Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Οι γιορτινές προετοιμασίες της γλάρισσας



Στολίσατεεεεεεε;

Divider, Christmas, animated Pictures, Images and Photos

Πολύ μου αρέσουν οι χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες. Χρώματα, στολίδια, λαμπιόνια μέσα κι’ εξω σε όλο το σπίτι.

myspace layouts


και στην κουζίνα ο …πυρετός του φούρνου και των ταψιών.

Κανέλες και γαρύφαλλα, βανίλιες, μαστίχες και ανθόνερα.

Μόνο το τζάκι δε συμμετείχε μέχρι προχθές σε όλον αυτό τον πανζουρλισμό λόγω της καλοκαιρίας, αλλά για από ‘δω και πέρα θα καίει …αναδρομικώς.

Mεταξύ μας… δεν με ενθουσιάζει καθόλου η ιδέα πως θα

γιορτάζαμε θαρρείς και είμαστε στο Cape Town.


Εξακολουθώ, που λες, να επιμένω ελληνικά, όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες τούτη τη γιορτινή περίοδο και να που
μόλις σήμερα είδαμε άσπρη μέρα…

christmas divider Pictures, Images and Photos

Κάθε χρόνο, όπως έχω ξαναπεί, με τους πρώτους στολίζω για τα Χριστούγεννα, αλλά έτσι και …ξεστολίζω…

Θεωρώ πως μετά την Πρωτοχρονιά δεν υπάρχει λόγος να …αιωρούνται τα γιορτινά στολίδια.

Το ίδιο κάνω και με τα γιορτινά γλυκίσματα.

Εκεί λοιπόν ανάμεσα σε λεκάνες, ζύμες και ταψιά…αφού φούρνισα τους κουραμπιέδες μου, κατευθείαν …η γλάρισσα στο  στο πι-σι, μέχρι να ξεφουρνίσω.

Και βρήκα πάλι ωραία και διασκεδαστικά πράγματα που αμέσως τώρα φίλε μου μοιράζομαι μαζί σου, έτσι για να ξεφύγει το μυαλό από την πολλή γκαντεμιά που ως έθνος μας παραδέρνει …
Κάπως έτσι ξεκινάει o συμπλόγκερ konsoulito σε μια παλαιότερη ανάρτηση που μου τράβηξε την προσοχή. Πολύ τη διασκέδασα και σου προτείνω να διαβάσεις αν δεν έτυχε μέχρι σήμερα
  • Λαμβάνω και ένα μεϊλάκι με την επίκαιρη γελοιογραφία
  • και το άλλο μέιλ, που κακά τα ψέματα πικρές αλήθειες θίγει, μιας και στην πατρίδα μας δεν έμεινε τίποτε όρθιο: “Άκυρα τα Χριστούγεννα για φέτος στην Eλλάδα μας!!! Η γέννηση ματαιώνεται !!! Ο Ιωσήφ πρέπει να πληρώσει περαίωση, η Φάτνη να τακτοποιηθεί ως ημιυπαίθριος, η Παναγία δεν παίρνει επίδομα τοκετού, οι Άγγελοι δεν πετάνε λόγω απεργίας των ελεγκτών και οι 3 Μάγοι φοβούνται ότι θα απελαθούν ως λαθρομετανάστες..!!! “
  • Παίζω και το παιχνιδάκι που βρήκα αρκετά διασκεδαστικό
  • Tο αποτέλεσμα ήταν πως από τη βιασύνη μου να φουρνίσω …για να μη μένει μόνος του ο υπολογιστής (έτσι λέμε τώρα την e-ξάρτηση), κάτι δεν ακολούθησα πιστά από τη δοκιμασμένη και επιτυχημένη μου συνταγή…και
    φέτος οι κουραμπιέδες μου έγιναν κάπως έτσι..



Παναγία μου, τι έπαθα…
έκραξα η νοικοκυρά… blogger...

Μην τρελαίνεσαι…έφη ο Γλάρος μου, χαμένοι δεν πρόκειται να πάνε… θα έρθουν τα “πιράνχας” (έτσι λέει τα γλαρόπουλα)

και θα ψάχνεις να τους βρεις…

Και του χρόνου, γυναίκα μου και… ας ξαναχαλάσουν…Merry Christmas Pictures, Images and Photos


Να είστε και να είμαστε όλοι καλά και να απολαμβάνουμε το δώρο που μέσω της τεχνολογίας μας προσφέρεται και που είναι η

αμοιβαία – αμφίδρομη και αληθινή μας επικοινωνία