Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Κρίση...μεγάλη κρίση...



... που όλο  και χειροτερεύει...

Στενάζουμε και ρημάζουμε οι ΄Ελληνες οικονομικά, γιατί  "κάποιοι"  παίζουνε τον "παπά" στις πλάτες μας.


Μας βλέπω σε λίγο  τις  θαλάσσιες γραμμές:

Ωρωπός-Ερέτρια

Ρίο- Αντίρριο

Γλύφα-Ωρεοί   κ.α....

να τις παλεύουμε κάπως έτσι...




Μεσ' στης κρίσης τον καιρό ,λοιπόν και έτσι για να αλλάξω διάθεση,  βρήκα εντελώς τυχαία πρόσκληση  για παιχνίδι από τον καλό e-φίλο lampro, που προσφάτως έγινε πατερούλης.
Το τυχαία οφείλεται στο ότι  ο ελεύθερος χρόνος μου είναι κατά πολύ περιορισμένος με το πρόβλημα υγείας  του πατέρα μου),


lampro μου, πρωτίστως  καταχάρηκα με το μωρό που αποκτήσατε και εύχομαι να σας ζήσει.
Στη συνέχεια και σύμφωνα  με τους όρους του blog-o-παίχνιδου πρέπει να σας μιλήσω για μένα.

Πέντε χρόνια τώρα  και όταν  μπλογκο-παίζω, έχω ήδη μιλήσει για πολλά πράγματα  σχετικά με εμένα. 
Μεταξύ πολλών άλλων και για τις αγάπες μου και που δεν είναι μόνο μία ... 
Με τί νευριάζω...
Για 7 από τις αλήθειες μου (μεταξύ μας,  σε όλα μου τα παιχνίδια,  μόνο για αλήθειες έχω μιλήσει)

ΕΔΩ  και ειδικότερα στην από  13/4/ 2008 και με τίτλο  "5, 10, 15...30, 35... φτου και βγαίνω", θα βαρεθείς να διαβάζεις και να μαθαίνεις για μένα.

Τέλος, αφού σε ευχαριστήσω  για την e-πρόσκληση  (μπήκα στη διαδικασία να ψάξω και να θυμηθώ παλαιότερες αναρτήσεις μου) σε παρακαλώ να  μας δώσεις  συνταγές με δενδρολίβανο,  διότι για  ένα περίεργο και ανεξήγητο  λόγο,  πέρα από τις φακές δεν το χρησιμοποιώ στη μαγειρική.



και 

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!