Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Γέλιο και δάκρυ...




"Ανεβάστε το...." με παρακάλεσε με ενθουσιασμό το patsiour-άκι μου κι' εγώ που e- χατήρι δε θέλω να του χαλάσω, το κάνω με ευχαρίστηση.

Γιατί δε σου κρύβω πως με τον ίδια συγκίνηση αγκάλιασα την πολύ ανθρώπινη χειρονομία των γνωστών καλλιτεχνών Αντώνη Καφετζόπουλου και Φαίης Κοκκινοπούλου, για την υιοθεσία του ταλαίπωρου Λήο.

Και ναι μεν η υιοθεσία του ήταν εξ' αρχής δεδομένη, διότι πολλοί ενδιαφέρθηκαν για το Λήο.
Το ευχάριστ
ο όμως της υπόθεσης είναι, όπως πολύ σωστά και το patsiouri επισημαίνει, πως οι καλλιτέχνες δεν είχαν κουβαλήσει στρατιές από κάμερες για την αυτοπροβολή τους...


Δε μπορούσα λοιπόν να αρνηθώ στην καλή μου φίλη τούτη την ανάρτηση, παρά το ότι μόλις εκείνη τη στιγμή είχα πληροφορηθεί,
πως η blog-o-γειτονιά
μας
θρηνεί την απώλεια ενός αξιόλογου μέλους της.

Δεν είχε τύχει να τον e-γνωρίσω το Νικήτα και κοίτα πώς τα φέρνει η ζωή, χθες βράδυ η πρώτη μου επίσκεψη ήταν για να εκφράσω τα ταπεινά μου αισθήματα οδύνης....

Νικήτα,
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ,
συντροφιά με την τελευταία σου μουσική επιλογή