Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Της ρομαντικής... και του ασώτου




Παραξενεύεσαι, προφανώς, με τον τίτλο της σημερινής ανάρτησης.
Για όλα όμως, υπάρχει μια εξήγηση.

΄Ετοιμη και υπό δημοσίευση ήταν η ανάρτηση τούτη, έψαχνα όμως και ένα δεύτερο θεματάκι για να συμπεριλάβω.
Πώς λένε "
Δύο σε ένα"... αυτό ακριβώς.
Αφού λοιπόν προέκυψε η πρόσκληση από το
skroutzako,
να ξεκινήσω απ' αυτήν.


Skroutzako και καλέ μου φίλε,
'Ολου του κόσμου οι μουσικές μ' αρέσουν.
Είναι όμως μερικά ακούσματα που θέλουν τον τόπο και το χρόνο τους, ακόμη και ... την κατάστασή τους.



Από ....συναισθηματική (το βασικότερο)
...τοπική, μέχρι χρονική...
ακόμη και αυτήν των...καιρικών συνθηκών.

Μη γελάς, με μια βροχούλα δεν έχει συμβεί να μελαγχολήσουμε;
Τσουπ... το βάζεις το τραγουδάκι, που σε άλλη περίπτωση θα το 'κλεινες το μηχάνημα...

Eίναι και άλλα που δεν ανέχεσαι ούτε νότα, αλλά έρχεται η στιγμή που λες, δώσε κι' άλλο...
glitter-graphics.com

Και αμέσως θα σου εξηγήσω, για να γίνω σαφέστερη.
Εγώ είμαι που δεν αντέχω το άκουσμα του κλαρίνου;
Εγώ λοιπόν, είμαι αυτή που έκλαιγα με λυγμούς στο άκουσμά του,
κάποιο Πάσχα στο ελληνικό club του Johannesburg.
΄Ααααλλος, όπως καταλαβαίνεις, ήταν ο λόγος.
Η νοσταλγία για την Πατρίδα και μόνο.

Είναι επίσης άλλα, που σε αγγίζουν μόνο από το στίχο, άλλα που τους παραδίνεσαι μόνο από τη σύνθεση και άλλα που σε συγκλονίζουν, αποκλειστικά και μόνο από την περίσταση.

Κατά καιρούς λοιπόν
και
ανάλογα με τη θεματολογία

της ανάρτησης ή κάποιες κακές
διαθέσεις....

ή άλλες πηρεασμένες από
γεγονότα πολύ άσχημα και οδυνηρά...
και
άλλες
πολύ όμορφες και νοσταλγικές,
έχω αναφερθεί σε μερικά από αυτά.

΄Οπως καταλαβαίνεις, τα τραγούδια που
κατά καιρούς

ήταν οι
μουσικές μου επιλογές
,
είναι του ...
του ύψους ή του βάθους.... του μήκους και του πλάτους
...

Τούτο να θυμάσαι,
πως παθαίνω μεγάλο κόλλημα με ό,ποιο τραγούδι μου αρέσει, όπως
ΤΟΥΤΟ,
TOYTO...

και
ΤΟΥΤΟ ΕΔΩ.

Είμαι ικανή, δηλαδή, να ακούω το ίδιο και το ίδιο...επί ώρες και για πολύ καιρό.


glitter-graphics.com


Τώρα πάλι... ποιός είπε, πως του ασώτου είναι το χειμώνα;
Εμένα να ρωτήσεις, που τρόμαξε το μάτι μου όταν τον είδα...

Και μιλάω για τον δικό μας άσωτο,
τον Κανέλο μας,

που ξέχασα να σου πω, πως ανήμερα το Πάσχα και ύστερα από πολύ καιρό,



θυμήθηκε πως έχει και σπίτι.


Περιττό να αναλύσω σε τί κατάσταση γύρισε.Αλλά φταίει ο έρωτας για ό,τι του συμβαίνει...Ταλαιπωρημένος, (γ)δαρμένος, τσιμπλιασμένος και αξιολύπητος...

΄Εφαγε... έφαγε... έφαγε,
ήπιε τα νεράκια του και αφού έπεφτε σαν το σακί όπου έβρισκε,

κοιμήθηκε με τις ώρες
και
εξαφανίστηκε πάλι...


57 σχόλια:

George είπε...

Για την μουσική θα συμφωνήσω μαζί σου Γλαρένια μου. Υπάρχει περίπτωση να ακούσω κάτι και να μου σπάει τα νεύρα και την επόμενη φορά που θα το ξανακούσω να το σιγοτραγουδώ. Ανάλογα την διάθεση και την κατάσταση κάτω απο την οποία βρίσκεσαι. Πάντως είναι και κάποιες μουσικές που ακούγονται και σιγοτραγουδούνται κάτω απο όλες τις διαθέσεις.
Όσο για τον κανέλλο ωραίος μου έμοιασε. Νομίζω οτι έχει πιάσει ο νόημα της ζωής. Και λένε οτι γάτες είναι επτάψυχες, άρα κα΄τι παραπάνω θα ξέρουν για την ζωή. Παράδειγμα προς μίμηση ο κανέλλος σου. :)))))

b|a|s|n\i/a είπε...

αν δεν υπήρχε μουσική πώς θα ήταν η ζωή μας;
μπα! δεν υπάρχει καν τέτοια ερώτηση. είναι σαν μην μιλούσαμε οι άνθρωποι μεταξύ μας...
είναι και η εποχή του οίστρου τώρα. τι κραυγές βγάζουν και αυτά τα γατιά! :))
φιλιά πολλά! καλό απόγευμα!

RedHat είπε...

συμφωνω γλαρένια. το ιδιο επαθα κι εγω με δημοτικά (που δεν μου αρέσουν) οταν τα ακουσα σε εκδρομή στο εξωτερικό.
κι εγω ακούω κάποια τραγούδια πολλές και συνεχόμενες φορές. ΑΛΛΑ!!! κασέτα με το ιδιο τραγούδι μονο ο αντρας μου έγραψε και την ακουγε (κι εγω δυστυχώς) οταν πηγαίναμε στο χωριό.
Ο κανέλος γύρισε και μάλλον θα ξαναγυρίσει...ο δικός μας ο κυριάκος αφαντος εδω και δυο μήνες.
καλη σου μέρα

Μαριλένα είπε...

αχ μωρέ τι κάνει ο Ερωτας!! καλά το λεει και το τραγουδι "δεν ακους που ρονρονίζω σαν ερωτευμενος γάτος" :))

κούκλος ο Κανέλος (να μουν εκεί, να τον χάιδευα κάτω απο το σαγονάκι :))

καλό μηνα Γλαρένια μου
καλο και ομορφο μηνα σ' οοολη την οικογένεια
και πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εχεις απόλυτο δίκιο, η μουσική είναι θέμα διάθεσης και στιγμής.
Θέλουν και τα "ακούσματά" μας την δική τους ώρα!!
Μα τι απολαυστικούς ύπνους που έριξε ο γατούλης??
Αλλά να την κοπανίσει πάλι?? Που θα πάει, θα ξαναγυρίσει όπως φαίνεται!!
Φιλιάααα:))

eirini είπε...

Τα δαχτυλικά αποτυπώματα του Δάντη δεν τα περιμενα ομολογώ... χαχα!!! Μ'αρέσει τόσο πολύ όπως τα γράφεις! Όλα τα τραγούδια σου μου άρεσαν, ιδίως Santana που είναι άγαπημένος!
Ο αλητάκος σας πόσες ώρες κοιμήθηκε;;;; χαχα... πολύ γέλασα! Πού ξεπορτίζει καλέ συνέχεια; Μ'αρέσει που μπλέκει και σε καυγάδες! Για τα μάτια ποιάς θυληκιάς άραγε;!

Καλησπέρα Γλαρένια μου! Φιλιά πολλά πολλά!!!

BUTTERFLY είπε...

Ροκ καταβολες....λατιν επιρροες...κλαρινα και κλαμματα...και μια φατσουλα σκετη γλυκα!
Καλησπεραααααα!

Maria Tzirita είπε...

Με τη μουσική το παθαίνω κι εγώ όπως το περιγράφεις Γλαρένια μου. Έτσι ακριβώς. Όσο για τον Κανέλο σου, αν δεν τον στειρώσετε, αυτά θα έχετε πάντα... Σε γλυκοφιλώ!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Πόσο μ' αρέσει ο Κοέν!
Και πόσο ο Ασωτος, που τα δίνει όλα για τον έρωτα!
Πολλά φιλιά...Ρομαντική!

tovenito είπε...

πόσο συμφωνώ με τα τραγούδια! τα πάντα είναι θέμα στιγμής. και το κυριότερο για μένα είναι να έχεις ανοιχτούς ορίζοντες και να προσπαθείς να ανακλύπτεις που πιθανόν να μην φανταζόσουν ότι υπάρχουν και ότι μπορούν να σε αγγίξουν!
όσο για τον άσωτο, είναι σαν τον δολοφόνο. αφού επέστρεψε μία θα ξαναεπιστρέψει (αν και με τις γάτες ποτέ δεν βγάζεις άκρη)

VAD είπε...

-Ωραίες οι μουσικές επιλογές!
-Ρε τον πονηρό,αλλου τρωει και πίνει....:)))

ζαφορα είπε...

Γλαρένια μου ήρθα και να με συμπαθάς
που αργώ πολλές φορές.
Βλέπεις η Άνοιξη, τα ταξίδια, τα μαζέματα
από το ένα σπίτι στο άλλο. …
Είχαμε και γάμους και όλα τα περιμένουν
από εμένα, από αδελφή, μαμά, παιδιά,
ο ζαφορένιος μου και δεν συμμαζεύεται…
Αν βάλω και την δουλειά σαν εργαζόμενη,
φτάνει 1 το βράδυ και δεν έχω οριζοντιωθεί
ακόμα.
Έρχομαι όμως εδώ στη γλαροφωλιά σου
και το απολαμβάνω.
Έχεις ένα μοναδικό τρόπο που μου αρέσει.
Φωτογραφίες, παιχνιδάκια, θέματα χαρούμενα,
πραγματικότητες, καθημερινότητες,
όμορφες εναλλαγές από διάφορα που το στολίζεις
και το σημαντικότερο, μεταδίδεις
θετική ενέργεια που την έχουμε ανάγκη όλοι.
Να χαίρεσαι τον γατούλι σου, είναι απίθανος.
Να είσαι καλά κοπέλα μου, και να νοιώθεις
πάντα χαρούμενη.

Φιλί γλυκό ζαφοροκεντημένο.

Μαργαρίτα Πάσχου είπε...

Pink Floyd! Μπράβο Γλαρένια μου!!!!

Και οι γάτοι της μαμάς μου - 5 - τα ίδια κάνουν!

Φιλί και Μαργαριταρένιες αγκαλιές!

elis.pandora. είπε...

Tι γλυκος γατουλης...ξανθουλης και Ασωτος.φανταζωμαι τη χαρα σου με την επιστροφη του...

Skouliki είπε...

ΓΑΜΑΤΗ ΓΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

την θελωωωωωωωωωω

ααα ειναι δικη σου οκ..καλα..σνιφ

Ανώνυμος είπε...

Ελα μωρέ.... ελιωσα λέμε. Δεν είμαι τόσο του ζωολογικού, αλλά θυμήθηκα κι εγώ ένα σκυλάκι μας που τρελάθηκε από έρωτα κι ερχόταν ρεμουλιμέντο χαχαχαχα

Η φύση καλεί...

Artanis είπε...

Παλιογάτια..., όλα ίδια είναι...Τί έχουμε τραβήξει εμείς απο γάτες και γάτες, μέχρι να βρουν το δρόμο για το σπίτι..
:)
Έχω έναν γλάρο στο ποστ...Έλα να τον δεις και να τον πάρεις αν σ' αρέσει...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ.ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.Baila Morena,Pink Floyd.ΤΕΛΕΙΑ.ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΓΑΤΑΚΟΣ ΠΟΥ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Ανώνυμος είπε...

Unpectable ο γατούλης σου Γλαρένια μου! Ετσι είναι οι γατούληδες όμως! Μην τον λυπάσαι και μην απορείς όμως! Κάποια στιγμή ξαναγυρίζουν οι Ασωτοι ..
ΑΛήθεια πότε είναι η Κυριακή του Ασώτου? Πέρασε? ΛΟλ

άστρια είπε...

Κι εγώ παληά άκουγα κλαρίνα κι έφευγα. Όμως σ' ενα πανηγύρι στη Χίο που τ'άκουσα σ' ένα συρτό, άλλαξα γνώμη. Όταν δε, το άκουσα στα "Πέτρινα Χρόνια" του Σπανουδάκη το ερωτεύτηκα.
Οι μουσικές επιλογές σου πράγματι πιάνουν ένα μεγάλο ..φάσμα:)) Πάντως ιδιαίτερα μου αρέσει κι εμένα το caravan, ειδικά από την Vanessa Mae.
Τέλος, για το δίκαιο των ανυπεράσπιστων, ας πω ότι ο συγκεκριμένος άσωτος πρέπςι να ήταν και ρομαντικός!

Φιλιά πολλά:))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

George μου,Λες να τρώει τριβόλια και δε μου μαζεύεται;
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

b|a|s|n\i/a μου,Aνούσια, άχρωμη και άγευστη η ζωή χωρίς μουσική.

Όσο για τον Κανέλλο με φωνές έρχεται και με φωνές φεύγει. Σα να το σφάζουν κάνει το άτιμο...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Redhat μου,Από ταν Χριστούγεννα έλειπε ο δικός μας.

Πιστεύω (και το εύχομαι) πως και ο δικός σου θα ξαναφανεί

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαριλένα μου,Φευγάτος είναι πάλι, μόνο που μας θυμάται τακτικώτερα
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΕΛΕΝΑ μου,Μακάρι
:-)
Καλό σου βράδυ,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

eirini μου,Mε τα "Αποτυπώματα" προσδιορίζω την περίοδο που είχα τα παιδιά μικρά και σαφώς επηρεασμένη από τα δικά τους ακούσματα είχα γερό κόλλημα με Καλλίρη, Αλκαίο, Μαζωνάκη, Σχοινά, Μπίγαλη....τί να σου λέω
Το πιο τρελό Ι.Χ. στις Εθνικές Οδούς....
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Butterfly μου,Για τις καλές κουβέντες....
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαρία μου Τζιρίτα,Τον λυπάμαιιιι.... αλλά φέτος πρέπει να το αποφασίσω

Με τη στείρωση οι γάτες μου όντως έχουν ησυχάσει και είναι πολύ καθαρές.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

βιολίστριά μου,΄Εχει μια μπάσα φωνή....Είναι και απαιτητικός...
΄Οταν έρχεται χαλάει τον κόσμο για να μπεί, να φάει και να ξαναφύγει...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

επί λέξει είπε...

Έτσι είναι τα "ζαβολιάρικα" πλάσματα, καλή μου φίλη. Μας την κάνουν. Έχουν κι αυτή τη γοητεία, βλέπεις. Αλλά κι εμείς δεν κάνουμε ποτέ χωρίς αυτά.

Πολλά πολλά φιλιά ζαβολιάρικα και ουχί άσωτα!

Phivos Nicolaides είπε...

Ωραία μουσική και πανέμορφος ο κανέλλος!

nikiplos είπε...

Τελικά ο Κανέλλος είναι πολύ όμορφος... για φάγωμα είναι!!! Άσωτος μεν, ερωτευμένος δε...

Τα τραγούδια που επέλεξες πολύ ωραία... έτσι είναι καλή μου... ανάλογα με τη φάση που είναι κανείς του κολλάει κι ένα τραγούδι...

κάποτε μου κόλλαγε ένα τραγούδι την κάθε ημέρα... σήμερα όχι τόσο συχνά πλέον...


Σε φιλώ!

Dr_MAD είπε...

θα ξανάρθει μωρέ!

βασίλης είπε...

Όλες οι μουσικές όταν είναι καλές συνθέσεις ακούγονται αρκεί να είσαι στην ανάλογη διάθεση. Κάθε στιγμή έχει τα δικά της. Και ο Κανέλλος αφού ασώτεψε.. θυμηθηκε πώς έχει σπίτι...Και ο έρωτας μουσική είναι! Φιλιά καλό ΣΚ και χρόνια πολλά για την Κυριακή..

Ανώνυμος είπε...

Οι νότες αλλάζουν σειρά για να ταιριάζουν κάθε φορά με τη διάθεση και τον τόπο που βρίσκονται. Είναι ορισμένοι όμως που τις βασανίζουν άσχημα.
Ο Κανέλος μου θύμισε το γάτο μου. Εξωτερικά αλλά και με τον άστατο βίο που ακολουθεί. Ότι κι αν κάνουν όμως τα γατιά πάντα στο σπίτι τους γυρνούν.
Καλό σαββατοκύριακο.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

tovenito μου,Τα ζώα δε λησμονουν, ούτε προσπερνούν το «χάδι»
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

tovenito μου,Τα ζώα δε λησμονουν, ούτε προσπερνούν το «χάδι»
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

tovenito μου,Τα ζώα δε λησμονουν, ούτε προσπερνούν το «χάδι»
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Vad μου,:-)))
Καλό σου Σ/Κ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ζαφορένια μου,Να μην επαναληφθώ περί ….απουσιολογίων

Χαίρομαι ομορφιά μου, που είσαι εδώ, μας χαμογελάς και μας μοιράζεις ανθο-δημιουργήματα.
:-)
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

pink floyd μου,Πώς μπορούσα εγώ να κάνω χωρίς τους συνονόματούς σου, οι οποίοι είναι χαρακτηριστικό άκουσμα της ...μ.Γ εποχής
(μ.Γ.==> μετά Γλάρον εποχή, είχα μιλήσει γι’ αυτό το Σεπτέμβρη του 2007)
:-)
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

elis.pandora μου,Σε καλωσορίζω και σ’ ευχαριστώ.

Οριστικά δεν ήρθε ακόμη το …παλιόγατο, αλλά εκεί που το ‘χαμε για εξαφανισμένο, τελευταία έρχεται καθημερινά και ξαναφεύγει
Να είσαι σίγουρη όμως, πως θα του την κόψω φέτος την κακιά συνήθεια
:-)
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skouliki μου,Αααα…γατόφιλη κι’ εσύ, κατάλαβα…
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

freedula μου,΄Όλα για τον έρωτα...
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

artanis μου,Τον είχα κλέψει, πριν το πεις, το γλάρο, το Ν.Ζηλανδό, για τότε που θα αλλάξω το μπλογκ και θα ‘ναι καλοκαιρινό
Σ’ ευχαριστώ που με σκέφτεσαι,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skroutzako μου,Κι’ εγώ σ’ ευχαριστώ που θυμήθηκες και εμένα
Και φυσικά δεν πρότεινα, αφού δεν άφησες κανένα
:-)))
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιακαδίτσα μου,Του Ασώτου συμπίπτει με το Τριώδιο. Των δε γατο-ασώτων είναι από τα Χριστούγεννα και μετά, μέχρι αρχές καλοκαιριου

Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

άστριά μου,Παρ’ ότι είναι 4 ετών, ξέρεις πόσο τρυφερούλης είναι ο άτιμος;

«Πέτρινα χρόνια» πολύ ωραία ταινία και ο Σπανουδάκης πάντα με τη μοναδική του μουσική
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

aa μου,Eδώ σιμά που απίθωσες τα ζαβολιάρικα φιλιά,
σκέφτηκα να φυτέψω μια ροδαλή τριανταφυλλιά
:-)))
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Phivos Nicolaides μου,:-)))
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

nikiplos και Παριζιάνε μου,Τστστστς, μελαγχολικά μου τα λες…
Μόνο εγώ δε λέω να γεράσω δηλαδή ....και γυρίζω ακόμη με τα ακουστικά;
:-)))
Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Mad μου,Xαζός είναι νομίζεις να χάσει το δρόμο;
:-)))
Καλό σου απόγευμα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

βασίλη μου,Ο έρωτας κι' αν είναι μουσική...
εσύ πολύ καλά το ξέρεις
Και μέσα από την πένα σου
«συνθέσεις» μας προσφέρεις
:-)
Καλό σου απόγευμα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

steriani μου zali,Γατόφιλος κι εσύ;
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

leondokardos είπε...

Πολύ όμορφα ...δεμένα και τα δύο σου θέματα. Συμφωνώ απόλυτα οτι η κάθε στιγμή μας,χρειάζεται το κατάλληλο σταγούδι της.Η χαρα,η θλίψη,ο προβληματισμός,η μελγχολία,θέλουν την ανάλογη μουσιή τους παρέα.
Όσο για τον άτακτο γάτο σου, τέτοια ομορφιά που έχει καλά κάνει και την επιδεικνύει !!

Aristodimos είπε...

Κουκλος ο γατούλης σου και πολυ τσαχπίνης...
Παει ξεδίνει και επιστρέφει να παρει δυνάμεις , να μπανιαριστεί και να γίνει ακόμα πιο περιζήτητος ! ! !

Χρόνια σου πολλά για σήμερα και σ όλες τις Μανούλες του κόσμου.

Φιλιά

Αρης