Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Διαλέγεις και παίρνεις...




Βεβαίως και κάνουμε τις επιλογές μας
(εκτός πολιτικής αναφέρομαι... με κούρασαν τα ίδια και τα ίδια...)
για οτιδήποτε μας ενδιαφέρει.

Φρούτα και φρούτα..
σχήματα, χρώματα


κι' αρώματα μας δώρισε η φύση από τη μια.
Πράματα και θάματα όμως έχει επινοήσει και ανακαλύψει το δαιμόνιο μυαλό του ανθρώπου.
Και δεν παραλογίζομαι καθόλου, αλλά θα καταλάβεις παρακάτω τι εννοώ.

Πριν από δεκαπέντε χρόνια ακριβώς, που λες φίλε μου καλέ, βρεθήκαμε με το Γλάρο μου και όλο το γλαρο-τσούρμο στη Λευκάδα για διακοπές. ΄Ασχετο, αλλά πουθενά δε μέναμε ήσυχοι, ούτε ευχαριστιόμασταν αν δεν τα είχαμε μαζί μας... ήταν και είναι το γλέντι μας, βρε παιδί μου...

Εκτός από Πόρτο Κατσίκι και για λόγους ευνοήτους, τη γυρίσαμε όλη. Στη Βασιλική λοιπόν όταν βρεθήκαμε πέρα από την ομορφιά του τοπίου, μας περίμενε και μια ευχάριστη έκπληξη.

Στον κήπο ενός παραθαλάσσιου σπιτιού και από μια περικοκλάδα που έφτανε μέχρι την ταράτσα του δευτέρου ορόφου κρέμονταν καταπράσινοι καρποί,

στους οποίους αναγνώρισα άλλο αγαπημένο μου εξωτικό φρούτο.

Και να σου, ο ιδιοκτήτης (΄Ελληνας) που έτυχε να ζει μόνιμα στη Νότια Αφρική, ο οποίος μόλις γνωρίστηκε με τον εκ Νοτίου Αφρικής Γλάρο μου, άνοιξε πόρτες κι' αγκαλιές και μας καλοδέχτηκε στο σπιτικό του. Εντυπωσιάστηκε με τα γλαρόπουλά μας (μέτραγε κεφάλια ο άνθρωπος...) και υποσχέθηκε πως όταν θα ωρίμαζαν τα φρούτα θα μου έφερνε στην Αθήνα, όπερ και έπραξε καλή του ώρα να' ναι, γιατί από αυτούς τους σπόρους απέκτησα και το δικό μου, που τρύγησα περί τον 15Αύγουστο τα τελευταία για φέτος ..."πάθη" του.


Με τα κιλά τα φρούτα που κάθε φορά μαζεύουμε,





το δε φυτό κάνει θαυμάσια σκιά στην πέργκολα από κάτω.

Kαι όooοχι... δεν τα γνώριζα όλα τούτα που έμαθα σήμερα μέσα από τις αναζητήσεις μου για το αγαπημένο μου "πάθος" που δε σου κρύβω πως τα βρήκα εντυπωσιακά ενδιαφέροντα.

Διότι δεν γνώριζα πως απαντάται σε δυο ποικιλίες. Το δικό μας ανήκει στη δεύτερη και πιο διαδεδομένη με τους μωβ καρπούς,

γιατί υπάρχει και η άλλη και πιο σπάνια με τους κίτρινους.


Δεν γνώριζα πως το ξύλο του με τη ονομασία Blackwood ή Μελανόξυλον

(όνομα και πράμα)

χρησιμοποιείται για την κατασκευή μουσικών οργάνων.
Tα καλύτερα κλαρίνα είναι από το ξύλο του κατασκευασμένα, γιατί είναι ξύλο
για καλύτερο ήχο
Κλαρίνα και κλαρίνα… που λένε, όχι μόνο γιατί προσφέρει καλύτερο
ήχο αλλά είναι πιο εύκολο στην επεξεργασία του
και όχι μόνο....
Μέχρι για την κατασκευή κονδυλοφόρων (στυλό) χρησιμοποιείται

Άλλες χρήσεις με αυτό το όμορφο ξύλο είναι: λαβές μαχαιριών κομμάτια σκακιού, ξύλινα γλυπτά κ.α.

΄Ηχος claves από ξύλο grenadilla ΕΔΩ


Ούτε επίσης γνώριζα πως μπορώ να φτιάξω
όμορφα γλυκίσματα.



Τα φετινά μου φυτώρια

΄Οπου πέσει σπόρος φυτρώνει... τόσο εύκολο είναι το φυτό.
Και από άρωμα...δε σου λέω τίποτε...


H σημερινή ανάρτηση αφιερωμένη στον εξαίρετο συμπλόγκερ
που τούτον τον καιρό "τρέχει" στο διαδίκτυο.