Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Με... "δόση ανέμου"








Σήμερα μου δίνεται η ευκαιρία και με αφορμή την ανάρτηση του Ιωάννη Τ. να κάνω κάτι που έπρεπε να είχα πράξει προ διετίας.


Το μπλογκ "ΑΣΠΑΣΤΌΣ" , η ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ και Γλαρένια για τους φίλους της, ευχαριστεί από καρδιάς την Ελένη Νανοπούλου για το δια των χειρών της πολύτιμο έργο της "δώρο στη Γλαρένια" (βλ. φωτο)


"...από τότε που ανακάλυψα το blog σου δεν ξέρω γιατί αλλά αυτός ο πίνακας που σου στέλνω αντιπροσώπευε για μένα εσένα, με μια δόση ανέμου ταυτόχρονα. Και τούτον συμβολίζει το τυλιγμένο σώμα...

...Ο πίνακας είναι ακουαρέλα σε καμβά, και τον έχω φτιάξει αρκετά χρόνια πριν, είναι ίσως από τα λίγα κομμάτια της δουλειάς μου που υπάρχουν στην κατοχή μου.
(ίσως να μην είναι και το καλύτερο από τεχνικής άποψης, μα έχει λίγο καρδιά μικρού παιδιού, όπως προ- είπες)

...με πολύ αγάπη και έγνοια mist
κατά τον νονό μου Ελένη"


Ελένη μου, επίτρεψέ μου, τολμώ τον μέσω της διαδικτυακής ανωνυμίας ενικό, ως ένδειξη οικειότητας (εμείς στην Αργολίδα είμαστε αυθόρμητοι), φιλίας και ευγνωμοσύνης.
Σ' ευχαριστώ για την πολύτιμη προσφορά σου,
αλλά και δεν ξεχνώ τα καλά σου λόγια, όταν χρειάστηκε.


Small Ruby Divider Pictures, Images and Photos









Αντιγραφή από ΄Ηχος Πλάγιος
ΕΛΕΝΗ ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΥ - Ολόγραμμα


Ολόγραμμα
.
οικειότητα την οποία θεωρώ
.
κάθε βράδυ γυρίζοντας
θ’ ανοίγω τις παλιές φθαρμένες ιστορίες
να μην κλαίν
που κάθομαι εγώ αντίκρυ σου
και πίνω αθανασία την ανταύγεια σου
.
***





Γέρμα
.
ΙΙ
.
τα χέρια μας τα χέρια μας
μ’ όλα τα μάνταλα ανοιχτά
κι ερημιές να σβήνουν
κει που οι όρμοι των χειλιών
αγκυροβόλι πιάνουν
.
μικρή – μικρή εγώ στα χέρια σου
μου φοράς το πέτρωμα της Λάβας
.
***
.
Τα λινά
.
Ι
Πήρε αργά η ώρα
Ο έρωτας εδόθηκε στους ευτυχείς
πλαγιάζουν οι φωνές τα πρόσωπα
διαθέσιμα μέχρι τα κόκκαλα ποτάμια στάζουν φιλιά
ίσαμε το μεδούλι σκίζεται η ψυχή
.
.
ΙΙΙ
ας λεν οι άλλοι
το κρύο τους το κουβαλούν αιώνες
με φόβο πλαγιάζουνε τις αγκαλιές
κι εκείνες ψάχνουν σε παράθυρα
μια κατακόκκινη πανσέληνο
ν’ ακούσει απευθείας
το πως φοβάται ο ύπνος
.
***
.
Εσπερινός
δεν μπορώ να δω
είναι μεγαλείο τούτη η ώρα
του εσπερινού
άναψε ένα λιβάνι πρόσχημα
αμαρτωλό τ’ αηδόνι
που σε φίλησε .
.
II
θεέ μας
.
μας έψαχνες
με τον κανόνα και την απαίτηση
εν’ άθροισμα είναι το νερό
απ’ το ελάχιστο και το πολύ μας σώμα
.
δεν κοιμάμαι ποτέ τις μικρές ώρες
.
κάποτε – κάποτε πλαγιάζω
στην αυτοψία της αγάπης
.
αποδημώ με την απρέπεια
.
.

Η Ελένη Νανοπούλου γεννήθηκε στο Άργος. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της στο Τμήμα Οπτικής, σπούδασε Σκηνογραφία - Ενδυματολογία στη Σχολή του Λυκ. Σταυράκου, και εργάζεται στο θέατρο το κινηματογράφο και την τηλεόραση. Στην επαγγελματική της διαδρομή έχει συμμετοχές ως Σκηνογράφος-Ενδυματολόγος σε κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές και θεατρικές παραστάσεις.
Το «Ολόγραμμα» που εκδόθηκε το 2009 από τις εκδόσεις ΔΡΟΜΩΝ είναι η πρώτη της δημοσιευμένη ποιητική συλλογή. Το ‘’Ολόγραμμα’’ είναι ένα σώμα, με πέντε ενότητες γραφής, με στόχο όμως να μπορεί η κάθε μια να σταθεί και μόνη. Από την ποίηση του ‘’Ολογράμματος’’ δεν έχει υπάρξει μέχρι τώρα δημοσιευμένο κάποιο δείγμα γραφής στο διαδίκτυο μήτε σε λογοτεχνικό περιοδικό.
Άλλα ποιήματα της έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό Ρωγμές τεύχος 8ο.
Δραστηριοποιείται τα δύο τελευταία χρόνια στο διαδίκτυο, και διατηρεί τη σελίδα ‘’Σταγόνες από μελάνι’’




57 σχόλια:

Suspect είπε...

Ιδιαιτερος πινακας. Ευγε!

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!
Καταπληκτικό το έργο! Και οι στίχοι φυσικά..
Μπράβο !!!!

P. Kapodistrias είπε...

Υπέροχη ανάρτηση, γέμουσα από γλαρένιες αγάπες και ρίμες ευωδιαστές!

Με θερμά αισθήματα πάντα!

BLUEPRINTS είπε...

τι όμορφο να δέχεσαι τέτοια δώρα (γενικώς), ακόμη ομορφότερο να έχεις τέτοιους φίλους... φιλιά πολλά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μ' αρέσει πολύ ο πίνακας!!
Mα πιο ζεστή η αφιέρωση της Ελένης νομίζω!
Κρύβει όμορφα αισθήματα!
Φιλιά, καλό βράδυ!

Eva F. είπε...

Όμορφος ο πίνακας αλλά και η αναφορά σου στην Ελένη Νανοπούλου.
Να είστε καλά και οι δυό σας.

mareld είπε...

Γλαρενάκι μου!

Τι ομορφιά..

"Φύσα αεράκι φύσαγε
μη χαμηλώνεις ίσαμε
να δώσεις χαιρετίσματα
τραγούδια και ποιήματα"
αυτό μου ήρθε..

Φιλιά και καλή σου νύχτα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

πάει και τέλειωσε! είσαι η μούσα του 21ου αιώνα!

mithymnaios είπε...

Απλά υποκλίνομαι στην κυρία Νανοπούλου, υπέροχος ο πίνακας και σε σένα, καλή μας Γλαρένια, που η αναφορά σου δηλώνει την εκτίμησή σου για εκείνη και την τέχνη της.

Συγχαρητήρια!!!

Ευρύνοος είπε...

Όμορφη αφιέρωση και με σημασία..

η καλλιτέχνης, πολυτάλαντη..

τί άλλο να ζητούσες;..

καλό βράδυ :)

Σταλαγματιά είπε...

Είχα καιρό να περάσω,
δεν ξερώ γιατί χαθήκαμε :(
Γλυκιά μου γλαρένια υπέροχος ο πίνακας!!
Πολλά πολλά φιλιά

Αναστασία

Phivos Nicolaides είπε...

Πανέμορφες γραπτέ 'εικόνες'. Πολύ καλημέρα σας!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Την κ.Νανοπουλου δεν την ηξερα.Ευχαριστω που μας την γνωρισες.Ο πινακας υπεροχος,το ιδιο πιστευω πως θα ειναι και η ποιητικη συλλογη.

BUTTERFLY είπε...

Αυτες οι κινησεις, οι απροσμενες ειναι τοσο μοναδικες, γιατι ειναι αυθορμητες κι αληθινες!
Οσο για το ποιημα, η φιλη σου πραγματικα κεντησε πανω στις λεξεις!
Καλη σου μερα Γλαρενια μου! Με ομορφα συναισθηματα!

neni είπε...

Υπέροχος ο πίνακας,κάτι τέτοια μένουν μια ζωή να τα θυμάσαι!

Γλαρένια φιλιά σου στέλνω με αγάπη.
Καλημέρα.

Κράμα είπε...

Πέρασα να αφήσω ένα φιλί και διάβασα μια πολύ γλυκιά ανάρτηση!
Μια αγκαλιά μεγάλη για σένα!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Αναμφισβήτητα εξαιρετικές και οι δυό μορφές έκφρασης. Κέντημα σε καμβά και κέντημα νοημάτων -λέξεων.

Καλό μεσημέρι Γλαρένια, φιλί.

tovenito είπε...

άνεμος, γλάρος, θάλασσα, όλα μπερδεύνται γλυκά και γίνονται ολόγραμμα δικό σου!

Unknown είπε...

Μμμμ
Ωραίος πίνακας :)

Ανώνυμος είπε...

Το ''Ναύπλιον'' όπως συνηθίζω να το προσφωνώ έχει μεγάλη αγκαλιά, γεννά εικόνες, τιθασεύει ανέμους, έλκει γλάρους και γλαροπούλια.
Κάπου ανάμεσα σε Παλαμήδι, Αρβανιτιά, και Μπούρτζι, η Νανά, κατά τους φίλους bloggers Γλαρένια, και για μένα έτσι οικείο όνομα, πλασμένη μορφή ότι γέννησε η παλέτα μου χρόνια πριν,καλεί όλους τους φίλους και κερνά απλόχερα μυρωδικά, και δυόσμους.

Έτσι κερνάς και μένα τώρα Γλαρένια μύρους κι ανθούς με τούτη την ανάρτηση.
Τιμή μου και τα λόγια μου ωχριούν, μα είναι στιγμές που δεν γεννά ο νους νέες.

Ευχαριστώ ψυχής Ολόθερμο!

‘’Κοίτα πως κεντούν οι λέξεις
κύματα κοράλλια
και μια ψυχή όστρακο ολάνοιχτο
ανθίζει αγκαλιά
ανοίγει ξάφνου φτερούγες λευκές
μέτοικος τ’ ουρανού
και πάλι στο βαθύ γαλάζιο
επιστρέφει
τα φιλήματα’’

Ελένη Ν.

Να είσαι πάντα καλά, γερή και δημιουργική!
Να αγαπάς και να σε αγαπούν σε όλη σου τη ζήση.

Ευχαριστώ και τους φίλους σου για τα καλά τους λόγια.

Σε φιλώ
Ελένη

υγ.
Με εξέπληξες Γλαρένια μου!!!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πότε άλλαξες το μπλογκ!
Είναι πολύ όμορφο αν και το καφέ μπεζ δεν είναι του γούστου μας.
Πολύ ωραία και ποιοτική η ανάρτηση.
ΚΑΛΟ ΣΚ!

Aristodimos είπε...

Πολυ ιδιαίτερη η αφιέρωση και θαυμάσιος ο πίνακας !!!

Καλό Σ/Κ να εχεις
Αρης

kikop80 είπε...

Καλημέρα γλαρένια!!!
Είναι υπέροχες οι αυθόρμητες αυτές πράξεις...
Υπέροχο να δίνεις χωρίς να περιμένεις αντάλαγμα...

Ότι δίνεις πάιρνεις!
Είναι κάτι που πραγματικά ισχύει σ' αυτή τη ζωή και από το λίγο που σε ξέρω διαδικτυακά φαλινεται πως εσύ δίνεις πολλά καλή μου γλαρένια!
:-)))

Phivos Nicolaides είπε...

Η χειρονομία αξιέπαινη και αξιοπρόσεκτη. Συγχαρητήρια σε σένα και εύγε στη φίλη σου!

eirini είπε...

Ένας πραγματικά υπέροχος πίνακας!!! Πολύ όμορφο δώρο!
Μου έλειψες Γλαρένια μου αλλά απουσίαζα αρκετο καιρό από τα μπλοκ.
Εύχομαι να είσαι καλά! Φιλιά πολλά πολλά!!!

Υ.Γ Ωραία τα καινούργια χρώματα στο μπλοκ σου!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Πολύ ωραίος και ο πίνακας και τα ποιήματα!
Έτσι ποιητική... μ' αρέσεις περισσότερο γλαρένια μου! Να το διατηρήσεις αυτό το στυλ!
Αν και τέζα, ήρθα να σου κλαψουρίσω πως λυπήθηκα που δεν ήταν τα πράγματα αλλιώς στης Ιουστίνης την παρουσίαση κι έχασα την ευκαιρία να σε γνωρίσω από κοντά!
Πολλά φιλάκια! Να είμαστε καλά, στο μέλλον!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχος πίνακας, εξαιρετική γραφή.

Οι ‘’Σταγόνες από μελάνι’’ είναι από τα πιο ωραία, από άποψη γραφής και αισθητικής, blogs.

Καλημέρα.

maika είπε...

πάντα τέτοια γλυκειά γλαρένια!!
πολλά φιλιά
;)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Suspect μου,
… και από ιδιαίτερη ψυχή.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Hfaistiwna μου,
Σ’ ευχαριστώ,
Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Π.Κ. μου,
Σ’ ευχαριστώ για την ευλογημένη σου παρουσία

Μετ’ ασπασμών τε και εναγκαλισμών

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

BLUEPRINTS μου,
Να είσαι πάντα καλά,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΕΛΕΝΑ μου,
Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Eva F. μου,
Να είναι καλά και να μας ταξιδεύει στα mist-ηριώδη μονοπάτια της πένας της.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mareld μου,
Σ΄ευχαριστώ, να είσαι πάντα καλά,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ασκαρδαμυκτί μου,
Λες; Γ’ αυτό ως φαίνεται μικρή με έλεγε η μαμά μου ...«μουσίτσα»

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ βρε…. κι’ ας με πειράζεις
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mithymnaios μου,
Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ευρύνοέ μου,
Θα το κατάλαβες ήδη πως δεν φτάνουν με τίποτε τα δικά μου λόγια, για να μιλήσω για τη mist

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σταλαγματιά μου,
΄Ετυχε και το βρίσκω φυσικό. Εξάλλου το έχω ξαναπεί πως εδώ δε χτυπάμε κάρτες, ούτε κρατάμε απουσιολόγια
Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Phivos Nicolaides μου,
Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΓΙΑΝΝΑμου,
Τη γνώρισα ως mist και θαύμασα την ευχέρεια να στολίζει και να κεντά τους στίχους της με λέξεις της ελληνικής μας γλώσσας, που με βάζουν στη διαδικασία να ανοίγω ένα παμπάλαιο λεξικό του παππού μου.
Είναι ακόμη αρκετά μπλογκ που με εκ-παιδεύουν και με τιμούν που με θεωρούν φίλη

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

BUTTERFLY μου,
Ακριβώς το αυθόρμητο που μας χαρίζεται, το μη αναμενόμενο, το απρόσμενο και από ψυχής δοσμένο είναι που το κάνει ιδιαίτερο

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

AΓΑΠΗ μου,
Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εβιτα μου,
Σ’ ευχαριστώ, καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Darthiir the Abban μου,
Τσάμπα το δώρο…
:-)
Πότε έχεις τελικά γενέθλια εσύ;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ελένη Νανοπούλου μου,
Το mist-ήριο... πως τώρα είναι που διπλά συστέλλομαι.
΄Ηρθες και πάλι με δώρα φορτωμένη και σ' ευχαριστώ από καρδιάς για τους στίχους που για χάρη μου έπλεξες
Τίμησες υπερ το δέον την ασημαντότητά μου και αυτό πέρα από τη μεγάλη τιμή και τη συγκίνηση ανεβάζει τον πήχυ της απόδοσής μου στο χώρο κι’ εγώ δεν δύναμαι, ούτε τη γνώση έχω. Απλά μαθαίνω από εσάς όλους και αυτό βρίσκω πως είναι η μαγεία του blogging

Σύμπτωση…“Nαύπλιον” συνέχιζα για πολλά χρόνια μετά την κατάργηση της καθαρευούσης. Η δε μαμά μου το έλεγε με καμάρι «Η πρώτη πωτεύσουσα της Ελλάδος»
Συνέχιζα να το λέω λοιπόν κι’ εγώ, ώσπου …ντράπηκα. ΄Ακουσον πού μας κατήντησαν, να ντρεπόμαστε για εκείνα που διδαχθήκαμε και ο χάρακας ενίοτε πλήγωνε τα τρυφερά παιδικά μας δάχτυλα.

Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ, δεν έχω τίποτε πιο αυθόρμητο να σου πω.
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά και να μας περιπλανείς στα mist-ήρια των στίχων σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αστρο - Συμμορίτες ίμου,
Είχα ένα πρόβλημα με τις ημερομηνίες στο πάνω μέρος κάθε ανάρτησης, όπου εμφανίζονταν με τεράστια (συγκριτικά με το κείμενο) γράμματα.
Είχε ξανασυμβεί και το διόρθωσα τυχαία με αλλαγή προτύπου. Αυτός ήταν και ο λόγος της αλλαγής εκείνης που ούτε σ' εμένα άρεσε τελικά.
Ευκαιρίας δοθείσης όμως κατέληξα σε νέα εμφάνιση

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Άρη ίμου,
Κι’εσύ καλή εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 μου,
Να κοκκίνισα τώρα και δεν ήταν καθόλου …."παρατρίχα"

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

eirini μου,
Οποία έκπληξις, Καλώς την!!!

΄Αλλο πήγαινα να διορθώσω και προέκυψε …στο ψάξε νέα εμφάνιση

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κατερίνα μου Ζαγοριανή,
Εισαι από τις πρώτες μου e-γνωριμίες που, πέρα από το παρωνύμιό σου, μόνο «ελπίδα» έδινες με τις αναρτήσεις σου
Σ’ ευχαριστώ που είσαι εδώ και η παρουσία σου μεγάλη χαρά μου δίνει
Σχεδόν τέζα και εγώ από ίωση που κρατάει 15μερο, δεν κυκλοφορώ για να μη με αντιμετωπίζουν όταν βήχω σαν εξωγήινη και άδικο δε θα ‘χουν με την αβεβαιότητα που έχουμε όλοι μας λόγω της νέας γρίπης.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

sterianizali μου,
ΑΚΡΙΒΩΣ!
Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

maika μου,
Να ‘ξερες πόσο χαίρομαι και σ’ ευχχαρστώ που είσαι εδώ.
Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Artanis είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση/αφιέρωμα...
καλημέρα και καλή βδομάδα...

Unknown είπε...

Όταν όλοι οι αριθμοί συμπέσουν!
Αλλά μη το κάνουμε θέμα…

Ανώνυμος είπε...

Γλαρενια μου, πανέμορφα και ο πίνακας και το κείμενό σου!
Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις τέτοια...
Φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Απο τις αναρτήσεις που μόνον εσύ ξέρεις να κάνεις..έλα καλέ να γνωριστούμε και σου υπόσχομαι ΚΑΙ πίνακα και τσιζ κέικ και φαγητό απο το Δημήτρη και παρέα απο την Ειρήνη και γέλια απο την Ιωάννα και ..φασαρία απο τα τερατάκια μας και ..κυρίως..φιλάκια απο τη Κλώντη!