Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Σημεία των καιρών...






Φοβέρες, τρόμος και πανικός  από τρόϊκα


(μα την πίστη μου.... θα κάψω τα φουλάρια μου που τόσο αγαπώ,   -βλ. την από  24/10/ 2007 ανάρτησή μου "Προσωπικά... εγώ τρελάθηκα..."- όσο βλέπω τη Λαγκάρντ να τα κρεμάει στον ώμο...)


και


Υποσχέσεις... υποσχέσεις... υποσχέσεις...
έσωθεν και εν όψει εκλογών (τι κάνει η καρέκλα.... η θέση και το βόλεμα...)


΄Εχω κουραστεί όσο δεν παίρνει, έχω  αηδιάσει.... είμαι έξω φρενών!!!



΄Ομως η ΄Ανοιξη είναι εδώ κι' αυτό δεν είναι ψέμα.









Αλλά ούτε βρίσκω αναλήθειες τα όσα ο Ασημώνης  σατυρίζει:

Ο παππούς μου έλεγε στον πατέρα μου…
“Ε, ρε κατοχή που σας χρειάζεται.”

Ο πατέρας μου έλεγε σε μένα.
 “Ε, ρε Χούντα που σας χρειάζεται…”

Εγώ πια. θα λέω στο παιδί μου..
“Ε, ρε ΠΑΣΟΚ που σας χρειάζεται!!!


Παρ' όλα αυτά και συνεχίζοντας να ζούμε όλοι μας  τη δύσκολη πραγματικότητα με τις κάθε άλλο παρά προβλέψιμες εξελίξεις, που καθημερινά φέρνουν νέες ανατροπές στη ζωή μας, οφείλουμε για το καλό το δικό μας αλλά και των παιδιών μας,  να μην πάψουμε να ελπίζουμε και να υποδεχτούμε το νέο μήνα με χαμόγελο.


ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ και ΜΗΝΑ!!!