Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

Διώξε τη λύπη....



παλληκάρι,
πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι....


Ναι.... στο φεγγάρι.... Από 'κει έρχομαι τώρα...

΄Εγραψα τ' όνομά μου με ανεξίτηλα χρώματα

και γύρισα...


Αν θέλεις, έλα να σε πάω,
να γράψεις κι΄ εσύ το δικό σου.

Εγώ έγραψα:

"Γλαρένια Γλαρου"

Σε βλέπω.... χαμογελάς με σημασία,
δε με πιστεύεις, όμως εγώ έχω και το....Νο 1743052 certificate...."Γλαρένια Γλαρου"



Ξέχασα και να τονίσω το επώνυμο..... φτου... τι θα σκεφτούν για μένα...
Αλλά και πάλι μέχρι τότε... μήπως θα ομιλείται η Ελληνική, για να γνωρίζουν τί διαβάζουν;....

Ποιός μας είδε...ποιός μας ξέρει....




(Εικόνα α': Flickr by PadburryPhoto)

113 σχόλια:

pentanostimi είπε...

θελω κι εγω απο αυτο το σερτιφικατ
πως το αποκ΄τω?????????????

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γλυκιά και pentanostimi μου,
΄Εχω link στη φράση με τα πρασινα γράμματα. Κανε κλικ επάνω ης και το 'χεις στο χέρι το .....σερτιφικά...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Cookie είπε...

Όχι, όχι, όχι,

Θέλω να πεθάνω στην ανωνυμία.. Φαντάσου να μου στήσουν καρτέρι τα UFO! Να με απαγάγουν!! Όχι όχι :)))

Λοιπόν Γλαρένια μου, εγώ λέω για λίγο να χαθώ... Πάω διακοπούλες μεθαύριο και... να σου ευχηθώ ένα όμορφο όμορφο καλοκαίρι και μη... χαζεύεις πολύ το Αυγουστιάτικο φεγγάρι ;)

Φιλάκια πολλάααα

mahler76 είπε...

το έκανα άλλα όταν πήγα να κατεβάσω το πιστοποιητικό κόλησε ο κομπιούτερας και δεν έχω απόδειξη πλέον χαχαχα. Θα μου πείς γιατί θα πάω στο Φεγγάρι να δώ αν είναι εκεί??? Ε, λέμε τώρα.
Πολύ καλό σου βράδυ.

b|a|s|n\i/a είπε...

και στην αφροδίτη, και στον ερμή, και στον πλούτωνα, και και και, παντού βόλτες. ;)
φιλιά πολλά!

Skouliki είπε...

τωρα να γραψω καπου σκουλικι δεν ειναι και πολυ σικ ε ? χαχαχχα

kostaslogh είπε...

Μα καλά,πήγες στό Φεγγάρι και
γύρισες??????????
Σφάλμα!!!!ΜΕΓΑ!!!
Εγώ θα καθόμουν τουλάχιστον μέχρι
τον Αύγουστο!!
......το φαντάζεσαι?
Φιλί..... φεγγαρόλουστο

VAD είπε...

Συγνώμη δηλαδή που ζηλεύω,αλλά σιγά το κατόρθωμα!Τι Γλαρένια θα ήσουν αν δεν μπορούσες να πετάξεις στο φεγγάρι;Εγω θα μπορούσα;Εχεις ακούσει εσύ ποτέ να πετάει κανένας vad;Μόνο οι γλάροι πετάνε!
Και δεν ακουσες ελληνικά στο φεγγάρι!Πώς σου διέφυγε;Μιλιούνται απ΄τους φεγγαρίτες εδώ και 2000χρόνια!Διάβασε την ΄΄Αληθή Ιστορία΄΄του Λουκιανού.
Δέξου τη γήινη καλημέρα μου...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

clockwork plum μου,
Το έμαθα.... διαβατήριο ο Κούκης.. πυρετώδεις προετοιμασίες...
;-)))

ΚΑΛΕΣ και ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ στην πατρίδα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mahler76 μου,
Για την εμπειρία ρε γμτ...
:-)))

Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

b|a|s|n\i/a μου,
Προθυμούλη μου εσύ...
Καλά είναι και στη σελήνη, έτσι να έχουμε και θέα βρε παιδί μου...καταντικρύ πλανήτης "Παράδεισος-ΓΗ"

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skouliki μου,
Εσύ και μετά τις επεισοδιακές διακοπές σου, χρειάζεσαι πρώτες βοήθειες και ύστερα βλέπουμε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ, και καλό υπόλοιπο!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kostaslogh μου,
Ακρίβειααααα.... δε μπορούσες να ακουμπήσεις πουθενά και κακό σέρβις.
Προτιμώ Μυλοπόταμο, Παπά-Νερό, Φακίστρα, Αη-Γιάννη, Χορευτό...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

vad μου,
Κύριε καθηγητάαααα.... (βλ. διαφήμιση...)
να γιατί μου αρέσει το blogging.... γιατί μαθαίνω.

Γήινες λοιπόν και "παραδεισένιες" καλημέρες,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

greendim είπε...

I did it!...
Thanks to you...See you flying to the moon!...

νατασσΆκι είπε...

Κι εγώ θα περιμένω μέχρι τις 18 έχει πανσέληνο, να πάω τότε ;)

Καλημέρα Γλαρένια μας, τι όμορφο!!!

Φιλιά πολλά :)

Skouliki είπε...

τι δεν ειναι in το ιωδιο ???

betty είπε...

Γλαρένια, ίσως και να φταίει ο πυρετός της δουλειάς που θα με τρώει μέχρι τέλος Αυγούστου, αλλά δεν καταλαβαίνω γρι απ'ό,τι γίνεται εδώ!! Και θα με ρωτάει η ήδη εξαφανισθείσα cook και δε θα έχω λόγια να της πω...Μήπως δεν σε ξαναδούμε;
Αλλά κι η δική μας παρουσία αβέβαιη είναι...Καλή συνέχεια όπου και να είναι αυτή. Σε φιλούμε!!!
χαρήκαμε σίγουρα για τη γνωριμία :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

greendim μου,
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

νατασσάκι μου,
:-)
Μοναδικές βραδιές ... νύχτες πανσέληνες

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skoulik-άκι μου,
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

betty μου,
:-)
πες της cook πως θα τα λέμε ακόμη... για ό,σο μας επιτρέπει ο "πάροχος"...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Και ύστερα μου διαμαρτύρεσαι ότι σ’ έχει βάλει στο στόχαστρο το Google.
Εγώ πάντως έχω καπαρώσει οικόπεδο με λυόμενο και με πολύ λίγα χρήματα και με δόσεις.
Θα σε φιλοξενήσω λοιπόν μόλις ετοιμαστεί το σπίτι, έχει πολλά δωμάτια χωράει όλη η οικογένεια. Να είσαι καλά και θα σε περιμένω. gskastro

patsiouri είπε...

Γλαρένια μου ούτε καν βλέπω τα σχόλιά σου, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να αφήσω δικό μου γιατί κάτι κόλλησα από ένα μπλόγκερ και έχω τρελό πρόβλημα!

Σου αντιγράφω το σχόλιο που έκανα (πάλι στα τυφλά γιατί δε μπορώ να διαβάσω τις καταχωρήσεις από το Σάββατο και μετά) στο μπλόγκ μου, μήπως εσύ που τα ξέρεις όλα μπορείς να βοηθήσεις!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Με του γλάρου τα φτερά
πέταξες εκεί ψηλά
Όνομα έγραψες εις το φεγγάρι
να ‘ναι μεγάλη σου η χάρη
Μια μούντζα ρίξε σε όλα αυτά
που σου χαλάσαν την καρδιά
και τώρα που πήρες νέα φόρα
ψηλά το κεφάλι και προχώρα

patsiouri είπε...

Παιδιά σόρι, υπάρχει πρόβλημα με το μπλόγκ και δεν ξέρω τι να κάνω.

Προχτές, όταν επισκέφτηκα τη σελίδα κάποιου μπλόγκερ, ξαφνικά το pc έφαγε ένα σκάλωμα και α΄ρχισε να ανοίγει το παράθυρο αυτό εκατομμύρια φορές, δεν ξεκόλλαγε με τίποτα.

Από εκείνη την ώρα, σε όποια μα όποια σελίδα σας μπαίνω, τη βρίσκω ανενημέρωτη, αλλά δε γίνεται τόσες μέρες να μην έχει γράψει κάτι κανείς, έτσι δεν είναι?
Ακόμη και το press gr κολλημένο στο Σάββατο είναι.

Επίσης, όποιο μπλόγκ ανοίγω, μόνο μπλόγκ, μου βγάζει security allert, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου μπλόγκ. Αυτή τη στιγμή που σας γράφω,δείχνει πως ε΄χω 50 σχόλια, αλλά ξέρω πως είναι παραπάνω, δεν εμφανίζονται για να σας απαντήσω.

Έχει κανείς ιδέα τι γίνεται???

July 15, 2008 2:01 AM

Ra Ma είπε...

Έφυγαν οι κακές σκέψεις? Ωραία δεν περνάμε?
Η απορία μου είναι που τονίζεται το επώνυμο: Γλαρένια (του)Γλάρου ή Γλαρού? Έχω μια εμμονή με τη σημειολογία!!!!
Καλό μεσημέρι!!!

kikop80 είπε...

Καλησπέρα Φεγγαρογλαρένια!
Φυρδηνία 3000!
Εκεί θα γίνει μετοίκηση των κατοίκων το σωτήριον έτος 3000!!!



λες να γράφουμε ακόμα τότε???

ΥΓ

Διαστημοαγκαλιές και φεγγαροφιλιά!

Dr. Feleki είπε...

Ωραιοοοοοοοοοοο
Αντε καλα ταξιδια σε ολο το συμπαν Γλαρενια.


Υ.Γ. Να βαλω και το Βρασιδα μου εκει να μεινει εις τους αιώνας... χοχοχο

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro μου
και πάντα πρόθυμε φίλε,
Μμμμ.... καλή προσφορά...θα το σκεφτώ
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouraki μου
Τι παθαμε τελευταία...τόσο καιρό μια χαρά δουλεύαμε...

Σοβαρό το πρόβλημα όπως το περιγράφεις, αν και δε μπορώ να το κατανοήσω, γιατί οι γνώσεις μου (μη σου φαίνεται παράξενο) είναι ελλιπείς.
Σίγουρα είναι ιός;

Από την αρχική σου σελίδα πήγαινε Προσαρμογή===> Ρυθμίσεις ==> Σχόλια και στο κατεβατό που θα εμφανιστεί στην πρώτη επιλογή να είναι σημαδεμένο "Εμφάνιση"
Μόνο εκεί μπορεί να πάει το μυαλό μου.

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ, ΤΟ patsiouri ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouri μου,
Μπήκα στη σελίδα σου, δε δείχνει πρόβλημα. Τα σχόλιά σου είναι 66, με τελευταίο αυτό του
pan 15/7 6:08 AM

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

radio marconi μου,
- Με έπνιξε το δίκιο μου, αλλά ευτυχώς, ξεχνάω γρήγορα. Τώρα θα σκεφτείς, να δούμε πόσο εύκολα θα ξεχνούσες αν δε μπορούσες να μεταφέρεις τα αρχεία...
Εδώ γελάμε...
:-)


- Σημασία στη λεπτομέρεια που λένε...
Γλάρου παιδί μου...
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

theogr μου
;-)))
ΘΑΥΜΑΣΙΟ!!!
Τι να πω; Πρέπει να συγκεντρώσω τα έμμετρα και να κάνω μια συλλογή
Σ' ευχαριστω!


΄Οταν παίρνω φόρα
τρέμε....ανηφόρα..
;-)))

Με τόσους φίλους γκαρδιακούς
παλεύουμε όλους τους ενοχλητικους...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

S.O.S.

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ, ΤΟ patsiouri ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 και αιωνόβιε φίλε μου,
:-))))
ΤΡΕΛΑΊΝΟΜΙΑΙ... ΠΟΛΎ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΤΟ ΦΥΡΔΗΝΊΑ ή μήπως να το πούμε ...ΦΥΡΔΗΝΤΙΔΑ,, επειδή το καταπόντισα...

-Αν έχει ο ΄ Αγιος Πέτρος εκσυγχρονιστεί τεχνολογικά (τι στο καλό εκατομμύρια χρόνια τόσο πίσω θα έχουνε μείνει), ΑΝ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΛΕΕΙ....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

βρασίδα μου,
Επειδή ψυχανεμίζομαι πως είναι σκανδαλιάρης...δεν το ρισκάρω...
:-)))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

patsiouri είπε...

Τώρα είμαι σε ξένο υπολογιστή και τα είδα! Ο δικός μου έχει κολλήσει στο...Σάββατο, σε ΟΛΑ τα μπλόγκς.
Ο τεχνικός μου είπε πως φταίει το τελευταίο μπλόγκ που άνοιξα,επειδή είχε της Παναγιάς τα μάτια μέσα, εξ'ού και κόλλησε και δεν έκλεινε με τίποτα.
Αύριο που θα πάω σπίτι θα καθαρίσω τα cookies μπας και, αλλιώς μου φαίνεται εγώ θα πάω διακοπές και το pcaki διακοπές στο service!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

patsiouri μου,
Εύχομαι να διορθωθε΄΄ι σύντομα το πρόσβλημα
Πιστεύω πως ηθικό και πρέπον θα ήταν να το κοινοποιήσεις το blog αυτό, προς αποφυγή εμφανίσεως παρόμοιων προβλημάτων και σε άλλους φίλους.
Παράλληλα να ενημερώσεις και τον ίδιο για να αφαιρέσει τα widgets.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

Το πήρα το certificate. Adiple adiplitsa το ονοματεπώνυμο.

χαχαχαχχαχα

Σε λίγες βδομάδες θα είμαι ακρωτήρι Κανάβεραλ.

;-)

pentanostimi είπε...

πού εισαι? μας ξεφωνησε ο αλουφάνιος .......

kikop80 είπε...

Όχι μωρέ ΦΥΡΔΗΝΤΙΔΑ, γιατί υποτίθεται ότι αυτοί ήταν οι κακοί και γι'α υτό καταποντίστηκαν!
Ενώ οι ακούραστοι μυρμυγκομίδγηδες δούλευαν μέρα νύχτα για να ξαναφτιάξουν τη μυθική Φυρδηνία!!!

Εις τον αιώνα τον άπαντα!

Κίκοπας!

faraona είπε...

Γλαρενια μου πολυ χαιρομαι που εισαι μια χαρα παλι.Κατι ξερω εγω που λεω οτι εισαι πειματαρα!Μπραβο σου κοπελα μου!
Και στο φεγγαρι λοιπον.

Σπύρος είπε...

χα χα ..!! τέλειο!!!! μην γίνουμε ufo..!! και μας απαγάγουν εξωγήινοι!..χαχα

fish eye είπε...

ααα για αυτο τις τελευταιες μερες χαμος απο κινηση εδω πανω..

μπαινουν βγαινουν..
μπαινουν βγαινουν..

ουφφφφφ

μωρε τι ζοριζεστε;
αφου σας τοχω πει,το φεγγαρι δικο μου ειναι..

φιλι γλαρενια μου

manetarius είπε...

Βρε γλάρε...εδώ είσαι; Κι εγώ που νόμιζα πως το κλεισες το μαγαζί!!
Πολύ χαίρομαι..!!!!
Οι γλάροι ανεβαίνουν στο φεγγάρι!!!
Ουουουουυοιιιιιί!!!
Εγώ δε στέλνω τα μανιτάρια μου.. θα χάσουν το δηλητήριο τους εκεί πάνω, και το χρειάζονται!!
Φιλιά πολλά !!!

nikiplos είπε...

Καλημέρα... Έχει συννεφιά από εδώ και δεν μπορώ να δω το φεγγάρι...

Όμως όταν το δω, ελπίζω να διακρίνω τα στιλπνά φτερά σας ακουμπησμένα στους γρανιτένιους βράχους...

Τα φιλιά μου!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

adiplitsa μου,
Χααχααζα.....
Είσαι απίστευτη...

Κι' εμένα τότε μαζί στο Κανάβεραλ, να μην κουράζομαι να φτερουγίζω για Moonland...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ας ....όψεται το θέρος.... που έχασα τέτοιο επεισόδιο....

ΦΟΒΕΡΟΣ o ALOYFANIOS!!!!!!

Τρέχω να βγάλω τη λεκτική επαλήθευση, που εκ παραδρομής έβαλα, γιατί μεταξύ μας δε μου αρέσει αυτή η διαδικασία και συν τοις άλλοις...εκτιθέμεθα...
;-)))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αιωνόβιέ μου.....
΄Ο,τι πεις!

Μετά τιμής,
ΦΥΡΔΗΝΙΑ

;-)))

Καλή σου και όμορφη μέρα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

faraona μου,
Λες να κρατάω και λίγο αρβανίτικο από την εκ Ναυπλίου καταγωγή μου...
;-)))

Χαίρομαι και με τιμάς με την παρουσία σου και την καλή σου κουβέντα.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

VAD είπε...

Mα τι θαύμα έκανες πάλι;Τέζα ο Αλουφάνιος!
Καλημέρα και...πάντα τέτοια!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τζαντζαμίνι και μπουγαρίνι μου.....
Χαίρομαι που το διασκέδασες.

Καλή σου και όμορφη μέρα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φεγγαρένια μου,
Δικαιωματικά σου ανήκει..
;-)))
Μια υπογραφούλα βάλαμε στο βιβλίο επισκεπτών...

:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mane-tarious μου,
Δηλητήριο.... ποτέ... Eσύ ανήκεις στην οικογένεια των πανάκριβων και περιζήτητων ....λιο-μανίταρων....
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

A.F.Marx είπε...

Γλαρένια , εγώ να ευχαριστήσω την λεκτική σου επαλήθευση που με μια λεξούλα μου έδωσε έμπνευση για 2 ποστ...
Ζήτω η λεκτική επαλήθευση.
xymhdy πρέπει να γράψω τώρα...
Με βρίζει; Δεν με βρίζει.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ευγενικέ και ποιητικέ μου Παριζιάνε,
Χαίρομαι που σε "ξαναβλέπω"
Διακοπές πότε με το καλό;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Η λεκτική επαλήθευση αφαιρέθηκε, για ευνόητους λόγους....

(Αλλουφάνιέ μου, δεν του ξανακάνουμε τη χάρη του "παρόχου"...)
;-)))

΄Εβαλα όμως "Μετριασμό σχολίων" για το μοναδικό λόγο πως έχανα σχόλια, που προορίζονταν σε προηγούμενες αναρτήσεις.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

vad μου,
Τέζαα....
:-)))


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

afmarx μου,
Ε...ε.... παρατρίχα...

Γι' αυτό την κατήργησα...γιατί την άλλη φορά ούτε ξέρω τι μπορεί να σου εμφάνιζε.

Πίστεψέ με, την καταδιασκέδασα τη σημερινή σου ανάρτηση.
:-))))

Είδες ο πάροχος;... καλά το είπα εγώ πως φροντίζει πριν απο μας για μας....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ζαφορα είπε...

Έλα μια νύχτα να αλητέψουμε,
κι ας μην έχει και φεγγάρι.
Χαίρομαι που σε βρίσκω μια χαρά.
Έτσι σε θέλω στο ύψος σου.
Τι θα κάναμε δίχως γλαρένια ;

Φιλί ζαφορένιο με αγκαλιά.

Chameleon_Dark είπε...

Τι να πω τωρα... Και ...εις ανώτερα?? :P

Στο εύχομαι, με όλη μου τη ψυχή!!!

(Τρέχω να γράψω κι εγώ... Πω πω, θα το κάνουμε το φεγγαράκι γκράφιτι όλοι μας οι ελληνάρες!!:D )

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπερα Γλαρένια μου
φεγγαρολουσμένη όμορφη
κι αγαπημένη
Ρομαντική και αισιόδοξη
ετσι ειναι η Γλαρένια
που ξέρω και αγαπώ

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

iLiAs είπε...

..καλησπέρα Γλαρένια :)

Theogr ο κηπουρός είπε...

Θα το πω σε σας και όποιος μπορεί να βοηθήσει ας το κάνει. Ο φίλος ο σιδεράς http://sideras.blogspot.com/
από την Κύπρο έχει παρόμοιο πρόβλημα με εμάς (κλεισίματος blog). Το blog του είναι ακόμα ανοιχτό αλλά δεν ξέρει για πόσο. Ρίξτε μια ματιά στο σχόλιο που μου άφησε http://skyofgreece.blogspot.com/2008/07/blog-post_14.html
και ακούμε ιδέες.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ζαφορένια μου καλή,

μια νύχτα μόνο έλα.....
(η μαμά μου το έλεγε δε θυμάμαι το υπόλοιπα).....
και με τρέλα...

:-))))

Ξαναβρήκα το e-χαμόγελό μου και το οφείλω σε όλου ΕΣΑΣ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

chaameleon ΦΩΤΕΙΝΕ μου,
έτσι, να χαίρεσαι θέλω από τα μικρά, τα ασήμαντα (είναι βλέπεις και τα περισσότερα... μακάρι να 'ταν κι' άλλα...) και μην αφήνεις όλους αυτούς που περιγράφεις να σου κλέβουν το χαμόγελο

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kotsifako μουυυυ...
κι' εγώ σ αγαπώ, αλλά από τότε που γνώρισα τον Αρίσταρχο, αυτό το βλέμμα του..... μου έκανε ένα κλικ ρε παιδί μου λέμε....
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

iLιa μου,
Στερέψανε οι στίχοι σου
και θόλωσε η ματιά μου,
γράψε και πάλι φίλε μου
ν'ανοίξει η καρδιά μου....

Αισθητή η απουσία σου από ...τα blog-ικά δρώμενα...
:-)
Καλό σου απόγευμα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

theogr μου,
Και έβδομο κρούσμα... και πόσα άλλα που δε γνωρίζουμε ακόμη..
Λυπηρό αλλά όχι ανεπανόρθωτο...

Αυτό το "για πόσο ακόμη" με θορύβησε και έφτιαξα νέο
Να επικοινωνήσει μαζί μoυ μέσω mail, αν προτίθεται να ανοίξει καινούριο, για να του πω τι έκανα εγώ (δε γνωρίζω αν υπάρχει και άλλος τρόπος) με τη μεταφορά των αρχείων.

Φιλί και Γλκαρένιες αγκαλιές

Άβατον είπε...

Χμμ...ας πατούμε γερά στην γη, ας της δείξουμε αγάπη και η σελήνη μπορεί να περιμένει τα βλέμματα των καλοκαιρινών εραστών και των μοναχικών ποιητών. Κάπως έτσι το προτιμώ εγώ το φεγγάρι. Θα κρατήσω τον τίτλο του Post σου... :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κι' εγώ το σχόλιό σου...

Μεγάλη μου η τιμή, τούτης της επίσκεψής σου και σ' ευχαριστώ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

roadartist είπε...

ΆΛλαξες τη διεύθυνση στο blog σου? κατι άλλαξε οσο ελειπα εδω..αλλά οκ σε εντόπισα..
Να αφήσω τις ευχές μου για ένα όμορφο καλύτερο υπόλοιπο καλοκαιριού.. Σύντομα πιο καλά κοντά σας.. Πολλά φιλιά :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ροουνταρτίστα μου γλυκιά,
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!!!!
Μαυρισμένη και ανανεωμένη φαντάζομαι
Απρόβλεπτες και αναγκαστικές, εκ των πραγμάτων, αλλαγές....διάβασε για να μάθεις τί και πόσοι την πάθαμε...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γλαρένια μουουουουουου
Πάει ο "Ασπαστός" σκέτο;
Τώρα έχουμε "Ασπαστό1"... πώς λέμε "Εμμανουέλα 1"; χαχαχα

Πολλά φιλάκια!
(δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα ξαναλέμε μετά τόσο καιρό... σήμερα που έχει πανσέληνο)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Askardoulino μουυυυυ....

Καλώς ήρθες Αγιονορείτη μου!!!! Διελογίσθης; Επεκοινώνησες με το θείον;
Μπααα, άσε... ίδιος γύρισες... δε συμμαζεύεσαι εσύ...
;-)))

Φιλί βρε και Γλαρένιες αγκαλιές

Ποντος και Αριστερά είπε...

Δεν πειράζει που δεν τόνισες το επίθετό σου!

Με βάση τη μεταρρύθμιση της ελληνικής γλώσσας που έγινε το 1925 στην ΕΣΣΔ (για τις τοπικές ελληνικές κοινότητες)και εισήχθη για πρώτη φορά το μονοτονικό, δεν μπαίνει τονος στις λέξεις που τονίζονται στη λήγουσα.

Δηλαδή, τότε θα διαβαζόταν ως "Γλαρού" !!!!

Roadartist είπε...

Καλά έχω μείνει...μ*******!!..
Τι ειναι αυτα που διαβασα???
Παω να βαλω το νεο σου λινκ στο blogroll τι λες τωρα?
Και ο doc γι'αυτο αλλαξε διευθυνση?
Και πως μπορεις να το παθεις αυτο? Σκιαχτηκα.. :((
Ιος ειναι? Στο στελνει καποιος? Ζαλιστηκα με τις οδηγιες, κατι πιο λιανο? :) Φιλακια γλυκια γλαρενια!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πόντος και Αριστερά,

"Είναι ένας καινούργιος, περίεργος κόσμος. Ανοίγει δυνατότητες επικοινωνίας πρωτόγνωρες. Από την άλλη, απαιτεί από σένα συμπεριφορές που παλιά θα τις αποκαλούσαμε: αλλοτρίωση…."

Είναι το σχόλιο με το οποίο με καλωσόριζες τότε.... κι' εγώ πανικοβλήθηκα... γιατί βρήκα πως καταντικρύ σε γερές πένες δεν είχα τίποτε να πω.... και σιώπησα....

Χαρά μου και μεγάλη μου τιμή τούτη σου η επίσκεψη, με δώρα φορτωμένος...
Θα είναι ψέμα αν πω πως το γνώριζα και ιδού ο λόγος που εξακολουθεί να με ευχαριστεί το blogging...μαθαίνω.

Θα τολμήσω,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

roadartist μου,
Και ο doctor και ο Asteroid και...και....
Το patsiouri έχει πάθει άλλη ζημιά από επίσκεψη σε κάποιο μπλογκ. Δε μπορεί να δει τα σχόλιά της, που έχουν (όπως λέει) "κολλήσει" στο περασμένο Σάββατο....

Μπορεί να συμβεί από αρκετούς (απ' όσο κατάλαβα από τις ασαφείς απαντήσεις του "παρόχου") και ανεξάρτητους τον ενός από τον άλλον λόγους.

Μην πανικοβάλλεσαι όμως, γιατί όπως είδες κατάφερα και αντέγραψα όλα τα αρχεία χωρίς πλέον τα html τους. Αναφέρομαι πλέον, σε αναρτήσεις με παλαιότερες ημερομηνίες χωρίς λινκ και μόνο με την ημερομηνία δημοσίευσής τους.
Η φασαρία ήταν τα links.

ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ τις "χαριτωμενιές" και τα πολλά widgets.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

"ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ τις "χαριτωμενιές" και τα πολλά widgets."

Τι εννοεις..? ποιες χαριτωμενιες.. και τι ειναι τα widgets..?

(οκ εχω ενα ecdl αλλα μεχρι εκει χιχι)

Τελος καλο, ολα καλα λοιπον ωραια!!

Roadartist είπε...

Ακομη ενα.. http://attackthem.blogspot.com/ ο φιλος Εκτορας..και δεν εχω και email να επικοινωνησω μαζι του..
:(((

BUTTERFLY είπε...

Βρε κοριτσι μου που χαθηκες; Εχω βαλει λινκ με το νεο σου μπλογκ και δεν μου ανοιγει, απο την Ξανθια σε βρηκα. Περνα μια βολτα να μου πεις τι κανεις...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εννοώ οτιδήποτε παραπανίσιο και ίσως περιττό, που απαιτείται η προσθήκη κωδικού για την εμφάνισή του στην ιστοσελίδα σου (ρολόγια, ημερολόγια, countdowns, ροή ειδήσεων κ.α.)
΄Ετσι τουλάχιστον αφήνει ο "πάροχος" να εννοηθεί υποδεικνύοντας τη Yellas gr.,την οποία όμως είχαμε (και έχουν ακόμη αρκετοί) φιλοξενήσει για περισσότερο από χρόνο...
Προσωπικά πιστεύω πως άλλη είναι η αιτία...

Για τον ΄Εκτορα το γνωρίζω και το έχω ήδη αναφέρει

Φιλί και Γλαρένιεςα αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

butterfly μου,
΄Εχω ....πελαγώσει....
;-))))
Ακόμη προσθήκες κάνω στα links, γιατί όλο και κάποιες διευθύνσεις βρίσκω που παρέλειψα.
΄Ερχομαι για καφέ...
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

PATSIOURI ΙΣΩΣ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΙΟ

ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ Η ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΑΠΟ DEMO ΚΑΝΕΝΑ ANTIVIRUS ΝΑ ΤΟ ΤΡΕΞΕΙΣ ....

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μ’ αρέσει που πετάς ψηλά

και φτάνεις στο φεγγάρι!!!

γαλήνια κι ελεύθερα,

όπως πετούν οι γλάροι…!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skouliki μου,
Eύχομαι να αντιμετωπισθεί το πρόβλημά της και να επανακάμψει σύντομα.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αμά(λ)θειά μου,
Απίθανοι οι στίχοι σου και τα δυο βιντεάκια και σ' ευχαριστώ!!!
Εγώ τώρα, γιατί όπου βλέπω γλάρους χαμογελάω θαρρείς και κέρδισα το ΛΟΤΤΟ, μου λες.....
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marianaonice είπε...

Έστειλα και εγώ το όνομά μου στο φεγγάρι!
Πήρα και το πιστοποιητικό αλλά δεν ξέρω η ...ξανθιά να το βάλω στο μπλογκ μου! χαχαχα!!
Γλαρένια Γλάρου!!
Είσαι απίθανη!!
Καλό σου ξημέρωμα.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Γλαρένια ετσι μου έρχεται
να πετάξω και το δάσος
και όλα
Τι μου τα θύμησες πάλι?

Για μια καληνυχτα ήρθα
και είδα την φωτογραφία
του τρελο Αρίσταρχου και
ηρέμησα

Καλεί σου νύχτα Γλαρένια μου

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...

"Πανσέληνος απόψε
ανατολή του φεγγαριού
στο σώμα σου
εκεί, που αδημονεί ο χτύπος
κι ο σφυγμός του δειλινού
και ανταμώνει βότσαλα και χάδια.."

Πάντα μια βόλτα στο φεγγάρι
είναι γοητευτική Γλαρένια μου..
Πολύ δε περισσότερο
αν συνοδεύεται και με καλή παρέα..
Και αγκαλιές..
Να είσαι καλά και να περιπλανιέσαι
κατά πως εσύ ποθείς στις μυστικές
ακρογιαλιές του φεγγαριού..
Σε φιλώ και σου εύχομαι
μια ευχάριστη και δροσερή μέρα..

Unknown είπε...

Γλαρενια καλημερα απο ρεθυμνο.Μα τι συμβαινει τελικα δεν εχω καταλαβει γιατι για αρκετο διαστημα δεν μπορουσα να μπω στο ιντερνετ και δεν εχω παρακολουθησει γιατι αλλαξες σελιδα και δεν σε βρισκω??Φιλια ελευθερια

maria λεμονατη! είπε...

ειναι μια καλη αρχη να στελνουμε το ονομα μας στο φεγγαρι
ανυπομονω να μας καλεσουν να παμε και αυτοπροσωπος!

Greca είπε...

αντε και διαγαλαξιακη γλαρενια σου ευχομαι!!!

Να γραφτει το ονομα σου με χρυσα γραμματα σε ενα νεφελωμα!

και μη σκας! θα σε καρφωσω εγω για τον τονο που ξεχασες!!!! χεχε!!!

φιλακια πολλα πολλα!!!!

kikop80 είπε...

Καλημέρα γλαρίτσα!
πανσέληνος σήμερα και διάθεση όχι πολύ καλή!
Με επηρεάζει η άτιμη, αλλά θα πέρασει κι αυτή!!!
Καλημέρες!
ΥΓ
Έκανες τίποτα με wordpress?
Εγώ άρχισα να διαβάζω λίγο html μπας και νγάλω άκρη σαν γλώσσα, αλλά το βλέπω παλούκι!

Nefelli είπε...

:-))))))
Το πόσο μου άρεσε δεν φαντάζεσαι.
Καλέ..... αφήσαμε τα ίχνη μας στο φεγγάρι.
Εγώ έγραψα "Nefelli Ανεφέλωτη"
Σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω και τις 2 μου ιδιότητες και ότι τους κάνει, ας κρατήσουν....
Για εμένα που δεν θα πάω διακοπές αυτό το καλοκαίρι, η βόλτα στο φεγγάρι, ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί!!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ αγαπημένη μου Γλαρένια. Πάντα έτσι να μας ξεσηκώνεις με τα ωραία σου....

Φιλί γλυκό, ανεφέλωτο

Laplace είπε...

καλησπερα κουκλιτσα κ καλο ΣΚ να εχεις!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

marianaonice μου,
- Ε, μα.... γίνεται να είμαι Γλαρένια Τσαλαπετεινού ή Περδίκη.....
;-)))

- Προτιμώ στη σελίδα σου το ζεύγος Blacky-Sissy από το σερτιφικά....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

κοτσυφάκο μου,
Χθες συγκεκριμένα είπα του Γλάρου, έλα να δεις ένα παιδί με "ΤΟ" βλέμμα....
Δεν είχε παρά να συμφωνήσει. Σε κερδίζει το "άτιμο"

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τάκη μου Τσαντήλα
Δεν υπάρχει αίσθηση, εικόνα, σκέψη, συναίσθημα που να μπορεί να ξεφύγει από το δικό σου σμίλεμα και να μην ξεδιπλωθεί νωχελικά στο χαρτί...
(θα λέγαμε παλαιότερα.... και εν προκειμένω στις οθόνες μας)

Σ' ευχαριστώ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ελευθερία μου
Εδώ θα τα λέμε στο εξής..
Καλά να περνάς.... βουτιά και για μας...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιλες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

greca μου,
και μέλλουσα μανούλα, μου αρέσει και μου αρκείΕΔΩ που το έγραψαν οι ΦΙΛΟΙ...
Δν είναι πανέμορφα;
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kikop80 μου....
....μου βάζεις δύσκολα....
Τι να διαβάσω περί html; Ανοίγεις τη σελίδα και για βοήθεια ΕΔΩ στον Από μηχανής θεό, όπως τον αποκαλώ
To blog του χρυσός οδηγός της Wordpress.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

nefeli μου,
Ανεφέλωτη...
΄Οσο έξυπνο είναι άλλο τόσο σου εύχομαο από καρδιας να είναι και γούρικο
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

laplace78 μου,
Φέρτε μου χάντρες....να μην αβασκαθώ...
;-))))

Καλό, ξένοιαστο και δροσερό και για σένα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Γλαρένια απλώς πέρασα να αφήσω τις ευχές μου για ένα καλό Σαββατοκύριακο. Κάθε φορά (καθημερινά πρωί βράδυ) που μπαίνω στο Blog σου, παθαίνω σοκ. Τι μηνύματα είναι αυτά, και ήθελες να μας εγκαταλείψεις!
Καλή σου ημέρα και φιλάκια πολλά και στους επτά. gskastro.

Ιάκωβος είπε...

απίστευτο το certificate......!

KitsosMitsos είπε...

Φεγγάρι χθες και σήμερα! Ας το απολαύσουμε!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro μου,
Σ' ευχαριστώ καλέ μου φίλε και χαίρομαι τη συντροφιά σου.

Σήμερα να δεις "σοκ" που έπαθα κι' εγώ... (βλ. νεώτερη ανάρτηση)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ιάκωβέ μου,
Σ' ευχαριστώ καλέ μου φίλε για την επίσκεψη.
΄Ηρθα μια σύντομη (πριν σου απαντήσω) βόλτα από το "σπίτι" σου και πιστεύω να υποψιάζεσαι την ψήφο μου περί γλωσσολογικού... και ιστορικής ορθογραφίας...
Επιστρέφω, γιατί είδα μια αξιόλογη σελίδα και χαίρομαι για τα νέα παιδιά που έχουν αλλά και μπορούν να μεταδίδουν αξίες.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kitse...mitse... μου,
Δε μπαίνω σπίτι μου απόψε...
;-)))

Καλό και φεγγαρόλουστο βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

------ είπε...

Εννοείται πως δίνω το βραδυ όλες τις οδηγίες για να παρει όποιος θέλει το σερτιφικατ του.
Δηλαδή ερχονται εδω...πατανε πάνω στα πράσινα γράμματα....πάνε εκει...πατάνε εκεινο...πανε στο άλλο κ.λ.π. κ.λ.π.
Φιλια κουκλι μου