμαι καλά και σ' ευχαριστώ!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

Εγω παντως γλαρενια μου δυσκολευομαι να μπω στο μπλοκ το νεο,ανοιγοντας το κολλαει και δεν ανοιγει με τιποτα.Παντως με το καλο στη νεα ιστοσελιδακαι χωρις παρατραγουδα,Μ'αρεσε το βιντεακι και μου επιτρεπεις να το χρησιμοποιησω ,σε ευχαριστω προκαταβολικα.Φιλακια απο ρεθυμνο.ελευθερια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Eλευθερία μου,
Βεβαίως και να πάρεις το βιντεάκι

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

giorgos_st είπε...

Να σ'ευχαριστησω για το λιγκάρισμα (αλήθεια είδες που μοιάζει με το γκάρισμα?) αλλά πολύ περισσότερο για τη στάση σου στο μαγαζάκι μου.Θα περνώ και γω απ' το δικό σου να τα λέμε(αν και δε φαίνεται να πάσχεις από πελάτες, αν ο Αλογοσκούφης βάλει κανένα φόρο επισκεψιμότητας στα blogs την έχεις πατήσει άσχημα...)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

giorgos st. μου,
Μου αρέσουν οι άνθρωποι με χιούμορ, πλην όμως δε "λιγκάρω" πελάτες αλλά ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές