Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Από το χθες στο σήμερα...





Χριστουγεννιάτικο εσύ δεντράκι
με τα στολίδια τα  πολλά
τί θα μου φέρεις για παιχνιδάκι
απ' τα πολλά σου τα καλά;

Μικρό δεντράκι αγαπημένo
τέτοια ομορφιά έχει κανείς;
Με τί λαχτάρα σε περιμένω
κάθε φορά για να φανείς!!!


Το  χριστουγεννιάτικο ποιηματάκι του Λιόντα μου ως ...νηπιάκι.



Του Λιόντα μου που, ευτυχώς,  είναι σώος και  αβλαβής από το  προ ημερών τροχαίο ατύχημα που είχε  με τη μηχανή του και θα μπορέσουμε να χαμογελάσουμε τις γιορτινές ημέρες που έρχονται.





Για φέτος διάλεξα ευχές
σα  να ' ταν άλλες εποχές
τότε που ήμασταν μικρά
κι είχαμε αστέρια στην καρδιά
                                 

christmas Pictures, Images and Photos

Τότε που κανείς δε μας στερούσε το δικαίωμα να κάνουμε  όνειρα  πολλά.

Τότε  που τα κορίτσια μαζεύαμε  και με λαχτάρα ανταλλάσσαμε χαλκομανίες μεταξύ μας... και ζωγραφιές  ασημο-  και χρυσο- στολισμένες







christmas Pictures, Images and Photos


Με παρόμοιες εικόνες επέλεξα  να συνοδεύσω τις χριστουγεννιάτικες ευχές μου.


Φέτος, περισσότερο από άλλες φορές,
ας ονειρευτούμε σαν παιδιά,


κάτω από λαμπιόνια με αγιοβασιλιάτικες φατσούλες,  όπως εκείνα των παιδικών μου χρόνων


   
                         


Να προσέχετε τους εαυτούς σας
Να χαίρεστε την κάθε στιγμή της ζωής σας σαν  πολύτιμο γεγονός,
Να περάσετε με χαμόγελα, αγάπη  και χαρά τούτες τις γιορτές,  κοντά σε αυτούς που αγαπάτε.


ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ  και ΕΙΡΗΝΗ στον κόσμο!!!

  Lord Jesus

 ΚΑΛΑ  

  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!