Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Με κάλαντα και με τσάϊ γιασεμί....


'myspace

Γερός να είναι κι’ ό,τι να 'ναι, λέγαμε με το Γλάρο μου όταν, εγκυμονούσα το δεύτερο παιδί μου και δεχόμασταν τις ευχές γνωστών και φίλων. Εκείνος βέβαια συμφωνούσε μαζί μου χαριτολογώντας για να μη μου χαλάσει την καρδιά, μα εγώ παρά το ότι το πρώτο μας ήταν γιος, αγόρι επιθυμούσα να είναι και πάλι. Να σκεφτείς πως όταν ήμουν ελεύθερη, ένα μυστήριο πράμα, μόνο τα παιδάκια αρσενικού γένους με τραβούσαν σα μαγνήτης. Για τέτοια τρέλα μιλάμε…


Και οι μήνες της εγκυμοσύνης κύλησαν ομαλά, όμορφα κι' ωραία όπως και την προηγούμενη φορά . ΄Αλλο περίεργο να δεις τώρα, εσύ που με διαβάζεις. Σε κάθε εγκυμοσύνη μου έλαμπα περισσότερο και από τη Βίσση, που ....λάμπει απ' τη χαρά της στο γνωστό άσμα.... Εγώ έλαμπα από ευτυχία.
΄Ωσπου μια γλυκιά και ήσυχη νύχτα παραμονής Χριστουγέννων, πριν από 27 χρόνια που αν και καταχείμωνο ούτε κρύο έκανε, το τελειόμηνο έμβρυο αποφάσισε πεισματωδώς, πως έπρεπε να μας πει πρώτο απ' όλους τα κάλαντα.

Φύγαμε κρυφά κατεβαίνοντας τις σκάλες στις μύτες των παπουτσιών μας με το Γλάρο μου, για να μην ανησυχήσουμε τους δικούς μου , που εκείνες τις ημέρες κρατούσαν μαζί τους τις νύχτες το «μεγάλο» μας (1,5 έτους) δια παν ενδεχόμενον.
Και στο άκουσμα της λέξης "κοριτσάκι", η ώρα 5 το πρωϊ, που ακόμη ούτε και οι πτσιρικάδες δεν είχαν βγεί για τα κάλαντα, εγώ η ...όμορφη κακούργα... δάκρυσα απογοητευμένη και του είπα με παράπονο, καθώς με είχε πνίξει στα φιλιά..."Σε γέλασα"....


Κι’ εκείνος, με αγκάλιασε και φώναξε κατασυγκινημένος μέσα στο χειρουργείο Τι λες....με τέτοια μπούκλα;… μια κούκλα είναι!!!
Γιατί ναι, ίσως το έχω πει μέσα από κάποια σχόλια, πάντα …«μαζί γεννούσαμε», εκτός από το ( 4ο κατά σειρά), προτελευταίο μας παιδί και τρίτο γιο μας, που επειδή γεννήθηκε πρόωρα (μόλις 6,5 μηνών)

ο γιατρός και φίλος μας, προς αποφυγή εκπλήξεων, του πρότεινε να μείνει έξω περιμένοντας.


Και τι δεν της φόρεσα που λες, μιας και τότε την είχα μια… Γκαρνταρόμπα από τα καλύτερα καταστήματα των Αθηνών και του Γιοχάννεσμπουργκ είχε…..Και δώσ’ του χωριστρούλες, κοτσιδάκια και κοκαλάκια μαργαριτούλες, που τα αγόραζα με τις καρτέλες. Ναι, μαργαριτούλες μου άρεσαν.
Η δε βάφτισή της έγινε σε εκκλησιά παραλιακή με φόντο το Σαρωνικό και έξω στο προαύλιο.
Απίθανη βάφτιση και αυτό το άτιμο μες την τρελή χαρά...δεν είχε από πού να μοιάσει βλέπεις...

Ωραία και τα αγοράκια, για να επανέλθω στο θέμα μας, δε λέω,....αλλά τα κοριτσάκια άλλο πράμα. ΄Αργησα να το καταλάβω βλέπεις....αλλά τα αγόρια τα έχεις κοντά σου μέχρι μια ορισμένη ηλικία. Το κορίτσι μένει πιο πολλά χρόνια κοντά στη μάνα, γιατί υπάρχει ταύτιση φύλου και ενδιαφερόντων και η Χριστίνα μου είναι για μένα το "ψυχοπόνιο" μου, όπως θα έλεγε και η μαμά μου.
Πέρασαν χρόνια και της το είπα όμως, γιατί το είχα βάρος στη συνείδησή μου, για τότε που αντί να χαρώ δάκρυσα.... Θα ήταν στα 22 της όταν, καλή ώρα στα γενέθλιά της σαν σήμερα, της ζήτησα μια μεγάλη συγγνώμη. ΄Ελα βρε μαμά, μου είπε ... κι’ εγώ μια αδυναμία στα αγοράκια την έχω, πώς να το κάνουμε….


Είχαμε γενέθλια λοιπόν σήμερα, γι' αυτό και χάθηκα... Μαζεύτηκαν όλα τα παιδιά και περάσαμε τόσο, μα τόσο όμορφα!!!


merry christmas Pictures, Images and Photos
Και για να μη σε ζαλίζω μεθαύριο πάλι με τα γεννοβολήματά μου και τα γενέθλια του γιού μου, θα αναφερθώ σήμερα και σε αυτό, το ύστερα από ένα χρόνο ακριβώς, ευτυχές γεγονός...


΄Ητανε τριών μηνών μωράκι, που λες η Χριστίνα μας, όταν εγώ η προκομένη Γλάρισσα, τσουυυυυπ, μένω έγκυος ξαναααά. Τώρα ξέρω τι λες εσύ από μέσα σου... anyway... ΄Ομως η υπόθεση παιδιά και με ό,τι αυτό συνεπάγεται, για μας τους δυο ήταν και είναι γλέντι.
Και αναφέρομαι φυσικά στο μεγάλωμα των παιδιών χωρίς ιδιαίτερα και αξεπέραστα προβλήματα υγείας, πέρα από τα συνηθισμένα και κλασικά, με παιδικές ασθένειες και μικροατυχήματα ...

Με ΠΗΤ λοιπόν: 26/12, που σημαίνει για
σένα που ίσως δε γνωρίζεις, φίλε και γένους αρσενικού αναγνώστα μου, Πιθανή Ημερομηνία Τοκετού. Αν μέχρι τότε ...δεν, είχε πει ο μαιευτήρας μου, άφησε να περάσουν δυο μέρες και εφ' όσον και πάλι δεν... τηλεφώνησέ μου στις 28/12. Και αφού λοιπόν ΔΕΝ μέχρι τις 26, του τηλεφωνώ στις 28/12, όπως μου είχε πει..
΄Ελα από το ιατρείο, λέει. Και πάμεεεε... Πρόσεξε μου λέει, υπάρχει μία ελαχίστη διαστολή, και πιθανόν να μας προκύψει τοκετός Πρωτοχρονιάτικα. Αν όμως έρθεις απόψε, σε μια ώρα θα τον κρατάς αγκαλιά και παραμονή Πρωτοχρονιάς θα είσαστε στο σπίτι...

Πάλι πίσω στο σπίτι οι Γλάροι που λες, παίρνουμε τα ήδη από ημερών έτοιμα απαραίτητα και κατ' ευθείαν στο μαιευτήριο. ΄Οπως το είπε βρε παιδί μου, σε μία ώρα "αγοράκι"
φώναξε, σηκώνοντάς το ψηλά
Kαι εκεί μέσα στο χειρουργείο ο Γλάρος μου, με την ιατρική ρόμπα, το σκουφί και αφού πέταξε τη μάσκα, με αγκάλιαζε και με φιλούσε. Τρελοί για τρελοί και οι δυό μας σου λέω, γλέντι οι τοκετοί...

΄Υστερα από τρείς ημέρες παραμονή Πρωτοχρονιάς πρωί, ντυμένη στην πένα εγώ, βρίσκομαι κολλημένη στη τζαμαρία του μεγάλου παράθυρου, να απολαμβάνω τρισευτυχισμένη το χιόνι που έχει καλύψει απ' άκρου εις άκρον το Λεκανοπέδιο. Τον περιμένω να φανεί για να μας πάρει και ο Γλάρος πουθενά,. Η ώρα περνάει και αρχίζω να ανησυχώ....
Καταφθάνει με 1 1/2 ώρα καθυστέρηση... Τί συνέβη, τον ρωτάω... Θα σου τα πω στο αυτοκίνητο μου λέει, απόψε πάντως θα έχουμε στο οικογενειακό ρεβεγιόν το Γενικό Γραμματέα της Ιαπωνικής Πρεσβείας με τη γυναίκα του και το μωρό τους...

Τζίζας Κράιστ...αναφώνησα ανηφορίζοντας με το αυτοκίνητο τη Λ. Κηφισιάς (Κηφισίας ντε... άλλη φορά φίλε συμπλόγκερ θα σου πω πώς έμαθα κι' αυτό, είναι κάτι σχετικό με τις ονομασίες που λανθασμένα επικράτησε έτσι να λέγονται, κάτι όπως Γουδί-Γουδή) .
- Πόθεν μας προέκυψεν ο Ιάπων;
- Χα... είπε ο Γλάρος περίμενε επί ματαίω ο ταλαίπωρος για ταξί , διπλωμένος στα δύο από την παγωνιά, στην έρημη από το πολύ χιόνι Λεωφ. Κηφισίας
- Μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
- Ευχαριστώ, ψάχνω για ταξί και δεν περνάει κανένα. Πάω σπίτι μου στη Φιλοθέη.
- Είσαι τυχερός, στο δρόμο μου είσαι. Σήμερα παίρνω από το μαιευτήριο τη γυναίκα μου με το γιο μου. Σε πηγαίνω στο σπίτι σου και πάω σ' αυτούς ύστερα . Δίπλα είναι εξάλλου.

Το βράδυ λοιπόν (αξέχαστα όμορφο ρεβεγιόν), κατέφθασαν οι Γιαπωνέζοι με γλυκά χειροποίητα, χειροφιλήματα ο Γιαπωνέζος... υποκλίσεις η Γιαπωνέζα.... και ένα κουτί μεταλλικό τσάϊ γιασεμί, μιλάμε για ΤΟ άρωμα, που ακόμη και όταν τελείωσε , μοσχοβολούσε γιασεμί για πολύ καιρό ακόμη....

Πάντοτε λοιπόν μοιράζαμε τη διαφορά των τεσσάρων ημερών και κάναμε επίσημα γενέθλια και στους δυο την ίδια μέρα, σβήνοντας κεράκια στην ίδια τούρτα. ΄Ετσι και σήμερα είχε έρθει με την Εβελίνα του και εκείνος.
Να είναι καλά τα παιδιά, τα φετινά γενέθλιά τους θα μας μείνουν αξέχαστα.


myspace layouts


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ,
ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ

101 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

καλές γιορτέέέέές! χρόνια καλά. πολλά. ευτυχισμένα. ονειρεμένα. όμορφα. ζεστά. γλυκά. χρόνια πολλά στα καμάρια σου. να τα χαίρεσαι. να σε χαίρονται. πάντα με αγάπη. υγεία. χαμόγελο. αγάπη. για όλους. ό,τι επιθυμείς γλαρένια μου και δεν το έχεις ακόμα, να το βρεις σου εύχομαι, να στο χαρίσουν απλόχερα. σε σένα. στην οικογένειά σου. φιλιά πολλά!!

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ :)!!! ΑΡΚΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ :)!!!! ΦΙΛΙΑ ...

αντωνης είπε...

Χρονια πολλα Γλαρενια!
Να τους χαιρεσαι και να σε χαιρονται ολοι!


:)

Sophia Kollia είπε...

Αγαπητή Γλαρένια, ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένεια σου.
Πάντα αγαπημένοι να δημιουργείτε όμορφες αναμνήσεις, αγάπης και σύμπνοιας.
Καλημέρα και χρόνια πολλά.

mahler76 είπε...

καλά και υπέροχα Χριστούγεννα με υγεία πάνω από όλα σε ολόκληρη την γλάρο οικογένεια.

Αλεξάνδρα είπε...

Να χαίρεσαι όλη την υπέροχη γλαρο-οικογένεια!

Χρόνια Σας Πολλά
και Καλά !!!

Ιδιαίτερες ευχές στα δυό παιδιά σου, που γιορτάζουν την μέρα που γεννήθηκαν.

Πάντα γεμάτοι αγάπη να είσαστε.

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Γλαρένια, όλα είναι υπέροχα αλλά αυτά τα κορίτσια είναι το κάτι άλλο. Ίσως επειδή είμαι ερωτευμένος με την γυναίκα να έχω αυτή την αδυναμία.
Να τα χαίρεσαι καλή μου και να τα δεις τρισευτυχισμένα, και αν ακολουθήσουν τον δρόμο σου φαντάζομαι τι θα γίνεται στις γιορτές.
Να είσαστε όλοι καλά πολλά φιλιά από τον gskastro

Μαριλένα είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

και στους εορτάζοντες και σ' ολους σας.

να ειστε ολοι γεροι, δυνατοί και χαρούμενοι.

να τα εκατοστήσουν κι ο γιος κι η κόρη, να εχουν πάντοτε υγεία και αγαπη στη ζωή τους.

όλοι, να ειστε παντα ενωμένοι κι αγαπημενοι, οπως ακριβώς τώρα!

φιλιά πολλά κι ευχές άλλες τόσες, Γλαροοικογένεια και ..εταίροι :)))

Hfaistiwnas είπε...

Τώρα αν σου πω ότι θέλω να γίνω πατέρας πως θα το πάρεις; Άστο μην απαντάς! Να σου ζήσουν τα παιδιά και Χρόνια πολλά τους! Να τα δεις όπως επιθυμείς! Καλά Χριστούγεννα εύχομαι!!!

kiki είπε...

Πολύ συγκηνητικό γλαρένια μου (ειδικά η πρώτη ιστορια). Να τα χαίρεσαι και να χαιρεστε! Χρόνια πολλά και καλά!

P. Kapodistrias είπε...

Θερμές από καρδιάς ευχές για ευλογημένη συνύπαρξη ανάμεσα στους Αγαπημένους.
Πάντα Χριστούγεννα να εορτάζετε. Πάντα Γιορτές και Χαρές να βιώνετε!

Alkmini είπε...

Χρονια τους Καλα στα Γλαροπουλια

Γλαρενια μου σου ευχομαι Καλες γιορτες και σε σενα και σε ολη την Γλαρο_οικογενεια που πρεπει να ειναι πολυ, μα πολυ ομορφη!

σμουτς στα μουτρα.

Leviathan είπε...

xronia polla polla!!!igeia pano ap ola kai xara!!!na peraseis omorfa tis giortes me agapimena prosopa!!na ta xairesai pada ta paidia sou!!filia!

George είπε...

τα χρόνια πολλά και απο μένα Γλαρένια. Να χαίρεσαι και τα παιδιά

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχισμενα Χριστουγεννα μαζί με τους ανθρωπους π αγαπας!
χαμόγελα και φιλιά πασπαλισμένα ζάχαρη άχνη!
και χαμόγελα Λιακάδας

Unknown είπε...

Καλημέρα

Χρόνια πολλά Χρόνια καλά
Γεμάτα χαρά και ευτυχία

Καλά Χριστούγεννα

Φιλιά θαλασσινά

Nefelli είπε...

Χιλιόχρονα τα γλαροπούλια σου και πάντα έτσι να είναι οι μέρες σας χαρμόσυνες και γιορτινές.
Να τα χαίρεσαι γλαρένια μου.
Φιλί γλυκό

KitsosMitsos είπε...

Χρόνια πολλά και καλά εύχομαι! Ό,τι επιθυμεί ο καθένας μας!

gregory είπε...

να σου ζησουν τα γλαρακια σου.και να τα χαιρεσε...καταλαβενω την χαρα σου για καθε παιδι..και εγω 4 εχω και εχτες μαζευτηκαμε ολοι μαζι και ειπαμε τα παλια και για το αυριο...να ειστε ΟΛΟΙ ΕΥΤΗΧΗΣΜΕΝΟΙ...
χρονια καλλα..

Anastasios είπε...

Happy Boxing Day!

Χρόνια Πολλά και Καλά.

Ευλογημένες Ημέρες, γεμάτες Φως και χαμόγελο!

Sissi Soko είπε...

Ευχαριστούμε για το τσάϊ, μαμά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΝΕΟ

Ο JK ΕΙΜΑΙ

fpboy είπε...

Nα'σαι πάντα καλά και ευτηχισμένη!
Ωραίο ποστ.

αθεόφοβος είπε...

Αυτά πλέον δεν είναι Χριστούγεννα.
Είναι η σύνοψη της οικογενειακής ευτυχίας!
Να είστε πάντα καλά και ευχομαι κάθε ευτυχία για τον νέο χρόνο!

Aspa είπε...

Χρόνια πολλά και καλά!!!
Να τα χαίρεσαι και τα δυο σου τα χριστουγεννιάτικα δώρα! Να είστε όλοι καλά, πολλές ευχές!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

b|a||s|n\i/a μου,
Σ' ευχαριστώ για τις πλούσιες ευχές σου.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΤΖΑΝΤΖΑΜΙΝΟ-ΜΠΟΥΓΑΡΊΝΙ μου,
Δεν έχω παράπονο, χορταστικές και οι δικές σου ευχές.
΄Ο,τι επιθυμείς σου εύχομαι
μα πάνω απ' όλα υγεία
για να μπορείς να μάχεσαι
και να 'χεις τα πρωτεία

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αντώνη μου,
Σ' ευχαριστώ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

sofia μου,
Εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mahler μου,
Σ' ευχαριστώ, να 'σαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αλεξάνδρα μου,
Να χαίρεσαι κι' εσύ τα δυο σου βλαστάρια και τον καλό σου!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gskastro κι ΄Αρχοντά μου,
Υμνητή του ωραίου φύλου να χαίρεσαι κι' εσύ τα δυο σας βλαστάρια!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

μαριλένα μου,
Ναι..ναι... και οι "εταίροι" είναι όλοι τους αξιόλογα παιδιά., Πολύ τα αγαπώ!!!

Σ' ευχαριστώ,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, να είστε ΟΛΟΙ ΣΑΣ καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

hfaistiwna μου,
Και βέβαια θα απαντήσω, για να σου πω πως είσαι μικρός ακόμη για τα σημερινά δεδομένα και ανάγκες.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kiki μου,
H όμορφη της πρώτης ιστορίας είναι αυτή πυ πέρσι ήρθε στο μυροβόλο νησί σου και για την οποία έστειλες με προθυμία και φροντίδα χάρτες του νησιού και διάφορες πληροφορίες
Σ' ευχαριστώ και από εδώ, να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Π.Κ. μου,
Σε ευχαριστώ για τις πάντα ευλογημένες σου ευχές.
Να είστε γεροί και να καμαρώνετε τα παιδιά σας.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

aliki μου,
Eίναι πολύβουη πόλη τ' Ανάπλι μας, διαφορετικά θα μας είχες πετύχει όλη την...κουστωδδία...δε μπορεί...

Τώρα πλέον έρχονται εκεί μόνοι τους

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

l;eviathan μου,
Σ' ευχαριστώ από καρδιάς και

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

george μου,
Μπορώ να μη χαμογελάω με την επίσκεψή σου;
Ρόδα γέμισε το e-σπιτικό μου, σαν και αυτό της τελευτίας σου ανάρτησης που σίγουρα θα το κλέψω...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιακαδίτσα μου,
Σ' ευχαριστώ, να είσαι ΠΑΝΤΑ κξαλά!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γιε του ανέμου και της θάλασσας,
Σ' ευχαριστώ, να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά και ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Ax Γλαρένια μου , έχεις τον δικό σου τρόπο να τα λες και να τα περιγράφεις και εμένα που κάτι βρίσκω κοινό με τα δικά σου συρταράκια αναμνήσεων, αρχίζουν οι δικές μου θύμισες να με κατακλίζουν, και θυμάμαι τα δικά μου μωρά και συγκινούμαι !!
Μα έχω γίνει πολύ ευσυγκίνητη γμτ!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , να τους χαίρεσαι όλους , πάντα μαζί και αγαπημένοι , πάντα ευτυχισμένοι !!
Σαμιώτικα φιλιά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

nefeli μου,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

kitsimitso μου,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

gregory μου,
Mιλάμε την ίδια γλώσσα...
:-)))
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

π. Αναστάσιέ μου,
Είμαι συγκινημένη με τις τόσες ευλογημένες ευχές και την παρουσία σου.
Σ' ευχαριστώ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Aντώνης είπε...

Χρόνια πολλά! Είναι τόσο όμορφο που έχεις τόσους λόγους να γιορτάζεις διπλά αυτές τις ημέρες! Να τους χαίρεσαι και να χαίρεσαι!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πανόπτη μου,
Και πηγαίνει σήμερα με το κρύο...δε σου λέω τίποτε...
:-)))
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

fp boy μου,
Καλώς ήρθες κι σ' ευχαριστώ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σκρουτζάκο μου,
Δεν το πιστεύω..... ο blogger, παιδί μου.... σου έκανε τέτοια πράγματα;
;-))))
Για δες κι' εμένα

ΕΔΩ
και ΕΔΩ τί πλάκες μου έκανε το καλοκαίρι, να φρίξεις....

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Άσπα μου,
Πραγματικά εκείνες οι δυο χρονιές είχαν μια μοναδικότητα, στην ενθύμηση των οποίων όλες οι επόμενες επηρεάζονται άμεσα.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αθεόφοβέ μου,
Πολλή δουλειά η μεγάλη οικογένεια και ακόμη μεγαλύτερες οι έγνοιες, μα η αποζημίωση υψίστη και μεγαλειώδης.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, κοντά σ' αυτούς που αγαπάς και σ' αγπούν!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Side21 είπε...

Χε χε χε !!!
Τέτοιες μέρες πριν
18 χρόνια έκανα την αλλαγή χρόνου στο Νοσοκομείο
Σάμου παρέα με την κορούλα μου που επίσης
βιάστηκε και φόρτωσε ένα χρόνο στην ημερομηνία
γέννησης παραπάνω στην ταυτότητά της !!!
Να φανταστείς ότι όλα τα απαραίτητα είχαν
ταξιδέψει την προηγούμενη για Αθήνα ...
και ζητιάνευα στο θάλαμο με τα νεογέννητα
πάμπερς, φόρμες και ζυπουνάκια !!!
Εύχομαι ολόψυχα σ' όλο το σμήνος
κι ιδιαίτερα στους εορτάζοντες
ΧΡΟΝΙΑ σας ΠΟΛΛΑ και το 2009 να σας
χαρίσει υγεία πρόοδο & ευτυχία ...

Υ.Γ.
Ευχαριστώ πολύ για την κάρτα ...
αν & δεν ανοίγει το συνημμένο
στο e-mail μου ...

pentanostimi είπε...

χρονια πολλα και καλα για ολη τη γλαροοικογενεια...αντε τα καταφερες πάλι να μας συγκινήσεις φυρδην-μιγδην και ασκαρδαμυστι
φιλια

Σταλαγματιά είπε...

Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι η γέννηση ενός παιδιού.
Πληρότητα και μοναδική απόλυτη ευτυχία.
Είσαι τυχερή που την ένιωσες τόσες φορές.
Να είσαι πάντα γερή και να τους χαίρεσαι όλους.
Χρόνια πολλά γλάρε μου και πάντα μα πάντα να έχεις τόσο δυνατές χαρές!!

dodo είπε...

Αντί άλλου σχολίου, ένα μεγάλο χαμόγελο και πολλές εγκάρδιες ευχές γιά υγεία και αισιοδοξία!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Καλή μου,

Να σου ζήσουν οι Γλάροι και τα Γλαρόπουλα, διπλές και τριπλές για σένα αυτές οι μέρες, να τις γιορτάσετε όλοι μαζί...

Πολλά Φιλιά με τσάι γιασεμί

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

side21 μου,
Χαχα...
Η ομορφότερη νίλα της ζωής σου δηλαδή.

Γενέθλια και η Αιγοκερίνα σου σε 4 μέρες, λοιπόν....
ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΕΠΙΘΥΜΕΙ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

pentanostimi μου,
Απνευστί το πήγες το κείμενο. Σε ζάλισα, σε αναστάτωσα....
μα δε μπορώ να μη θυμάμαι τα όμορφα....

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Anastasia μου,
Σ' ευχαριστώ και εύχομαι, ό,τι επιθυμείς να αποκτήσεις

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

dodouli μου,
Με το ευρηματικό αβατάρ (πολύ μου αρέσει, με γειά σου!!!!), σ' ευχαριστώ και να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

odipore μου,
Oi ευχές μας πολύ θα ήθελα να απευθύνονται σε κάθε άνθρωπο τούτου του πλανήτη, αλλά δε μας κάνει το χάρη....
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

neni είπε...

Εγώ συγκινήθηκα πάντως.Πολύ τρυφερά γράφεις,αισθάνθηκα πολύ όμορφα με τις σκηνές που ήρθανε στο μυαλό μου.Να τους αγαπάς και να τους χαίρεσαι όλους.
Χρόνια πολλά και πολλά φιλάκια.

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Χρόνια Πολλά σε σένα και την οικογένεια σου.
Την οικογένεια,την ποιο σημαντική αξία της ζωής.

Καλό απόγευμα

Δέσποινα είπε...

Χρὀνια πολλά!!!
Να είστε καλά και να χαίρεστε την οικογένεια! Χαρούμενες γιορτές και καλή χρονιά!

Ανδρόνικος είπε...

Χρόνια πολλά και σε σένα και καλά

Το ίδιο για όλους του φίλους
που απέκτησα μέσα από το blog

Εχω αποστασιοποιηθεί για λίγο καιρό
διότι πρέπει να αφοσιωθώ και να ολοκληρώσω τα γραπτά μου.

iLiAs είπε...

..να τα χαίρεσαι όλα Γλαρένια και να είστε παντα αγαπημένοι, χαμογελαστοί!

Crazy Tourists είπε...

Αχ βρε Γλαρένια!! Συγκινήθηκα πάλι!!!
Να είσαι καλά εσύ και η υπέροχη οικογένειά σου!!
Φιλιά πολλά και ευχές και από τους δυό μας!

Άστρια είπε...

Γλαρένια μου, τις ευχές για τα παιδιά, κατά λάθος τις έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση, ξαναγράφοντας και για τον Κανέλλο σου.

Δεν πειράζει, ξαναήρθα και ευκαιρία να σου πω πόσο μου αρέσουν τα αρωματικά τσάγια. Με τριαντάφυλλο είχα δοκιμάσει στην Πόλη. Στο σπίτι το απόγευμα μου αρέσει να πίνω το earl grey.

Σε φιλώ, να είσαι καλά.

Crazy Tourists είπε...

Χρόνια πολλά!!! Να είστε καλά και να χαίρεσαι όλη τη γλαροοικογένεια! Πολλα φιλιά!!

marianaonice είπε...

Να τα χαίρεσαι γλαρένια μου τα βλαστάρια σου!!
Να τα καμαρώνεις όπως το ονειρεύτηκες γερά και ευτυχισμένα!!
Τι όμορφη διήγηση!
Η θαλπωρή της ψυχής σου και της οικογενειακής σου ευτυχίας ξεχύθηκε μέχρις εδώ και ήδη μύρισα κι εγώ το γιασεμί από το τσάϊ του Ιάπωνα!
Νάσαι καλά!!
Καλή Πρωτοχρονιά!!
Με υγεία, χαρά και πρόοδο εύχομαι καλή μου για σένα και την υπέροχη οικογένειά σου!!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Να τη χαίρεσαι ΟΛΗ τη γλαροφαμίλια σου, με ΥΓΕΙΑ πάντα!!!

:)

Παλμος είπε...

΄Ολα τα καλα να έχουν τα μικρουλια σου!!

Και εσυ να τα καμαρωνεις:))


Πολλές ευχές χρόνια καλα με υγεία, αγαπη.


Τα φιλια μου.

Μαρια Νικολαου είπε...

Τη νυφη μου μου θυμησες που ολο εμενε έγκυος αμεσως .
Χαχαχα ωραια ιστορια και να χαιρεσαι τα παιδια σου .
Να στε μια ευτυχισμενη οικογενεια και να περνατε υπεροχα
Καλες γιορτες με την αγαπη μου για ολους

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ.ΕΚΑΝΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Ο ΑΑΤΟΝ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ.

Roadartist είπε...

Τι ομορφιά αυτό το ποστ... Πολλές ευχές για ότι καλύτερο.. Μέσα από τη ψυχή μου, φιλάκια....

anamella είπε...

Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά

ζαφορα είπε...

Τι να σου πώ γλαρένια μου.
Μοναδική στις περιγραφές.
Λες και είμουν εκεί.Πόσο μου αρέσουν τα παραμύθια.
Ζεις πάντα αυτό που θέλεις
και με τον τρόπο που θέλεις.
Η ψευδαίσθηση μιας πραγματικότητας
που ίσως κάποτε μπορεί και να γίνει.

Καλό βράδυ γλυκιά μου


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Έχω ευχή καλή σαν παραμύθι κόπιασε.

http://zafora.blogspot.com/2008/12/blog-post_28.html

ζαφορα είπε...

Κάτι πρέπει να κόλυσε καταλάθος
στην αρχή αυτού που σου έγραψα.

sorry ανείκει αλλού.

Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου
και να σε χαίρονται.

HaLiaS είπε...

ίσως να είναι το κλίμα των ημερών
ίσως ο τρόπος που γράφετε
μα συγκινήθηκα με την ανάρτησή σας
αν και καθυστερήμενα
ότι καλύτερο για εσάς και την γλαρο-οικογένεια
χρόνια πολλά, καλά κι ευχτυχισμένα, με υγεία και χαρούμενες καθημερινές στιγμές
να τα εκατοστήσουν και τα γλαρόπουλα, να τα καμαρώνετε όπως επιθυμείτε και επιθυμούν! :)

Katerina ante portas είπε...

Tέτοιο όμορφο διήγημα, θέλει ευχές, πολλές ευχές! Καλορρίζικα τα παιδιά του Δεκεμβρίου, που μεγαλώνουν σε τόσο ζεστή αγκαλιά!

Χρόνια πολλά και ευλογημένα, όλοι σας!
Με αγάπη -και κρυφοθαυμασμό-

jacki είπε...

Ωωωω τι είπες τωρα. Και εμείς 5 αδέρφια είμαστε.. Μα γεννημένα μέσα σε 7 χρόνια.. καθότι και 2 κεσσαρικές.. Αλλιώς τα παιδιά θα ήμασταν περισσότερα και δε θα υπήρχε η διαφορά των 2 χρόνων.
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
Η αδερφη μου έχει δυο γιους.. και περιμένει το τρίτο.. μάλλον αγόρι :)
Καλή Πρωτοχρονιά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

neni μου,
Σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κωνσταντίνε μου,
που έχεις το ίδιο αγαπημένο όνομα με τη φατσούλα της 1ης εικόνας,έτσι όπως τα λες είναι.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δέσποινά μου μου,
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!
Σου εύχομαι κάθε επιτυχία!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ανδρόνικέ μου,
Τις ευχές μου για καλή επιτυχία!
Σίγουρα θα μοιραστείς μαζί μας κάποιο απόσπασμα σαν το εξαιρετικό προηγούμενο
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

iLia μου,
Nα είσαι πάντα καλά!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τρελοτουριστάκια μου,
Καλή σας, όμορφη και γεμάτη θαλπωρή μέρα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Αστριά μου,
Κι' εμείς το αγαπάμε πολύ. Εδώ μέσα κυκλοφορεί τσάϊ με πολλών λογιών αρώματα. Αυτό που δεν πετυχαίνω σε καλή ποιότητα, τελευταία, είναι το γιασεμί.
Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

marianaonice μου,
Nα είσαι πάντα καλά και ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΑΜΆ(Λ)ΘΕΙΆ μου,
Κι' εσύ καλή μου τα δικά σου.
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΧΡΟΝΙΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Παλμέ μου,
Στην προσπάθεια βρισκόμαστε, για να μην τους λείπουν πράγματα και συναισθήματα.
Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαρία μου Νικολάου μου,
Χα.... το υπέροχα...παίζεται...
Να σε είχα εδώ όταν ήταν μικρά που θυμούνταν να παίξουν και να λύσουν διαφορές στο τραπέζι...
;-)
Είχε το γούστο της, αλλά απαιτούσε και γερά νεύρα εκείνη η περίοδος, είναι απόλαυση όμως και η τωρινή που μαζεύονται σαν φιλαράκια και συζητάνε τα δικά τους

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σκρουτζάκο μου,
με είχες ενημερώσει και έχω ήδη διορθώσειτη διεύθυνσή σου.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

anamella μου,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

roadartist μου,
:-)
ΧΡΟΝΙΑ SOY ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ζαφορένια μου,
΄Ασχετα από την παραδρομή που διευκρινίζεις να σου πω, πως ό,τι έζησα το θέλησα.... μα πολύ, ΄Ισως να έπαιξε βασικό ρόλο το ότι δεν εχω αδέλφια.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ηalia μου, \
Σ' ευχαριστώ για τις όμορφες και ζεστές σου ευχές!!!
Δεν είπαμε, ΟΧΙ πληθυντικό;
;-)))

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Katerina μου ante portas
Nα δεις που έτυχε πέρα από τα δυο αυτά Αιγοκεράκια και τα μικρότερα να είναι μαζί. ΄Εχω λοιπόν και δυο Λιονταράκια.
:-)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

jacki μου,
Να ζήσετε και να είστε αγαπημένοι και να σας χαίρονται οι δικοί σας.
Εγώ δυστυχώς μεγάλωσα χωρίς αδέλφια και μεγαλώνοντας η έλλειψη αυτή ήταν εντονότερη.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

faraona είπε...

Να τα χαιρεσαι γλαρενια μου τα γλαροπούλια σου!!!Ναναι γερα και να τα καμαρώνεις!!!
Καλη σου χρονιά!!!